Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1643189345:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48297
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | החלפת ברכיים - להשיב לעצמך את איכות החיים שלך
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => החלפת ברכיים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => החלפת ברכיים - להשיב לעצמך את איכות החיים שלך בטיפול חדש
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט | מפרק הברך הוא הגדול ביותר שבגוף האדם, והוא כולל 3 עצמות; עצם הפיקה, עצם השוק ועצם הירך. שלושתן מכוסות בשכבת סחוס
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 156
        )

)
צילום יח״צ: LinkPower
צילום יח״צ: LinkPower

החלפת ברכיים – להשיב לעצמך את איכות החיים שלך

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

מפרק הברך הוא הגדול ביותר שבגוף האדם, והוא כולל 3 עצמות; עצם הפיקה, עצם השוק ועצם הירך. שלושתן מכוסות בשכבת סחוס המאפשרת את התנועה החלקה והנינוחה של המפרק. בנוסף, כדי לבלום זעזועים בעת ריצה, נפילה וכו', קיים המינסקוס בין העצמות. בשל העובדה שאנו משתמשים בברכיים כל הזמן ללא הפסקה, הן מתעייפות באופן הדרגתי. כך, ניתוח החלפת ברכיים הוא אחד ההליכים השכיחים ביותר בעולם!

באילו מקרים החלפת ברכיים היא הכרחית

כשישנה הגבלה בתנועה ומורגשים כאבים במפרק בברך, בלי להרגיש נפגעת השגרה. לפתע נמנעים באופן כמעט ולא מודע מפעולות שונות ובסיסיות שהחלו להרגיש מאוד לא נוחות, לעתים עד למצב של חוסר תפקוד מוחלט. מתי עולה צורך להחליף את הברך לחלוטין?

  • כשישנה הידרדרות באיכות החיים – דלקת מתמשכת במפרק הברך משמעותה הידרדרות באיכות החיים, ולעתים כל ניסיון לטפל – כלומר באמצעות אימוני כושר מותאמים, נטילה של משככי כאבים ותרופות, תרופות אנטי דלקתיות ועוד, כל אלו נכשלים. במקרה זה, מה שנותר לעשות, זה ניתוח החלפת ברך!
  • בגיל השלישי – אחרי שנים ארוכות של הליכות, טיולים, סחיבות ועוד, באופן טבעי המפרקים נחלשים. עם זאת, רבים ורבות בגיל השלישי תוהים האם לא מאוחר מידי עבורם לעבור ניתוח שכזה – מבחינה פיזית ונפשית כאחד. זו שאלה נכונה, כיוון שהתשובה עליה תהיה תלויה בבריאות הכללית של האדם. אם הבריאות איתנה, אין כל סיבה לא לעבור את הניתוח והליך הוא לא פקטור. העניין הוא שלעתים, מדובר בכמה בעיות אורטופדיות במקביל שלא קשורות לדלקת במפרק הברך, ולא בטוח שהחלפתו תועיל כלל וכלל. בשורה התחתונה, את הניתוח יש לבצע רק לאחר סדרת בדיקות מקיפות.

חשוב להבין שכשמדברים על ניתוח החלפת ברך, יש לקחת בחשבון לא רק את הניתוח עצמו אלא גם את תהליך ההחלמה הארוך והלא פשוט; ישנם מטופלים הזקוקים לזמן החלמה ארוך מאוד ובנוסף לכך, גם ליווי צמוד (כלומר עזרה ממשית בביצוע פעולות יום יומיות) והמון פיזיותרפיה, בכדי להצליח לחזור לתפקד כמו שצריך. את כל אלו, יש לקחת בחשבון.

מה לגבי מחיר?

כשמדברים על ניתוח החלפת ברך מחיר הוא תמיד משהו שתוהים לגביו בחשש רב, בכל זאת מדובר בניתוח לא פשוט. ובכן, המחירים נעים בדרך כלל בין 9000-17,000 ₪ כשרוב ביטוחי הבריאות המשלימים, יספקו כיסוי כזה או אחר לעלויות הביטוח. המשמעות היא שאם ברצונך לשפר את איכות החיים שלך, אין כל צורך לחשוש מהתהליך ובטח לא מהעלות שלו. עם קצת מחקר, יימצא הרופא המתאים וביטוח הבריאות יסייע לך לכסות את הניתוח, כך שניתן לגשת לתהליך בראש שקט.

החיפוש שלך נגמר כאן

אין ספק שאחד השלבים המאתגרים ואולי גם המלחיצים ביותר בדרך לכל הליך רפואי, הוא מציאת הרופא או הרופאה הנכונים, הטובים והמדויקים למה שאנחנו מחפשים וצריכים. למרבה המזל, לא תמיד צריך לחפש יותר מידי זמן. אם הגעת אלינו, תמו חיפושייך!

עם ניסיון של למעלה מעשר שנים בעולם האורתופדיה, מתן פתרונות יצירתיים לכל מטופל ומטופלת בהתאם לצרכים הרפואיים במטרה להחזיר לשגרת חיים נטולת כאבים ואי נוחות. זה הזמן להיכנס לאתר של ד"ר בנימין בנדר בו תמצאו את כל המידע אודות ניתוח החלפת ברך והליכים אורתופדיים אחרים, על ההכנה לכל ניתוח, הסיכונים האפשריים, תהליך ההחלמה ועוד.

לאחר שתבינו יותר, יגיע הרגע לקבוע פגישת ייעוץ בה תגיעו למרפאה, תכירו את הצוות ותעברו בדיקה מקיפה במהלכה יוסבר לכם יותר על התהליך. הכל בכדי שתהיו רגועים ובעיקר, מודעים. שנתחיל?

(תוכן מקודם)

***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

תמונות: קנבה פרו

5 חוגי ספורט מחטבים ומהנים במיוחד

שתפובחיפוש אחר דרך מהנה ויעילה לשפר את הכושר הגופני, רבים מאיתנו מחפשים פעילויות שלא רק …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *