פסטיבל המחול צילום ארכיון אלכס הובר
פסטיבל המחול. צילום ארכיון: אלכס הובר

בצל הקורונה: פסטיבל מחול בכפוף לתו הירוק

שתפו

שינויים קלים בלבד בפסטיבל בשל ההנחיות: מתחם הרקדות נוסף והעתקת מופע ריקודים סלוניים לאוויר הפתוח. משרד הבריאות: החל מהבוקר כרמיאל עיר צהובה

מאת גיל דובריש

תושבים רבים פנו אלינו בימים האחרונים שאלו בחשש כיצד מתכננים לקיים את פסטיבל המחול בימים שלישי עד חמישי. התשובה היא: האירוע יתקיים כסדרו וכמתוכנן, כפי שמתקיימים אירועים רבים אחרים ברחבי הארץ, אם כי יחולו מספר שינויים קלים, בכפוף להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק. כך למשל, הכניסה לאירועים באולמות הסגורים תהיה רק לבעלי תעודות מחוסנים ומחלימים, או למי שיציגו בדיקת קורונה שלילית שבוצעה פחות מ-72 שעות ממועד המופע וכמובן שהצופים ידרשו לעטות מסכות. שינוי משמעותי יחיד בוצע בתוכניית הפסטיבל – מופע הריקודים הסלוניים שתוכנן להתקיים ביום רביעי בערב באולם הורוביץ, הועתק לאוויר הפתוח ויתקיים בפארק אופירה ביום רביעי בשעה 19:00. כמו כן הוקם בימים האחרונים מתחם הרקדות חדש ומקורה בחניון האחורי של מרכז ברוך. זאת על מנת להפחית את הצפיפות בקרב הרוקדים בשאר המתחמים, בהם גם אולמות סגורים.

יש לציין כי החל מהבוקר (שני, 26.7.2021) כרמיאל מוגדרת על-ידי משרד הבריאות כעיר צהובה עם 32 מאומתים בקרב תושבי העיר. 3 מהמאומתים מאושפזים בבתי החולים, לעומת מאושפז יחיד עד אתמול. עוד חולה מאושפז במלונית. מספר השוהים בבידוד ביתי מגיע ל-287 בסך הכל.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

 

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *