Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 6368
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הקלף
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => לאחר שהתגרשה מבעלה, דנה חיפשה אהבה חדשה באתרי היכרויות. בכל פעם שחשבה שמצאה את האחד, הקלף חשף את האמת הכואבת... הקלף שחשף את האמת
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 93
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1246
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 408
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/12/----------------------------------------.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => לאחר שהתגרשה מבעלה, דנה חיפשה אהבה חדשה באתרי היכרויות. בכל פעם שחשבה שמצאה את האחד, הקלף חשף את האמת הכואבת... הקלף שחשף את האמת
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => הקלף
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הקלף שחשף את האמת על הגברים
הקלף שחשף את האמת על הגברים

הקלף שחשף את האמת על הגברים

שתפו

לאחר שהתגרשה מבעלה, דנה חיפשה אהבה חדשה באתרי היכרויות. בכל פעם שחשבה שמצאה את האחד, הקלף חשף את האמת הכואבת

יום אחד הטלפון צלצל: “היי, זו דנה, מתי את מגיעה לתל אביב? אני זקוקה לך בדחיפות! אני לא יכולה להמתין עד לפעם הבאה בה תגיעי, פשוט בבקשה בואי”. ככה החלו רוב השיחות שלי עם דנה, גרושה טרייה וצעירה, יפה, מעניינת ומחפשת.

דנה גרה במושב לא רחוק מתל אביב, לשם עברה עם בעלה ושלושת ילדיה, עוד בזמן תחילת הקריירה שלה כיועצת ארגונית. מזה שש שנים שאנחנו מתראות לקריאות ולייעוץ, ומדברות על הכל: על החיים הקשים והלא מספקים עם הבעל, על הקריירה שלה והרצון המטורף שלה להצטיין בכל. ואז זה התחיל – מדי חודשיים הייתה דנה מגיעה עם סיפור היכרות חדש, ומערכת יחסים עם עוד גבר נשוי. מתחת לאף של בעלה, היא חקרה ובדקה את סודות המיטה של הגברים האחרים, בלי שלבעלה היה מושג כיצד מתנהלת רעייתו הצעירה והיפה, הוא היה טרוד בעבודתו, שסחטה ממנו את כל זמנו ונשמתו.

דנה לא שעתה להצעותיי שילכו לטיפול זוגי, בו יוכלו לשחרר קיטור על עניינים לא סגורים, במקום לפרוק את הכל בקשרים מתוסבכים עם גברים אחרים, אותם היא ניצלה, גרמה להם להתאהב בה ואז נפרדה מהם כעבור כמה חודשים, כשהחלה להשתעמם. אט אט, כשהיא נסחפת אחרי הרפתקאות ומפגשים סוערים, הפסיקה דנה להיזהר – פה שיחה בנייד ושם הודעת מייל חשודה, פה תמונה ושם תמונה – ובעלה, עסוק ככל שהיה, הבין שאשתו מנהלת רומנים מאחורי גבו. שבור לב, הוא ביקש ממנה להפסיק פעם ופעמיים, בכיליון עיניו ראה את נישואיו מתפוררים לחוטים קטנים של עצב וחידלון, והבין שעליו לשבור את המיזוג ביניהם ועזב את הבית.

וכך דנה, שנותרה בביתה השכור היפה במושב עם ילדיה, החלה במסע חדש, החיפוש אחר מי שימלא את החלל הענק שנותר בה. הכמיהה שלה לזוגיות ולאהבה הגיעה לידי ביטוי בקלף מאד משמעותי, קלף שני הגביעים, המסמל אחדות, שותפות, כבוד הדדי, ויכולת טובה לפעולה כשניים.

דנה התוודעה לאתרי היכרויות באינטרנט וצללה לתוכם בהתלהבות, שיחות הטלפון איתה השתנו – עכשיו לציידת היפה הייתה מטרה חדשה: אהבה וזוגיות. “אני מפחדת להישאר לבדי,” אמרה, “אני חייבת למלא את הכלום העצום בתוכי באהבתו של גבר”.

כל חודשים שלושה אותה שיחה: “מצאתי את האחד, הוא מקסים, נדבן, מאהב מיוחד במינו, מפרנס לא רע, בקיצור – מושלם!”, אך הקלפים הזהירו שהאחד והיחיד עלול לפגוע בה, שנפשו כמהה לחופש והיא רק עוד הרפתקה בשבילו. הגבר שראתה כמושלם, זה שלא מכבר סיים עשרים שנות נישואין, לא בשל לכלום. ודנה קיימה עוד מערכת ועוד מערכת, חודשים בהם הקריבה את ליבה וגופה לעוד איש, והציפיות נסקו לשמיים.

“הפעם זו התחלה חדשה, ומכאן נגיע לחיים משותפים ומופלאים”, אמרה. קלף הטיפש, שמשקף התחלות חדשות אמיצות, ללא כל בדיקה של המשכיות, הופיע על השולחן בביקוריה האינסופיים. הילדים שלה עמדו נכלמים בצל החיפוש, העבודה והקריירה שלה גם סבלה ממטרת העל של מציאת הגבר הנכסף. ובינתיים, אחד הכה אותה והיא נמלטה ממנו בעור שיניה, השני כמעט הוריד אותה מנכסיה וניסה להשתלט על חשבונות הבנק שלה, השלישי הפחיד את הילדים, הרביעי היה מבוגר מדי, החמישי צעיר מדי, והחור בלב גדל והתרווח עד למפלצתיות של חוסר נוראי.

“לכי לטיפול,” ייעצתי לה. “שימי לב לאומללות שלך, טפלי בריק שבך”. אך היא מתעקשת – “כבר שוחחתי שלוש פעמים עם אורי והוא נשמע נפלא ומעניין, אנחנו נפגשים בסוף השבוע לקפה”. היא מספרת בהתלהבות. החוסר הנורא, והציפיה הבלתי נגמרת למלא אותו מחדש באתרי הכרויות, מטלטלים את דנה עד לקריסה והרס עצמי, או עד מציאת האיש שלא קיים – ויש סיכויי שלא נולד עדיין.

קלף הטיפש

ממוספר 0, מגיע לכל מקום וממלא כל דבר, הוא הכלום והוא הכל. במשחקי קלפים הוא משמש כג’וקר המפורסם. הדמות בקלף מרחפת, היא צעירה, אוחזת תיק העבר הקטן והכמעט ריק, יוצאת לדרך אמיצה וחזקה, ללא כל ביקורת ואזהרות (הכלבלב מסמל חבר שמתריע). הדמות הזו היא הראשונה בכל 78 קלפיי הטארוט, היא האומץ והיא הטיפשות שבפעולה מהירה מדי, והיא גם זה המהמר שתהיה תוצאה מעולה או הרסנית.

קלף הטיפש

קלף שני הגביעים

הזוג אוחז שני גביעים ומציע אותם אחד לשני, האריה המכונף שומר עליהם ומראה להם מהי שותפות טובה. הנוף ירוק ופרוס לחיים משגשגים, עלי הדפנה מעטרים את ראשיהם. זהו קלף של שותפות טובה בין גבר ואישה אוהבים, או שותפות עסקית מוצלחת, או כל צורך לאחד כוחות של שניים להשגת מטרה נעלה.

נחמה מירב,  קוראת בקלפים ומתקשרת

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *