כדורגלנים צילום אילוסטרציה פיקסביי 2019-03
צילום אילוסטרציה: Pixabay

העונה הייתה מוצלחת, הפלייאוף פחות

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

עונה מוצלחת במיוחד הסתיימה בטעם מעט מר: הפסד רביעי להפועל עירוני כרמיאל מתוך 6 משחקים בפלייאוף העליון של ליגה ב׳ צפון א׳.

כרמיאל אירחה את מ.ס צעירי כפר קנא למשחק אחרון בפלייאוף העליון, שלא קבע דבר עבור הכרמיאלים אבל היה סופר-קריטי עבור האורחים.

אחרי חצי שעה מאופסת, הגבירה האורחת את הלחץ ובדקה ה-33 העלה אנס אסר את כפר קנא ליתרון 1:0. בדקה ה-59 כבש מוחמד עמרייה את השני לקבוצתו וכעבור 6 דקות השלים סולטאן זועבי את התוצאה בפנדל מדוייק. 3:0 וכפר קנא חגגה עלייה לליגה א׳, בעוד השניה בפלייאוף, איחוד שפרעם תתמודד עם הסגנית בפלייאוף העליון של מחוז דרום.

אפשר לסכם את העונה של כרמיאל כמוצלחת במיוחד, מעל לציפיות המוקדמות. עירוני כרמיאל סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון בבית א׳ בליגה ב׳ – צפון א׳ ואז הגיעה לפלייאוף מול קבוצות מנוסות ממנה.

כזכור כרמיאל עלתה לליגה ב׳ רק בעקבות החלטת ההתאחדות וזוהי בסך הכל העונה השניה שלה מאז הקמתה. יחסית למועדון צעיר וחדש, הספק של שנתיים רצופות בצמרת הוא בהחלט מכובד וראוי. לקבוצה יש בסיס בריא של שחקנים מקומיים ושחקני חיזוק מהאזור, ואם הסגל ישאר גם בעונה הבאה בתוספת חיזוק נוסף, הקבוצה תהיה בין הפייבוריטיות לעלות לליגה א׳.

 

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *