בשארה - האידיאולוג של השטנה כתבתי כאן מספר פעמים נגד ח”כ לשעבר עזמי בשארה, הוא האידיאולוג הראשי של חוסר הלגיטימיות של מדינית ישראל. הוא התחנך כאן, קיבל כאן את פירסומו ותחת זכות חופש הדיבור, הוא הפיץ שנאה וארס כלפי ישראל. הוא היום הוא האידיאולוג של קטר המממנת של החמאס.

האידיאולוגיה של השטנה

שתפו

בשארה – האידיאולוגיה של השטנה

כתבתי כאן מספר פעמים נגד ח”כ לשעבר עזמי בשארה, הוא האידיאולוג הראשי של חוסר הלגיטימיות של מדינית ישראל. הוא התחנך כאן, קיבל כאן את פירסומו ותחת זכות חופש הדיבור, הוא הפיץ שנאה וארס כלפי ישראל. הוא היום הוא האידיאולוג של קטר המממנת של החמאס. קטאר ממנת עיתון שבשארה הוא עורכו, מיותר לציין מה כותבים בעיתון הזה.ממקורות קרובים אני יודע שאשתו וילדיו חיים כאן, אחת למספר שבועות הם נוסעים לבקר את אביהם. כדאי לכול הגורמים שידם במעל לעשות חשבון נפש. פה בחצר האחורית אנחנו מגדלים את גדולי האויבים שלנו.כאשר אני אומר גורמים, אני מתכוון בראש ובראשונה לערביי ישראל שבחרו בו שוב ושוב לכנסת, לתקשורת שנתנה לו במה, לכנסת, לבית המשפט הגבוה לצדק.

ועוד מילה אחת, אני קורא ושומע שיש חרם על עסקים של ערבים. זה לא נכון, זה לא הגון, הם לא אשמים. אני כן קורא לערביי ישראל לעשות חשבון נפש, ולהבא לבחור הנהגה שפויה שפועלת למען הדו-קיום. כיום אין בכנסת ח”כ אחד לרפואה לפועל למען הדו קיום.

על האליטות בישראל 

סוציולוגים שחוקרים את תופעת האליטות החברתיות, מספרים שאליטות, לעולם ירצו לבדל את עצמם משאר העם. אם פשוטי העם יסעו ברכב מסוג סוברו, האליטות יסעו ברכב מסוג אופל. אם העם יתהלך בחליפות, הם ילבשו ג’ינס וסנדלים.

רוב האליטות התרבותיות בישראל שייכות למחנה השמאלי של המפה הפוליטית. כאשר רוב רובו של העם תומך בלחימה בעזה, יש מהם שיוצאים באמירה שונה, כך הם מבדלים את עצמם ממני וממך, הרי הם אליטה מורמת מהעם. וכך אנו מוצאים את המשורר נתן זך מתבטא, ”החמאס פחות משוגע מישראל“. זה אינו מפתיע, ציפיתי שזה יקרה, לא הבננתי למה לזך לקח זמן עד שיצא עם האמירה הזו. זו בסך הכול נפיחה יגעה של משורר קשיש וגלמוד.

אבל לשמחתי זה עומד להשתנות, ראו למשל את משפחת סגן גולדין זכרו לברכה. אני ראיתי משפחה לוחמת, ישראל היפה במלוא מובן המילה, זה החינוך הערכי של בני עקיבא. התרגשתי והתמלאתי גאווה. כשאני משווה את נתן זך שמשחרר אמירה מבעד לענני הטשטוש שבהם הוא בדרך כלל מצוי, לבין משפחה ישראלית שורשית, כמשפחת גולדין, לי אין ספק מי יהפוך לאליטה חברתית, אליטה שתהפוך דמות לחיקוי לכלל ישראל. זך ושכמותו זמנם עבר.

חטיפה חיילים זו מטרת החמאס

את המאמר הזה כתבתי לפני שדובר על נסיון החטיפה של הקצין גולדין ז”ל, שכך יהיה לי טוב. החמאס קיבל אלף מחבלים תמורת גלעד שליט. הוא הבין מה היא נקודת התורפה של החברה הישראלית. הם בנו מנהרות בעלות של מיליארדים, הכל במטרה לחטוף חיילים, כדי לשחרר את אסירי החמאס מהכלא הישראלי. זה צריך ללמד אותנו לקח. אסור שעסקת שליט תחזור על עצמה, בחוק צריך לאסור תופעה כזו. כשהצד השני יבין שמחליפים חייל  תמורת חייל, ספק אם ישקיעו כל כך הרבה מאמץ בבניית מנהרות.זה ימנע את החטופים וההרוגים הבאים.

ועד כמה מילים על המלחמה. אני לא מבין מדוע מנהיגי החמאס מסתובבים חופשי, הם בני מוות, מהדוברים ועד משעל והנייה. הם צריכים לחיות בבונקרים כמו נסראללה.

באשר לקטאר, המממנת של החמאס ,הם צריכים לקבל מסר מישראל: אנחנו יכולים להעלות את שדות הנפט שלהם באש. זה יחזיר אותם לפרופורציות הטבעיות שלהם.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *