מועצת העיר ישיבה כרמיאל

העירייה מציגה: דו״ח חצי שנתי מאוזן

שתפו

החודשים ינואר עד יוני הסתיימו בעודף תקציבי של 5000 שקלים. ראש מינהל הכספים ענת לנקסנר: מסתמן שיש עמידה ביעדים שלנו. באופוזיציה הביעו תמיהה לגבי ההוצאות במחלקת שמירה וביטחון

מאת גיל דובריש

תישארו מעודכנים, הצטרפו לאינסטגרםלפייסבוק ולטלגרם שלנו

למרות האתגרים והקשיים התקציביים שאיתם מתמודדת עיריית כרמיאל, הוצג בישיבת המועצה השבוע דו״ח חציוני מאוזן, לפיו בחודשים ינואר – יוני 2019 נותר בקופת העירייה עודף של 5000 שקלים.

ראש מינהל הכספים ענת לקנסנר ציינה כי לפי ״תמצית נתוני התקציב, הדו״ח החצי שנתי מסתיים עם עודף של 5000 שקלים. בארנונה השגנו יותר מהיעדים שלנו, למרות שסקר המדידות לא יצא לפועל וזאת הודות לאכיפה מוגברת… מענקי האיזון התקבלו במלואם, אך בשנה הבאה צפוי קיצוץ בסך 50%. בהוצאות השכר יש סטיה כתוצאה מתשלומי הפרישה שהיו השנה כפולים מתשלומי פרישה רגילים, וזאת לאור התחלפות תפקידים בעירייה. עשינו מיחזור גדול, הורדנו מפרעון המלוות כמיליון שקלים. מסתמן שיש עמידה ביעדים, אומנם לא ב-100% אבל רואים בהחלט תהליך חיובי״.

ראש סיעת טב לכרמיאל רותם ינאי העלה לדיון בישיבה שאלה בנושא מחלקת שמירה וביטחון. לטענתו, במהלך שנת 2018 עלה מספר העובדים במחלקה מ-22 ל-29 ואילו השנה ירד מספרם באופן חד ל-6 בלבד, אך עם זאת, נותר תקציב המחלקה ללא שינוי, 1.24 מיליון ש״ח. ינאי הביע תמיהה, כיצד קוצץ מספר העובדים במחלקה באופן דרסטי, אך העלויות נותרו בעינן.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

ראש העיר משה קונינסקי מסר בתגובה: ״חבר המועצה רותם ינאי שוב מוכיח שהוא עוסק רק ברדיפה אחרי יצירת כותרות שאין בהן כלום ועד כמה הוא שאיננו בקי בפעילות הרבה, בשינויים ובתנופת העשייה המתבצעת בעיר. לו היה טורח לבדוק קודם לכן, היה מגלה שהמדובר בסה"כ בשינוי רישום. בשנת 2018 המשרות שהיו רשומות בשמירה ובטחון על פי דרישת משרד הפנים הופחתו מסעיף זה ובמקום זה נרשמו בסעיף שיטור העירוני… גזברית העירייה ומנהלת החשבונות הראשית שוחחו עם מר ינאי שהבין את הנושא החשבונאי. כמו כן ישלחו לו האסמכתאות המתאימות כפי שהובטח.אני קורא לחבר המועצה להצטרף לתנופת העשייה של העירייה בראשותי ולפעול למען רווחתם של התושבים במקום כאמור בחיפוש אחרי יצירת כותרות שאין בהם כלום…״

כתבה מעניינת:

רובה סער אמריקאי צילום ויקיפדיה

זה המפעל הכרמיאלי שימכור למשרד הביטחון עשרות אלפי כלי נשק

שתפומשרד הביטחון מתכוון לצאת בקרוב במכרז ענק לרכישת עשרות אלפי רובים מסוג AR15, שחברת אמתן …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *