האח הגדול. נו באמת …

שתפו

תהליך בלתי הפיך… ממש לנגד עינינו

שימו לב קוראים וקוראות מה מתרחש ממש עכשיו לנגד עינינו. אנשי הדרום, על תושביו וראשי הרשויות שם איבדו אמון לחלוטין בשלטון המרכזי. זה בא לידי ביטוי כמעט בכל שיחה עם מי מהם. ואין תימה שכך הדבר. במשך 14 שנים התושבים שם פשוט לא חיים. כלומר נושמים וכו' אבל הכל תחת החשש מהטילים והפצמרי"ם, וזה לא מזיז לאיש ובוודאי לא לכל הממשלות בשנים הללו.

השיא היה כמובן כשהרמטכ"ל, בשם שר הבטחון וראש הממשלה הזמינו את תושבי עוטף עזה לשוב לבתיהם כי כבר שקט שם ואפילו הכלניות תפרחנה, והם שבו. רבים מהם. והרמטכ"ל פשוט שיקר. אין מילה אחרת (ואינני שש כך לכתוב על רמטכ"ל כלשהוא…). מאז קריאתו נהרגו 3 אזרחים, אחד מהם ילד בן 4.5!

חוסר האמון הגיע לשיאים חדשים. הם, הדרומיים, אינם מאמינים עוד לשלטון המרכזי ואף פועלים על דעת עצמם בנושאים לא מעטים. הממשלה אמרה שניתן לשוב, הם לא ממהרים לשוב. חלקם אף יעזוב לצמיתות את האיזור ואין לבוא אליהם בטענות. אף אחד לא יהיה מוכן להתגורר במקום בו קיימת עדיין סכנה ממשית, מוחשית, שבאיזה לילה חשוך יצוצו מתוך פיר של מנהרה שלא התגלתה במלחמה (ויש כאלה) עשרות מחבלים מטורפים ויחסלו את כל העומד בדרכם. תתארו לכם שישוב שלם יכבש על ידם… ואנשיו יחוסלו או שישמשו בני ערובה. זהו איננו תסריט דמיוני. זהו תסריט בלהות שעלול להתרחש.

מעבר לענין הבטחוני הרי תושבי הדרום לא קיבלו פסיק מהסיוע שניתן כל הזמן להתנחלויות ביו"ש. פסיק לא. עכשיו נזכרו שיש גם צד כלכלי בסיבה לחוסר האמון הזה.

אני צופה שבעוד מספר שנים לא רב, הדרום יכריז על עצמו כאוטונומיה בתוך מדינת ישראל. כחלק מהמדינה אבל עצמאי. כך יקרה גם בצפון, לא כולל חיפה והקריות. תהיינה כאן 4 מדינות: ישראל מרכז, ישראל צפון,ישראל דרום ופלסטין. רישמו לפניכם. לא ניתן עוד להמשיך עם הקיפוח הבלתי נסבל הזה בין הדרום והצפון לבין המרכז. זה בלתי נסבל כבר.

איך שגלגל מסתובב לו הא?

מי חשב שהחמאס ואל קאעידה יהפכו ל"מתונים" ביחס לדעא"ש הפסיכים האכזריים האלה. מי חשב שישראל תמצא את עצמה בעלת אינטרסים משותפים לסוריה, חיזבאללה, עירק, הרשות הפלסטינית. לא יאמן. כולם חייבים לשתף פעולה איכשהו כדי למגר את החלאות הללו מעל פני האדמה. אין בליבי שום ספק ששיתוף פעולה כזה כבר מתקיים בדרכים שונות ומשונות.

יש פה הזדמנות בלתי חוזרת באמת ל"מזרח תיכון חדש" ולא מתוך אהבה, אלא מתוך אינטרסים ברורים. תתארו לכם שהחולירות הללו מדעא"ש יגיעו לנשק כימי וביולוגי… אנשים ימותו כאן כמו זבובים. גם זה איננו תסריט דמיוני. זהו עוד תסריט בלהות שעלול להתרחש, אלא אם כן כל הכוחות הפחות מטורפים יפעלו במשותף כנגד האיום הנורא הזה של עורפי הראשים ואונסי הנשים והפיכתן לשפחות (היכן כל הפמיניסטיות בעולם? מדוע לא נשמע קולן?). עד שארה"ב תזוז ותזיז, עלול להיות מאוחר מדי כי הפסיכים הללו מציתים את הדמיון של כל המופרעים המשועממים בעולם וראינו כבר את הבריטים…

האח הגדול… נו באמת

תשמעו. לא צפיתי ולו בשנייה אחת מהתוכנית הירודה והעלובה הזו, שכל עניינה מציצנות אובססיבית. ראיתי מישהי שיושבת ובוהה במסך הקטן כאשר בני הבית באח הגדול בכלל ישנים! מטורף.

עכשיו תגידו לי… ואל תרוצו לגוגל.. תנו לי ברגע זה את שמו של הזוכה בעונה השלישית של האח הגדול? אההה? לא זוכרים. שלא לדבר על המקומות השני והשלישי.

אינני יודע מי זה אלדד וגם לא מענין אותי. אני כן יודע מי זו טל גלבוע. איך? חחח בלתי אפשרי היה להמלט מהטבעונים שהפכו אותה לסוג של אלילה. לא פחות ולא יותר. הם השתגעו, אבל ממש. חברה יקרה שלי, טבעונית מיליטנטית, ביקשה ממני, אפילו דרשה שאסמס את המספר של אותה טל גלבוע… היא הסבירה לי כמה חשובה התמיכה בה. לטובת בעלי החיים כמובן… אין לי דבר נגד בעלי חיים. אני מאוד אוהב בעלי חיים, אבל אצלי, עדיין, בני האדם קודמים. הרי היה כל כך ברור שכל הטבעונים והם מתרבים והולכים בקצב מסחרר, הצביעו כולם, כאיש אחד לטל גלבוע. לאף אחד אחר לא היה סיכוי מולה. הטבעונים הפכו לשבט שחוצה דתות, מינים, עדות, ימין, שמאל, דתיים (שם יש בעיה בשבת כי חובה לאכול בשר בשבת), חילונים. הם כולם חדורי אמונה, חלקם מאוד קיצונים והמטרה שלהם תושג בסופו של דבר…

פרידה

פרידה. היא גזרה את מחלפותיה היפות. אני חזרתי לשמי המלא. התחלה חדש…

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *