Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ד”ש “חם" מדאע”ש
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ד”ש “חם" מדאע”ש
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 77
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1872
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 306
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ד”ש “חם" מדאע”ש
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ד”ש “חם" מדאע”ש
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ד”ש “חם" מדאע”ש

שתפו

על הרוצח המוסלמי הבריטי 

כל פעם שהיה לי ויכוח עם ידידי הערבים, כאשר שאלתי, הכיצד הם מסבירים את מעשי הזוועה שעושים בני עמם קיבלתי את התשובה השבלונית, “זה בגלל הכיבוש“. זה הסבר שנקלט גם על ידי אנשי השמאל. עכשיו אנו רואים את המעשים של אנשי דאע”ש שחלקם באים מצרפת וברטיניה. נולדו וקיבלו את חינוכם באירופה, שם כידוע אין כיבוש. איך אפשר להסביר את מעשי הזוועה הנוראים? מאפה נובעת האכזריות הזו? הרי מדובר בקניבלים. כן קניבלים של ממש. המעשים שלהם מזכירים את המעשים של הנאצים. האם מדובר במאות שנות אבולוציה של חברה אכזרית? אינני יודע.

עוד משפט אחד, מדברים על שיקום עזה בעלות של שישה מיליארד דולר. צריך לדרוש מאותן מדינות שיתרמו כסף לשיקום עזה, גם כסף לשיקום הדרום ולפיצוי על האובדן הכלכלי של ישראל, זה הדבר הכי הגון והכי מוסרי – אם מפצים את התוקפן, צריך לפצות גם את הקורבן.

מי ניצח בצוק איתן

רק הזמן יוכיח לנו מי יצא וידו על העליונה. אם בסופו של דבר יהיה שקט בגבול, אז המבצע הוכיח את עצמו, בדיוק כמו מלחמת לבנון השנייה, יש שקט בלבנון עוד מעט עשור, זו ההוכחה שהיה ניצחון.

עוד דבר, אל נתחיל עם וועדות חקירה, הצבא צריך לבדוק את עצמו היטב היטב ולהפיק לקחים. לא מעבר לזה. מוועדות חקירה לא יצא לנו דבר, נהפוך הוא, זה הפך את הקצינים הבכירים לזהירים עד כדי קפואים, במקום סוסים אצילים שאצים אל הקרב, קיבלנו לפעמים סוג של מנהלים שרק רצו לחזור הביתה בשלום. ברור שמי שלא עושה לא טועה. השאלה רק המידתיות, כולנו חכמים בדיעבד. לכן צריך לנהוג בזהירות עם בעלי הדרגות הגבוהות. בחינה של תפקוד – כן, ועדות חקירה לא ולא. ולכל אלה שאומרים צריך לכבוש את עזה, בואו נרגיע, אני מניח שזה אפשרי, אבל זה היה גובה מחיר כבד מחיילי צה”ל.

ועוד משפט אחד, אם נתניהו רוצה להיזכר בדפי ההיסטוריה כמצביא, הוא צריך לעשות את מעשי שרון, הוא צריך לעזוב את הליכוד ולהצטרף למחני לבני ולחתור לשלום תוך לקיחת סיכונים מחושבים, בתמיכה ובערבות מדינות המערב. אנו חייבים לפתור את העניין הזה, ולהיפרד אחת ולתמיד אחת ולתמיד מהפלסטינאים.

מחוסרי עבודה – העתיד מתדפק על דלתנו 

אחת הבעיות של אנשים בעולם המערבי כיום זה מקום עבודה. העולם הפך את סין והודו, למפעל אחד גדול, מקום בו מייצרים כל דבר ובזול, זה בא על חשבון מקומות עבודה במערב. באירופה יש אבטלה ממוצעת של 12 אחוז, יש מקומות בהם האבטלה מגיעה לשלושים אחוז. הבעיה מחמירה גם לאור התפתחויות טכנולוגיות, המחשב מייתר הרבה מקצועות. לנגד עינינו מתרחשת מהפכה חברתית. זה זולג גם לישראל, אם אתה בגיל 50+ ספק אם מישהו יקבל אותך לעבודה. צעירים שסיימו מכללות ואוניברסיטאות, מתקשים למצוא עבודה. עובדים מסורים, מצויים במתח מתמיד לגבי עתיד מקום עבודתם, זה מכניס אנשים לחרדות ודיכאונות.

ההתפתחויות הטכנולוגיות הם ברכה, זה בעצם אומר, שאפשר לעשות עבודות באופן יותר יעיל ועם פחות כוח אדם. זה מגדיל את העושר העולמי אך מייתר את בני האדם. בפרנס טלקום הבזק הצרפתי, יש תופעה של מתאבדים כ-24 במספר, התברר שבעקבות הטכנולוגיה,יש צורך בפחות כוח אדם, לכן חרב הפיטורים הונחה על צוואר העובדים וזה הוביל להתאבדויות.

העולם יצטרך להתמודד עם התופעה הזו. אחת ההצעות שעולות מידי פעם, זה לקצר את שבוע העבודה לשבוע בן 3-4 ימים בלבד, כך שיהיו יותר מקומות עבודה לכולם ואז גם יצטרכו לחשוב על דרכים למילוי הזמן הפנוי.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *