Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1626684575:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 46592
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1647
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | דייטים מפתיעים ליום האהבה
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => יום האהבה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => אהבה וזוגיות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% דייטים מפתיעים ליום האהבה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ט״ו באב הוא יום האהבה בלוח השנה העברי, והוא גם בקיץ, אז עם כל הכבוד לולנטיין דיי הנוצרי (שמציינים בשיא הקור בחודש פברואר) אנחנו מעדיפים את החג שלנו.
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 821
        )

)
זוג לבבות אהבה פורטל
צילום: דפוזיט פוטוס

דייטים מפתיעים ליום האהבה

שתפו

מאת גיל דובריש

ט״ו באב הוא יום האהבה בלוח השנה העברי, והוא גם בקיץ, אז עם כל הכבוד לולנטיין דיי הנוצרי (שמציינים בשיא הקור בחודש פברואר) אנחנו מעדיפים את החג שלנו.

אחרי שנת קורונה, מן הסתם תרצו לצאת לדייט זוגי קלאסי, סרט, ארוחה טובה במסעדה… כמו כולם. אז, זהו, שאנחנו כאן כדי להציע לכם 10 רעיונות לדייטים מקוריים (חלקם יותר וחלקם פחות). מוזמנים לזרום איתנו…

אש אש מדורה

אין כמו מדורה (קטנה, אנחנו לא בל״ג בעומר, כן?), כמובן בהתאם להנחיות הבטיחות ותוך שמירה על הסביבה, כדי לחגוג את הזוגיות שלכם. קחו איתכם מרשמלו, שוקולדים, יין טוב ותתרכבלו לכם בחוץ בלילה מקסים שבו רואים את כל הכוכבים. נקודת בונוס למי שעושה את זה על חוף הים.

לשחק ראש בראש

אם תיתקעו לבדכם בבית, תנצלו ותעשו את המקסימום מהמצב. ולא, אנחנו לא מתכוונים למה שאתם חושבים… אלא למשחק אונליין ראש בראש! אפשר למצוא היום המון משחקי פלייסטיישן או אקס בוקס שאפשר לשחק בשניים, או במחשב – הנה אתר חמוד שבו משחקים שניים על אותה מקלדת. ולא, לא חייבים FIFA – אפשר גם משהו שרוב הבנות יאהבו כמו סופר מריו או משהו בסגנון.

סיבוב פאבים

יאללה, הבנו שעשיתם את זה עם החבר׳ה, אבל לא בשניים, רק אתם לבדכם! במקום להיתקע במקום אחד כל הזמן, אתם מוזמנים לדלג מפאב לפאב וליהנות בכל פעם מיין טוב אחר (או שוט, מה שבא לכם)… זה קצת קשה לביצוע בכרמיאל, אבל היי, הקריות וחיפה או נהריה לא ממש רחוקים מכאן! לגירסה הביתית, אם אתם לא יכולים לצאת, פשוט תצטיידו מראש בכמה בקבוקים שונים ובכל פעם תפתחו חדש, כדי לגוון. ומה עם כל היין שיישאר? תסיימו עם החברים בשבוע הבא.

ערב נושא ביתי

זה משהו למי שבאמת מתכוון להישאר מתחת למזגן כל הערב. ארב נושא ביתי – ארוחה וסרט שמשתלבים ביחד. למשל, לצפות בסרט איטלקי עם צלחת ענקית של ספגטי טעים, או קומדיה אמריקאית עם בורגר גדול ופופקורן ואולי דווקא סרט מהמזרח הרחוק (הממ… קראטה או משהו?) מלווה בסושי טעים או מוקפץ מהסרטים.

ליל הבינג׳ הגדול

עוד הצעה למי שפשוט לא מתכנן לצאת כשבחוץ יש 30 מעלות: ערב בינג׳ זוגי עם הסדרה האהובה עליכם. ואם אין לכם משהו משותף כזה, זה הזמן למצוא בנטפליקס או ב-VOD לא משנה איזה יש לכם, סדרה ששניכם תוכלו להתמכר אליה בכיף. מה שבטוח תישארו דבוקים לספה כמה שעות טובות, אז כדאי להביא מראש את האוכל והשתיה לשולחן.

טיול ברחובות

מי שרוצה קצת שקט, ימצא אותו ברחובות העיר. אנחנו לא מתכוונים לרחובות הראשיים אלא לצדדיים, השקטים יחסית בשעות הערב, שבהם אפשר ללכת יד ביד או אנגז׳ה (תחפשו בגוגל). אפשר להתיישב בפינה חמודה, על ספסל ציבורי או באחד הפארקים, להוציא את הסנדוויץ׳ שהכנתם מראש ואת השתיה וליהנות מהרגע הזוגי הנפלא.

טיפול ספא

טוב, זה כבר קלאסי… בט״ו באב תמצאו הרבה מבצעים והצעות שימשכו אתכם לטיפול ספא זוגי מהנה, של שעה-שעתיים או יותר. קחו את ההזדמנות ונצלו אותה כדי להירגע, לנוח, לחדש את האנרגיות שלכם.

טיול אופניים

אין כמו לצאת לטיול אופניים של היא והוא ולטייל ביחד על גלגלים. אפשר לעשות הפסקות במקומות שבהם תצפית על הנוף המקסים שמסביבנו ולאכול משהו קטן – ואז להמשיך. שימו לב, זה לא מירוץ, מי שמגיע ראשון עלול למצוא את עצמו מושלך ראשון… וגם, תנסו להתאמץ פחות בעליות, מותר לרדת מהאופניים ולהוביל אותם רגלית אם קשה לכם מדי.

לילה במלון

לילה שיהיה רק שלכם במקום זר ולא הכי מוכר… הזמינו לילה בבית מלון. זה לא חייב להיות באילת, בירושלים או בטבריה. זה יכול להיות במקום שאף פעם לא ביקרתם ביחד או לחוד ואולי גם לא חשבתם לבקר אף פעם. חדרה למשל (מה יש לעשות שם? טוב רציתם דוגמה להמחשה בלבד, אז קיבלתם). הזמינו שירות חדרים או טיילו בחוץ, תיהנו מהאווירה ומהמקום הייחודי.

להכין ארוחה ביחד

להכין ביחד ארוחת ערב זו חוויה מחברת. תירגעו, לא חייבים לדעת בישול, לא חייבים להכין משהו ברמה של מאסטר שף, כל זוג יכול להתאים את הארוחה לרמת הידע שלו. זו יכולה להיות אפילו שקשוקה… העניין הוא השותפות, הביחד, משלב ההכנה ועד לשלב הבישול – וכמובן בסיום שלב האכילה. ואם בכל זאת המנה יוצאת בלתי אכילה, תמיד אפשר להזמין פיצה או סושי…

כתבה מעניינת:

חתן וכלה חתונה צילום להמחשה Freepik

מה נחשב לחתונת בוטיק?

שתפומערכת פורטל זהר.נט חתונה היא אחד האירועים הכי מרגשים בחיים, וזוגות אוהבים מחפשים כיצד לאחד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *