קאנטרי טופ קלאב מראה כללי 2015-11
קאנטרי טופ קלאב. צילום ארכיון

הטופ קלאב: בעיה בטיחותית בתחתית הבריכה וצו נגישות

שתפו

2 מיליון ש״ח יוקצו לשיפוץ רחב בקאנטרי בכרמיאל בעקבות מתן צו נגישות למתנ״ס ואיתור ליקוי בתחתית הבריכה המקורה. העירייה על הבעיה הבטיחותית:  לא נשקפת שום סכנה למתרחצים

מאת גיל דובריש

כ-2 מיליון שקלים יוקצו לפרויקט שיפוץ רחב היקף בקאנטרי טופ קלאב, לאחר שרשת המתנ״סים המפעילה את המתחם קיבלה צו נגישות כתוצאה מאי-עמידה בסטנדרטים להנגשה. כך עולה מישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום רביעי. לפי הצו שניתן בחודש מרץ ניתנה למתנ״ס כחצי שנה לטפל בנושא, עד ל-1 באוקטובר השנה.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

מנהל הטופ קלאב, מוטי אמרג׳נוב, הציג בפני חברי ועדת הכספים מצגת מקיפה ובה פרטים על היקף השיפוץ הנדרש. בין האזורים הלא מונגשים נמנים: אולם הקבלה והמלתחות. אמרג׳נוב ציין כי בהתאם לחוות דעת של מהנדס, חלקה התחתון של בריכת השחיה המקורה אינו בטיחותי ויש לשפצו בהקדם.

סה״כ עלות ההנגשה הצפויה היא כ-2 מיליון שקלים, מתוכם כחצי מיליון ש״ח תקציב הרשות משנת 2018 והיתרה – השתתפות העירייה בסך 1.5 מיליון ש״ח.

מועצת העיר החליטה לאשר את המלצת ועדת הכספים לאשר ערבות והחזרה מלווה למתנ״ס בגובה 1.5 מיליון שקלים עבור השיפוץ.

ראש העיר משה קונינסקי הודה בישיבת המועצה כי ״נכון לעכשיו הקאנטרי קלאב לא נותן את המענה לביקוש פה בעיר… אנחנו יוצאים לחיפוש של אפשרויות נוספות, הקמת מתחם נוסף, אם זה בהפעלה עצמית או מישהו חיצוני. מהנדס העיר ואני נפגשנו פגישה ראשונית עם יזם גדול, יש עוד יזם שיגיע, אולי שניים. לאחר שיבדקו האפשרויות מבחינת ההיתכנות והכדאיות נצא לסוג של מכרז, בכוונתנו להקים בעתיד עוד מתחם של בריכה…״ עם זאת סייג קונינסקי ואמר כי ״גם אם מחר בבוקר מתחילים לבנות זה פרויקט לעוד שלוש שנים״ ולכן לדבריו הדחיפות שבשיפוץ הנוכחי אשר יתן מענה לשנים הקרובות.

בעיריית כרמיאל ציינו כי ״הליקוי הבטיחותי בבריכת הטופ קלאב אינו ברמת סיכון גבוהה, חד משמעית – למתרחצים לא נשקפת סכנה כלשהי. אם זה היה כך, היינו סוגרים את הבריכה בפני הציבור. יש בעיה והיא תטופל, כרגע נמצאים בשלבי תכנון, בשלב הבא ייסגר הטופ קלאב לצורך השיפוצים. באשר לנושא הנגישות – מרבית הליקויים טופלו כבר במהלך השנה, במסגרת תקציבים קיימים, כעת נותרו ההשלמות הסופיות״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *