Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1468863076:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1309
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הצטרפו לאלפי הרקדנים ורבבות המבקרים שמגיעים לכרמיאל כדי לחגוג את אירוע המחול הגדול במדינה. לנוחיותכם, אספנו עבורכם את כל האירועים והמופעים בפסטיבל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הצטרפו לאלפי הרקדנים ורבבות המבקרים שמגיעים לכרמיאל כדי לחגוג את אירוע המחול הגדול במדינה. לנוחיותכם, אספנו עבורכם את כל האירועים והמופעים בפסטיבל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 73
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/07/alexhuber08082012-Festival-Day-3-78471.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הצטרפו לאלפי הרקדנים ורבבות המבקרים שמגיעים לכרמיאל כדי לחגוג את אירוע המחול הגדול במדינה. לנוחיותכם, אספנו עבורכם את כל האירועים והמופעים בפסטיבל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => הצטרפו לאלפי הרקדנים ורבבות המבקרים שמגיעים לכרמיאל כדי לחגוג את אירוע המחול הגדול במדינה. לנוחיותכם, אספנו עבורכם את כל האירועים והמופעים בפסטיבל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

הפסטיבל ה-29: כל המופעים, כל האירועים

שתפו

הצטרפו לאלפי הרקדנים ורבבות המבקרים שמגיעים לכרמיאל כדי לחגוג את אירוע המחול הגדול במדינה. לנוחיותכם, אספנו עבורכם את כל האירועים והמופעים בפסטיבל

מערכת זהר הצפון

פסטיבל מחול כרמיאל יציין השבוע את שנתו ה-29 עם מגוון מופעים מישראל ומחו"ל. וגם מי שלא מתכוון לצפות במופע כלשהו, מוזמן ליהנות מהאווירה הנפלאה. הפסטיבל החל למעשה כבר היום (שני) בצמד מופעים של להקת הבלט על הקרח מסנט פטרסבורג ביצירות סינדרלה ואגם הברבורים.

האמפי

מופע הפתיחה שיוקדש ליצחק נבון ז”ל, נשיאה החמישי של מדינת ישראל, שהיה יו”ר הרשות הלאומית לתרבות הלאדינו ואורח קבוע בפסטיבל לאורך השנים, והלך השנה לעולמו. במופע (שלישי, 19.7, 21:30), בהנחיית יהורם גאון וגלית גיאת, ישתתפו 1,500 רקדניות ורקדנים מהמחול העממי ישראלי, ביצירות המבטאות נקודות בחייו של נבון, בשילוב אמני זמר ושחקנים ובהם ביסאן אבו לאבן, תלמידתו של גאון בתכנית הטלוויזיה ‘בית ספר למוסיקה’, אורי בנאי, אילן ליבוביץ, נדב קקון, ליאור קקון, שי יעקובוביץ, אורית קמרי, ליטל ממן, אסנת ז’נו מרום, מורן מזוז ונעמה לוי.

להקת COINCIDENCE מהונגריה
להקת COINCIDENCE מהונגריה

הלהקה ההונגרית COINCIDANCE תופיע במופע המרכזי של פסטיבל מחול כרמיאל. ביום רביעי (20.7, 21:30) תעלה הלהקה בהפקה מיוחדת לפסטיבל עם מופע שירים ומחול בשפה האנגלית מתוך מחזמר ‘שיער’, בשיתוף 8 כוכבי זמר ומשחק. מיטב השירים ויצירות המחול של המחזמר ‘שיער’ בסגנון המיוחד של הלהקה.

במופע הסיום של הפסטיבל (חמישי, 21.7, 21:30) יקחו חלק הזמרים מיקי גבריאלוב ורוני דלומי. המופע ייערך באמפיתאטרון בהשתתפות כ-2,000 רקדנים, אמני זמר ומשחק במיטב יצירות המחול על במה אחת. הכוריאוגרפים המובילים במחול הישראלי יעלו את יצירותיהם הטובות ביותר השנה, ובסיום מפגן מסורתי של זיקוקי דינור.

 

היכל התרבות

ביום שלישי (19.7, 19:00), ערב פתיחת הפסטיבל, יעלה הבלט הישראלי במופע ‘ברבור לבן’, שעולה בימים אלה בבכורה עולמית ובהפקה ייחודית לאגם הברבורים ‘מהקלאסי ועד העכשווי’. 30 רקדני הבלט בהפקת ענק על הבמה בחוויה יוצאת דופן בשתי מערכות. בחלק הראשון, המערכה השנייה של אגם הברבורים, בגרסת מקור. בחלק השני, קונטרסט לחלק הראשון בפרשנות עכשווית ומשחררת ליצירה.

ביום רביעי (20.7, 11:30) תופיע בהיכל קבוצת שקטק במופע ‘קצב בתנועה’, מופע מולטימדיה אנרגטי המשלב מחול, מוסיקה חיה, קצב והרבה הומור, על במה גדולה עם תפאורת מתכת בת שלוש קומות ותזמורת בתוכה. 12 המשתתפים נעים בקלילות בין קטעים מוסיקאליים קצביים, סגנונות ריקוד שונים ועבודת ווידאו אינטראקטיבית.

להקת LARREAL מספרד
להקת LARREAL מספרד

עוד ביום רביעי בהיכל התרבות – להקת Larreal מספרד במופע  Estampas (שעה 15:30). מופע סוחף בהשתתפות 17 רקדנים, המשלב את מגוון סגנונות המחול הספרדי ומביא את הצופים לטיול בספרד מבלי לצאת מהאולם הממוזג.

ביום רביעי בערב (19:00) יגיע להיכל תאטרון המחול הגיאורגי Legacy עם מופע מרהיב ועוצר נשימה – The Flying Georgian.

להקות המחול משגב תופענה על במת היכל התרבות ביום חמישי 21.7, בשעה 11:30. הלהקות, המובילות בתחום המחול הישראלי, מופיעות בפסטיבל מזה כ-26 שנה, וזכו בשנים האחרונות פעמיים במקומות הראשונים בתחרות הכוריאוגרפיה בקטגוריות של כוריאוגרפיה, ביצוע ותלבושות, וכן במקום הראשון בתחרות הג’אז. להקות המחול משגב יופיעו בהיכל עם כ-150(!) רקדניות ורקדנים.

בשעה 15:30 תופיע בהיכל הלהקה הפורטוגלית CDCE ביצירה המפורסמת ארוס ופסיכה, על-פי המיתולוגיה היוונית, כפי שמעולם לא ראיתם. זה סיפור אהבה סוחף וחושני בין אל האהבה ואלת הנשמה.

לקינוח מופעי היכל התרבות, תתארח על הבמה להקת COINCIDANCE ההונגרית, זו שתופיע גם על במת האמפי במופע המרכזי, עם היצירה חלום ליל קיץ בסגנון הסטפס. בין 22 חברי הלהקה נמנית גם אלופת אירופה במחול אירי.

איצטדיון עירוני

כמדי שנה, טרם מופע הפתיחה, יתקיים באיצטדיון העירוני מצעד הפתיחה בהשתתפות 3,000 רקדניות ורקדני להקות מחול עממי מכל רחבי הארץ ולהקות מחו”ל המגיעות ארצה במיוחד לפסטיבל (שלישי, 19.7, 18:00). עם סיום מופע הפתיחה ייערך באיצטדיון בשעת חצות מופע מיוחד, במלאת עשר שנים לפטירתה של הזמרת שושנה דמארי. במופע ‘עדיין כאן’ יעלו באיצטדיון כרמיאל 11 להקות נעורים שירקדו לשיריה של מלכת הזמר העברי, בהנחיית נועם גילאור ובהשתתפות ליטל ממן, מוטי אברמוב, יונית שקד גולן ומורן מזוז.

ביום רביעי (20.7, 18:00) יתקיים מופע ‘אתם זוכרים את השירים’ בהשתתפות להקות הותיקים (30+), לשירים שנכתבו ו/או בוצעו על ידי חנן יובל ובהשתתפותו. מאוחר יותר באותו היום (20.7, 23:55) תתקיים במקום תחרות הכוריאוגרפיה למחול ישראלי לבמה ע”ש איל בן יהושע ז”ל, בסימן טבע, צמיחה, זיקה וגעגוע, ותפילת האדם. מופע להקות האפרוחים יתקיים באיצטדיון ביום חמישי (21.7, 18:00) בסימן שירי משוררים ובהצדעה לריקודי העם. כ-1,200 רקדני להקות האפרוחים במופע מרהיב.

 

מרכז ברוך

ביום רביעי (20.7, 23:55) וביום חמישי (20.7, 23:55) תתקיים במרכז ברוך שירה בציבור ‘שירים שרקדנו’. למחרת (חמישי, 21.7, 15:30) ייערך במקום מופע ‘טובים השניים’, להקות מחול וחבורות זמר במופע על פי שירים של צמדים מפורסמים בזמר העברי, ובהשתתפות ‘צמד רעים’. המופע מוקדש לזכרו של אבי מרקוביץ ז”ל שאהב שירה ומחול וניהל במשך שנים רבות את רשת המתנ”סים בכרמיאל. מופע אתמיקס, מחול אתני יעלה ביום חמישי, (21.7, 19:00), בהשתתפות להקות מחול מהארץ ומהעולם במיקס מיוחד של ריקודים אתניים ומחולות עממיים כיד הדמיון הטובה של יוצרי המחולות.

 

היכל הספורט הורוביץ

ביום שלישי (19.7, 23:55) תיערך בהיכל הספורט הורוביץ תחרות הג’אז ה-17, בסימן השפעות אתניות, על פי קטעי מוסיקה אתנית תוך הקפדה על סגנון ריקוד הג’אז. ביום רביעי (20.7, 12:00) תיערך תחרות המחול העממי, התחרות המסורתית לריקודי עם, עם מיטב היוצרים והמדריכים בישראל. באותו היום (20.7, 15:00), ייערך מופע ‘100% אמנות’ המשלב רקדנים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

מופע ראווה של ריקודים סלוניים ייערך ביום רביעי (20.7, 19:00) בהשתתפות אלופי ישראל בסגנון ‘לטיני’, אנדריי לבנקב וליאה קרלובה. המדובר במופע ראווה של מיטב מועדוני ריקודי הנשף בארץ, במחרוזות ריקוד בסגנונות קלאסיים ודרום אמריקאים. בחגיגה של תנועה, קצב, מוסיקה ותלבושות, זוגות מובילים מאוקראינה בתחום התחרותי, ואלופי ישראל בגילאים שונים.

ביום חמישי (21.7) ייערכו בהיכל הורוביץ שלושה מופעים משולבים ובהם ‘הכל פתוח’, ‘רקדתי לך ארצי’ ו’מכל צבעי הקשת’, בין השעות 11:00 עד 16:00.

 

הרקדות ללא הפסקה

הרקדות במגרשי הטניס
הרקדות במגרשי הטניס

לאורך 72 שעות הפסטיבל ייערכו עשרות הרקדות בסיוע ארגון המרקידים והכוריאוגרפים לריקודי עם בישראל ובתפוצות. במגרשי הטניס ייערכו מדי לילה (19-21.7) ההרקדות המרכזיות החל מהשעה 23:55. הרקדות בכל ימי הפסטיבל ובכללן הרקדות נוסטלגיה ייערכו מדי לילה באולם הספורט במתנ”ס. הרקדה על גלגלים תיערך ביום רביעי (20.7, 18:00) במגרשי הטניס וביום חמישי (21.7, 18:00) בהיכל הספורט הורוביץ. הרקדת שורות, זוגות ומעגלים מיוחדים תיערך בהיכל הספורט הורוביץ ביום חמישי (21.7, 23:55).

עוד בפסטיבל: הרקדות נשים, זוגות חדשים, מעגלים אמצע הדרך, בלקנים, הצדעה ליוצרים, זוגות מתחלפים, הרקדת מעגלים, הרקדת ‘75 שנה’, הרקדת מעגלים, אמצע הדרך וזוגות אהבה, סדנת יוצר עם דודו ברזילאי, הרקדת עוורים (‘רוקדים אור חדש’), סדנת יוצר עם אלי רונן, הרקדת עמים, הרקדת מתחילים לומדים ריקודי עם, ריקודי ארץ ישראל, זוגות שקטים, סדנת יוצר עם מושיקו הלוי, הרקדת חו”ל (מעגלים וזוגות), ריקודים נשכחים ומיוחדים, סדנת יוצר עם רפי זיו, תמניאדה, דבקות, הרקדת הורים וילדים.

 

אליפות ישראל בהיפ הופ ומסיבות נוער

זו השנה השישית בה ייפגשו טובי רקדני והרכבי ההיפ הופ של ישראל בפסטיבל מחול כרמיאל. התחרות מורכבת מהופעות מלוטשות ושמה דגש על מקוריות, שימוש בסגנונות שונים ו-ויזואליות, בשיתוף בית אמנויות תרבות רחוב (חמישי, 21.7, 23:55). כמו כן, מדי לילה החל מהשעה 23:55, ייערכו מסיבות נוער במתחם הנוער במגרש הגלגיליות.

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *