Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1446122289:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 527
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/blue-zodiac-disc1.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 1.11.2015-7.11.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע בסימן של התחדשות רומנטית לנשואים וגם לפנויים. צפויה הפתעה רומנטית מצד בן/בת הזוג. בעבודה אתם רגישים מאוד לנעשה סביבכם ומגלים אחריות ואכפתיות רבה, למרבה הצער, תכונה זו עלולה לזמן לכם אין ספור ויכוחים ועימותים עם חברים לעבודה. הטיפ השבועי – הימנעו מיצירת אווירה מתוחה בבית כי היא תשפיע עליכם בעיקר.

שור

שוורים, השבוע מזמן לכם הזדמנויות לשדרוג מעמדכם בעבודה, לעצמאים שביניכם – הזדמנויות לעשיית רווחים מגילוי מקורות מימון חדשים. שבוע מוצלח ליצירת שותפויות. בתחום האישי – בני הזוג משתפים פעולה וגורמים לכם להרגיש מוגנים ואהובים מתמיד. הטיפ השבועי – רצוי להימנע מביקורת העלולה להעכיר את היחסים.

תאומים

תאומים, השבוע תחושת הבדידות מתעצמת, למרות שאתם מוקפים בחברים רבים. מבחינה כלכלית מסתמנת עלייה בהכנסות שתאפשר גם עלייה ברמת החיים, יחד עם זאת אתם רחוקים מלהיות מאושרים, תחושה בלתי מוסברת מעכירה את מצב רוחכם. בתחום היחסים האישיים – קשרים בעייתיים עלולים לעלות על שרטון. הטיפ השבועי – נסו לרסן את תגובותיכם ולהתעלם מעט מהנעשה סביבכם.

סרטן

סרטנים, השבוע מצב הרוח בעננים, בא לכם להמריא ולהשתחרר מהמחויבויות המשפחתיות הכובלות אתכם. אתם מתכננים חופשה זמן רב ואינכם מממשים את חלומכם. לפנויים צפויות הזדמנויות להיכרויות חשובות, העשויות לקבוע את עתידם בעשר השנים הבאות. הטיפ השבועי – רצוי לארגן את החיים עפ”י סדר יום מתוכנן כך לא תמרחו זמן רב על זוטות.

אריה

אריות, השבוע יתקפו אתכם געגועים נוסטלגיים לאירוע מחולל בעברכם הרחוק. נסו לבדוק למה זה קורה בעיתוי הנוכחי. יתכן שלא נסגר מעגל כלשהו בחייכם. יתכן שגם נושאים משפחתיים מעיבים על מצב הרוח. בעבודה  אתם נדרשים להוכיח רצינות וריכוז גבוה על מנת לקדם פרויקט חשוב ואתם חוששים מכישלון. הטיפ השבועי – רצוי ללמוד להתמודד עם הכאב הנפשי ולא לנסות להתחמק ממנו.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע אתם מבלים את מרבית זמנכם בסידורים ובנסיעות. למרות עייפותכם הרבה אל תוותרו על מפגשים חברתיים או על בילויים. לאחרונה אתם חשים צורך להתבודד, זו טעות. משהו מדהים ומשמח עומד לקרות לכם במהלך השבועות הבאים. שבוע טוב לאוהבים. בקשרים קיימים עשויה להיות עליית מדרגה ומחויבות גדולה יותר לגבי המשך היחסים. הטיפ השבועי – זו תקופה טובה ללימודים, משהו שמזמן כבר רציתם לעשות.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע אתם רגועים ונינוחים יותר. נראה שאט אט מתבהרת התמונה לגבי עתידכם המקצועי והכלכלי. יש לכם יותר אנרגיות להחצין ולאפשר לאחרים ליהנות מהצדדים היותר אטרקטיביים שלכם. צפוי לכם חודש נעים במיוחד בכל הנוגע למערכות יחסים רומנטיות, חיזורים ומחמאות. הטיפ השבועי – התבוננות מעמיקה במה שעובר עליכם לאחרונה יכולה להאיר את דרככם לעתיד טוב יותר.

עקרב

עקרבים, השבוע הביטחון העצמי מתעצם. למרות העומס בעבודה אתם רגועים ומלאי אנרגיות חיוביות. אתם שומרים על אופטימיות ופתוחים להצעות שיגיעו במהרה וגם יפתיעו אתכם. בתחום האישי – צפוי שבוע משמעותי לאלה מכם המצויים בקשר. אתם מרוכזים וממוקדים בכל הנוגע לעתיד היחסים. הטיפ השבועי – הניחו לעצמכם לזרום עם החיים ואל תתנגדו למה שיוצע לכם.

קשת

קשתים, השבוע אינכם במיטבכם, כדאי לשקול מנוחה או חופשה. אתם חשים מתח כלפי מישהו בעבודה. נסו לא להסתבך יותר מידי בפעולות ראווה שאינן מובילות לשום מקום טוב, מלבד רושם על הסביבה. בתחום האישי – אתם נכנסים לתקופה מבלבלת מאוד מבחינת יחסים. הטיפ השבועי – קיימת בכם נטייה לירות לכל הכיוונים, כדאי ומומלץ להיות שקולים ומחושבים יותר.

גדי

גדיים, בימים הקרובים צפויה תפנית משמעותית בחייכם בכל הקשור לקריירה ולעבודה: קידום והערכה רבה לעבודתכם עם אופציה לשינוי תפקיד או קבלת סמכויות גדולות יותר. בתחום האישי – זה שבוע משמעותי מבחינת יחסים עם בני הזוג. קיימת רגישות גבוהה מאוד, המתח הפנימי שלכם נראה לעין. חברים וגם בני משפחה מעירים לכם על כך. הטיפ השבועי – קחו את הזמן שלכם, אל תיכנעו ללחצים חברתיים.

דלי

דליים, שבוע חשוב מאוד בנושא עבודה. זה הזמן לבסס את מעמדכם ואת עתידכם במקום העבודה הנוכחי, או לקבל החלטה אמיצה ולחפש מקום מבטיח יותר. הצעות שתגענה בימים הקרובים ייתכן שאינן זוהרות וכרוכות בעיקר בעבודה קשה, אך למעשה, זה בדיוק מה שאתם אמורים לעשות. הטיפ השבועי- היו זהירים בכל הנוגע לכספים, כדאי להימנע מהשקעות מסוכנות, מרכישות ומהוצאות כספיות גבוהות.

דגים

דגים, שבוע טוב צפוי לפנויים בנושא אהבה והיכרויות. קשרים עשויים להזדמן בנסיעות, במסגרות לימודיות וברשתות החברתיות. בזוגיות קיימת נושאים פיננסיים עלולים להיות רגישים ולגרום לאי הבנות או למתח. בתחום העבודה אתם עסוקים עד מעבר לראש וייתכן שתצטרכו להתמודד מול קשיים. הטיפ השבועי – אם ברשותכם נכס ישן זו ההזדמנות למכור אותו ברווח.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *