Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1445873602:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 11146
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => סמל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => חדשות הספורט כרמיאל - הסמל עוזב
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הסמל עוזב את כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 529
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/10/אילן-סויסה934.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => חדשות הספורט כרמיאל - הסמל עוזב
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הסמל עוזב את כרמיאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => סמל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

הסמל עוזב את כרמיאל

שתפו

אילן סוויסה השחקן שמשמש כמנג’ר, התווכח עם מאמן הקבוצה יצחק בוזורגי ונטש במלך משחק הנצחון על באקה כשהוא מודיע: “אני בכרמיאל סיימתי”

 

מאת אמיר שיבי

כרמיאל ניצחה בסוף השבוע בביתה את באקה 0:1 משער של דוד אמזלג, אבל הדרמה האמיתית התרחשה ליד הספסל הכרמיאלי. לאחר ויכוח עם המאמן איציק בוזורגי, עזב המנג’ר והבלם אילן סויסה את המגרש. הסמל של כרמיאל בשנים האחרונות מאז האיחוד עם צפת, הודיע כי מבחינתו העזיבה היא סופית. במהלך השבוע הוא החרים את האימונים.

במהלך המחצית השנייה, הבלם לא נשלח לחימום ונשאר על הספסל. סויסה הכועס החליט לקום ולצאת מהמגרש: “זה לא מה שסיכמנו בתחילת העונה. אני פיניתי את המקום שלי בהרכב כדי שאחרים ישחקו. אני יכול לשחק ועשיתי דבר או שניים בכרמיאל ובליגה א’ ולא ייתכן ששחקן שמתאמן שני אימונים נכנס לפניי. אני רוצה עונת פרישה מכובדת ולא ככה. אני עוד יכול לתרום לא מעט. אני בכרמיאל סיימתי”.

יו”ר הקבוצה ציון טויטו ניסה להרגיע את הרוחות: “ניתן לאילן כמה ימים להירגע ואז אני אדבר איתו. זה לא יישאר ככה. אילן והמאמן ידברו ויסגרו את העניין הזה. אני לא יודע אם ההחלטה של אילן היא סופית”.

כרמיאל הגיעה למשחק לאחר הפסד החוץ לעירוני קרית אתא למשחק ביתי חשוב נגד באקה אל גרבייה. מ.ס פתחה את המשחק מצויין והניעה היטב את הכדור. בדקה ה-23 התקפה יפה של כרמיאל ברחבה. הכדור הוגבה ועדי אלישע עצר את הכדור על החזה ובעט לשער, אך הכדור חלף ליד הקורה השמאלית והחוצה. בדקה ה-27 אופיר טקיאר נשלח לבדו מול השוער, אך טליאס היה עם ידו על העליונה והצליח להסיט לקרן. השוער צעק על שופט המשחק עמית אלנקווה וזכה לצהוב. מאמן באקה צחי אילוז, התלונן גם הוא על השיפוט ואמר אל השופט, “יש שתי קבוצות על המגרש, אחת באדום ואחת בלבן. תפסיק לשרוק רק נגדנו”. אלנקווה החליט להרחיק אותו ליציע, לאחר שכבר העיר לו מספר דקות קודם לכן. בעוד אילוז עושה את דרכו מסביב לאיצטדיון אל היציע, אורי צעדון שלח בדקה ה-32 את אלישע מאגף שמאל, האחרון ראה את דוד אמזלג חופשי והקשר הקשית מעל טליאס והעלה את כרמיאל ליתרון, 0:1.

כאשר אילוז הגיע ליציע, הוא המשיך בהערות אל עבר השופט: “מתחילת השנה אתם מחפשים אותנו. תוציא לכל הקבוצה כרטיסים אדומים ונלך הביתה”. גם עשרים האוהדים שהגיעו מבאקה המשיכו לאורך המחצית למחות על השיפוט. בדקה ה-37 באקה הגיעה להתקפה הראשונה הממשית שלה במשחק. סלים עמאש הגיע מאגף שמאל ושלח רוחב לאיציק נאש שמשבעה מטרים מול שער חשוף שלח את הכדור גבוה והצליח לסחוט רק קרן. 0:1 מקומי במחצית עם שליטה מוחלטת של כרמיאל בנעשה במגרש.

באקה עלתה טוב יותר למחצית השנייה ושלטה בכדור. למזלה של כרמיאל האורחת לא ידעה לנצל את השליטה שלה במגרש ומיעטה להגיע למצבים. בדקה ה-67 סלים עמאש בעט מקצה הרחבה והשוער הדף נפלא. רבע שעה לסיום המשחק ארז יוסף (נכנס בדקה ה-60 במקום איציק נאש) נתן מכה ללא כדור ללאון אלחרר אל מול עיני השופט, ששלף מיד את האדום לחלוץ והותיר את באקה בעשרה שחקנים. בדקה 81 עדי אלישע הוציא כדור רוחב לאופיר טקיאר, שמתוך הרחבה סחט הצלה גדולה מטליאס. בדקה 84 באקה קיבלה כדור חופשי מ-30 לאחר עבירה של עומרי עטיה. אושר טפירו הגביה לרחבה, אך אלון דהן נגח מתיבת החמש כדור גבוה. 0:1 לכרמיאל בסיום. ניצחון שני העונה לכרמיאל.

מאמן כרמיאל איציק בוזורגי אמר בסיום: “מחצית ראשונה מצוינת שלנו. בחצי השני השחקנים רצו יותר מדי והיה קשה לנו לשחק. אני שמח שהשגנו ניצחון. יש פה קבוצה טובה מאוד”.

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *