Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1600461404:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 41387
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | השנה שהייתה, השנה שתהיה | היכנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => ראש השנה
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ראש השנה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% השנה שהייתה, השנה שתהיה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => זו הייתה שנת הקורונה, החל״ת והסגר, שנה שבה בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וציבור העצמאים מצאו את עצמם בחזית הנפגעים כלכלית. הם שמניעים את הכלכלה, את המדינה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 50
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 240
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 499
        )

)
חיים וייצמן מרהיטי נוביה והמשפחה. צילום פרטי

השנה שהייתה, השנה שתהיה

שתפו

זו הייתה שנת הקורונה, החל״ת והסגר, שנה שבה בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וציבור העצמאים מצאו את עצמם בחזית הנפגעים כלכלית. הם שמניעים את הכלכלה, את המדינה, הם אלה שנפלו בין הכסאות. את הכתבה הזו אנחנו מקדישים להם!

מאת גיל דובריש

זו הייתה שנת הקורונה, שנת החל״ת והסגר. שנה שבה אם לא נפגענו מהנגיף ישירות, נפגענו ממנו בעקיפין, ועוד איך נפגענו. בחזית הנפגעים ללא ספק, נמצאים בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, העצמאים, הם אלה שמניעים את הכלכלה שלנו, והם אלה שנאלצו להתמודד עם הפגיעה הכלכלית הקשה ונפלו בין הכיסאות.

לרגל השנה החדשה, שכולנו מקווים כי תהיה טובה יותר מקודמתה, פנינו לכמה עצמאים ובעלי עסקים כרמיאלים, כדי לשמוע מהם איך הם מסכמים את השנה החולפת ומה הם מאחלים לשנה החדשה?

אסף כהן, מנהל קצביית הכהן:״שנת 2020 לעד תיזכר כשנת הקורונה, לדאבוננו.. אבל המסר שלי שתמיד צריך לקחת משהו טוב גם מדבר רע אז אני אקח את ההתמודדות שלנו, של החנות, עם העובדה שלקוחות חששו להגיע אלינו לכן הקמנו ממש חמ״ל שלם של מערך משלוחים וכך הגענו לכל לקוח שרצה משלוח בכרמיאל ויישובי משגב וגם ביישובים רחוקים יותר…ובכך נחשפנו לעוד הרבה לקוחות.
״שנה של הרבה בשר טוב ושמחה בלב, מאחל לכולם שנה טובה וחג שמח ומיגור קורונה במהרה״.

אסף כהן מקצביית הכהן. צילום מהפייסבוק

דן ומנדל מלול, תושבי כרמיאל והבעלים של ג'ו ג'ו נרגילות וג'ו ג'ו בורגר במרכז השווקים: ״השנה שחלפה? שנה מלאה וגדושה חוויות ושינויים. הקמנו מתחם בילוי לצעירים ומבוגרים במרכז השווקים ׳והחיינו׳ את המקום בחזרה. סיפקנו מזון טעים וכשר לאוכלוסייה רחבה וממשיכים לעשות הכל כדי שאתם תהנו.
ימי ההקמה המרגשים שבהם העסק קורם עור וגידים, וכל העבודה הקשה נראית לעין. קמטי הדאגה מתיישרים לכדי חיוך ענק!
מה שמניע אותנו להתחדש ולנוע קדימה הוא החיבור האישי לכל-כך הרבה אנשים והסיפוק לראות אותם נהנים וחוזרים שוב.
למרות התקופה המאתגרת כל כך הצלחנו להגיע לכל לקוח ולתת שירות לשביעות רצונו, לחדש ולהוסיף למען לקוחותינו.
מאחלים שהשנה הבאה תחזיר אותנו לשגרה האהובה כל כך ויחד נוכל להוסיף וליצור עוד עבור תושבי כרמיאל האהובים (יש המון רעיונות). לסיום, משפחת ג'ו ג'ו מאחלת לכל בית ישראל חג שמח ושנה טובה. תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה״.

דן ומנדל מלול, ג׳וג׳ו בורגר וג׳וג׳ו נרגילות
דן ומנדל מלול, ג׳וג׳ו בורגר וג׳וג׳ו נרגילות. צילום פרטי

מקס גולנד, הבעלים של מוסך מרכזי כרמיאל:״שנה לא קלה עברה עלינו… למרות זאת אנחנו ממשיכים לתת שירות ברמה גבוה לכל תושבי כרמיאל והסביבה ושומרים על מקצועיות ושקיפות מול הלקוחות. שתתחדש עלינו שנה של בריאות, סובלנות ואהבה! מקס וכל צוות מוסך מרכזי כרמיאל״.

מקס גולנד ממוסך מרכזי כרמיאל. צילום פרטי

אמיר צדיקפור, מרכז מזון יהודה:״אין ספק ששנת תש״פ היתה שנה מיוחדת ומאתגרת מאוד, באמצע השנה נקלע העולם כולו למגיפה שלא הכרנו קודם לכן, לא ידענו ועד היום איננו יודעים עליה ואיך מתמודדים איתה. הקורונה הכניסה אותנו למציאות חדשה בעל כורחנו. עם התפרצות הנגיף, אנו כמשרתי ציבור הבחנו מיד במצוקה שרוב הציבור נקלע אליה, כאשר רבים לא היו מסוגלים לצאת מפתח הבית כדי לקנות מצרכים בסיסיים. חשבנו על פתרונות יצירתיים, בשלב הראשון איפשרנו ללקוחות מרכז מזון יהודה לבצע הזמנות באמצעות הוואטסאפ ותוך כדי התקופה הזו דאגנו לפתח במהירות שיא אתר אונליין ברמה הגבוהה ביותר. אני שמח שעמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו ומצאנו פתרונות יעילים וחסכוניים למען לקוחותינו הן בימי הקורונה והן לעתיד״.
״לקראת השנה החדשה אני רוצה לאחל לכולם בריאות איתנה, שניפטר מהמגפה הארורה ונחזור במהרה לחיים השלווים והשגרתיים שהיינו כה רגילים אליהם. במילים אחרות, תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה״.

אמיר צדיקפור, מרכז מזון יהודה. צילום: פרטי

עו״ד אליסה דריקר-מן:״היתה זו שנה מורכבת, מבלבלת ובעיקר מאתגרת מאוד. מאחלת לכולם את האפשרות והיכולת להפיק את המירב בכל מצב, במיוחד לאור מצבנו אנו כיום״.
״שנדע להחיל את הכל ואת כולם ולעזור בעת הצורך. ובנימה זו אאחל שנה טובה, מתוקה ומבורכת. שנת בריאות, סבלנות, אהבה ונחת״.

אליסה דריקר-מן. צילום: פרטי
אליסה דריקר-מן. צילום: פרטי

לאה קורן, קומסטיקאית: ״אוהו…איך אסכם את השנה? שנה שהתחילה כמו כל דבר כשהוא חדש עם תקוות ועם תוכניות…ופתאום…קיבלה באג!… והכל השתבש… שנה שהכניסה מושגים חדשים לחיינו….קורונה, קפסולות, סגר, מסיכות ולא של פורים, לא חיבוקים רק מרפקים, ועוד..בקיצור, לא על זה חלמנו״.
״מאחלת שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה… מקוה בתקוה גדולה שנוכל לעמוד במהרה על רגלינו ונחזור לשיר בגאווה את ההימנון שלנו… כי אנחנו מתגעגעים לחיים שהיו… לערכים… ולחיות בבריאות במדינת ישראל. שנה טובה…שנה דבש…״

לאה קורן. צילום מהפייסבוק

עמית אשרוביץ, פול האוס נדל״ן:
״שנת 2020 התחילה כמו כל שנה אחרת, בעשייה ורצון לעבוד ולהצליח. אך לרצון שלנו לא היה שום משמעות אל מול נגיף הקורונה, מצידו השני של העולם,
שכעבור זמן מה הגיע גם אלינו. ומאז עברה עלינו שנה לא פשוטה בכלל, מוזרה, מפחידה, ללא שום נקודת סיום מוגדרת. הפחד של האנשים בגל הראשון שיתק את כולם, גם נפשית וגם כלכלית, אבל לאחר הגל הראשון, למדנו לחיות לצד הנגיף, וחזרנו לעבוד בשיא המרץ ואנשים למדו להישמר ולהיזהר, לפחות רובם. בעולם הנדל״ן, הייתה תקופה משגשת ממאי ועד ספטמבר, וכולי תקווה שכך יימשך גם לאחר הסגר שבא עלינו״.
״אני מאחל לכל תושבי כרמיאל ויישובי משגב, שנחזור לשפיות ושהתקופה הזו תהיה מאחורינו וכמובן שתהיה לנו שנה טובה יותר מקודמתה ורק בריאות לכולם! ולאלה שירצו להחליף, לשדרג ולהתחדש בנכס חדש, בשנה הבאה, אשמח לעמוד לשרותכם, גם במכירה וגם בקניה!״

עמית אשרוביץ. צילום פרטי
עמית אשרוביץ. צילום פרטי

חיים ויצמן, מנכ״ל רהיטי נוביה:
״קודם כל, הייתה שנה עם הרבה הרבה מוסר השכל ולמידה עצמית מתמשכת שעד עכשיו ובמיוחד לפני הסגר הנוסף אנו רק לומדים ממנה. מה למדתי? למדתי להעריך את החיים, את המשפחה החברים, הדברים הפשוטים שיש לנו ביום יום ופשוט לא למדנו להעריך אותם. היינו עסוקים בכסף וממון עד שלפעמים פשוט שכחנו מה זה לחיות. אז תודה על השנה הזו שלימדה אותי להכיר את המשפחה הגרעינית טוב טוב, שלימדה אותי להעריך מפגשים חברתיים, אפילו פשוטים עם המשפחה המורחבת וחברים. אני רוצה להאמין שבשנה הזאת כולנו נלמד מהשנה שהייתה ונבין את הלקח. נעריך אחד את השני, נראה את החיים בעין אחרת ולא ניתן שימדדו אותנו בבית שלנו, ברכב, בבגדים או בעבודה, פשוט נלמד להנות מהדברים הפשוטים שיש לנו בעולם הזה ונבין שלא הכל מובן מאליו״.
״אני מאחל לכולם שנה טובה שנת של בריאות שיעלם הנגיף ושכל אחד ואחד יקח את המסקנות מהתקופה הזו שנצליח כולנו ביחד לעבור את זה וכמובן שנהיה תמיד אחד בשביל השני עם המון כבוד ואהבה. תודה שבחרתם בי לענות על השאלה הזו״.

חיים וייצמן.צילום פרטי

 

כתבה מעניינת:

תרומה לבסיסי צה"ל, מפעילויות משטרת כרמיאל בקהילה. צילום דוברות משטרת ישראל

כבוד: משטרת כרמיאל שנייה בארץ בפעילות קהילתית

שתפומאת גיל דובריש כבוד! תחנת משטרת כרמיאל זכתה במקום השני לשנת 2024 במעורבות קהילתית, מבין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *