יהונתן בכר הפועל עכו 2019-05 copy

הכוכב הכרמיאלי שהעניק להפועל עכו את האליפות

שתפו

מערכת זהר הצפון

יהונתן בכר (15), מכרמיאל, הוא אחד השחקנים הצעירים המבטיחים ביותר שיצאו מהעיר בשנים האחרונות. בסוף השבוע האחרון הוא כבש שער ניצחון בתוספת הזמן והעניק לקבוצתו – נערים ג׳ של הפועל עכו, אליפות דרמטית.

בכר עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל במסגרת קבוצת הגן של המכללה לכדורגל בחסות מכבי חיפה של עמותת פרחי כרמיאל, בהנהלת אבי גיסברג. הוא שיחק במכללה לכדורגל עד כיתה ו׳ ולמד את יסודות המשחק והבסיס אצל אבי גיסברג ומוטי מרדכי. לדבריו, ״קיבלתי מהם את היסודות הטובים ביותר בכדורגל״.

מכיוון שבכר מגיע ממשפחה שומרת שבת, הוא עבר למועדון הפועל עכו, וזאת משום שמשחקי הילדים והנערים במסגרת המועדון לא מתקיימים בימי שבת. במהלך העונה קיבל יהונתן פניה ממכבי חיפה לאחר שבמועדון הפאר זיהו את הכישרון וביקשו לצרפו לשורותיהם – אבל בכר החליט כי בכוונתו לסיים את העונה בהפועל עכו מתוך תחושה שביכולתו להביא את הקבוצה לאליפות הליגה.

ביום שלישי שעבר התקיים המשחק האחרון לעונה, בין הפועל עכו שהייתה מדורגת שניה בטבלה לבין המובילה, מכבי קריית אתא שהגיעה להתמודדות עם יתרון 2 נקודות. הפועל עכו ויהונתן ידעו שרק ניצחון יוביל אותם לאליפות. בדקה ה-80 (והאחרונה) של המשחק, כאשר התוצאה הייתה 1:1, יהונתן קיבל את הכדור, בעט חזק מ-17 מטר והכניע את השוער, שער ניצחון שהעניק להפועל עכו את תואר האליפות.

יהונתן מצפה כעת לראות לאן פניו מיועדות. רוב הקבוצות משחקות בימי שבת, מה שמערים קשיים עליו מאחר שהוא שומר שבת. בימים אלה הוא מוביל עצומה הקוראת להתאחדות להעביר את המשחקים לאמצע השבוע.

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *