Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1447322037:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 72
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 575
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 15.11.2015-21.11.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע נושאי כספים ומערכות יחסים יטרידו אתכם. נראה שקיימים חילוקי דעות ביניכם ובין הקרובים לכם. הצורך שלכם בעצמאות גורם לכם להקצין את התנהגותכם. מאידך הגיע בהחלט הזמן להשתחרר מעיכובי העבר ולבנות את עצמכם ואת עתידכם בהתאם לתפיסת העולם שלכם. הטיפ השבועי – אל תמהרו קחו את הזמן להחלטות גורליות.

שור

שוורים, השבוע התקשורת הבינאישית שלכם טובה, בה בעת באופן תמוה אתם נמצאים בתקופה שבה החששות האישיים שלכם גוברים. אל תאפשרו לכל שמועה לטלטל אתכם רגשית ולהסיט אתכם מתוכניותיכם המקוריות. השבוע תוכלו לקבל את המסרים המתאימים מעצמכם כך שתוכלו להשתמש בהם לטובתכם. הטיפ השבועי – נסו להתאזר בסבלנות צפויה הקלה כלכלית במהלך החודשים הבאים.

תאומים

תאומים, השבוע אתם חשים צורך לעשות חשבונות נפש נוקבים עם עצמכם לגבי התנהגותכם בעבר, קשה לכם והחרטה לגבי מספר מהלכים שעשיתם מכבידה עליכם. היחסים הבין אישיים שלכם יעמדו השבוע למבחן נוסף בגלל נסיבות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם צריכים למצוא את עצמכם מתפשרים. הטיפ השבועי – היו מחושבים וקלילים נסו להתאים את עצמכם ולזרום.

סרטן

סרטנים, השבוע תצטרכו להשקיע את כל כולכם בעבודה כדי שתראו תוצאות מבורכות בעתיד. במקביל נסו לשהות יותר בבית והקדישו מזמנכם לדור הצעיר הזקוק לתמיכתכם בו. לאחרונה אתם שקועים בתוך עצמכם ופחות מודעים לצרכי האנשים הקרובים לכם. הטיפ השבועי – אל תצרו תחושת ריחוק, נסו לקחת חלק ולהיות מעורבים בכל הקשור לבית ולגידול הילדים.

אריה

אריות, נראה, כי השבוע מערכות היחסים תופסות מקום נכבד מאוד בחייכם, וזאת מכיוון שאינכם שלמים עם הבחירות שעשיתם בעברכם. כנראה תצטרכו להתעמת עם מספר אנשים. בשבוע הקרוב תנסו להשקיע את כל כולכם במשפחתיות המתחדשת שלכם ותגלו שעובדה זו קשה לכם. הטיפ השבועי- חישבו גם על הצרכים הפיזיים והנפשיים של בני משפחתכם.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע הרשו לעצמכם להתפנק בנושאים ובתחומים שעד היום טרם הרשיתם לעצמכם. הגיע הזמן לדרוש גם מהסובבים אתכם את היחס שמגיע לכם ולא תמיד אתם מקבלים אותו. אתם מודעים לצורך שלכם לשינויים בחיים, אך נראה כי לפעמים אתם משקיעים אנרגיה רבה ומיותרת לא במקומות הנכונים. הטיפ השבועי – מומלץ לקחת חופשה שתעזור לאזן את עצמכם.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע נושא הכספים מכביד עליכם, ואתם מחפשים דרכים להגדיל את הכנסותיכם. כדי להצליח, עליכם להיות יותר מעשיים ולנסות להרוויח כסף מתחביבים שהפכתם אותם למקצוע. מבחינת הזוגיות – בני הזוג מגלים סבלנות ואיפוק אולם כמוכם הם מייחלים לתוצאות ממשיות. הטיפ השבועי – נסו לראות את החיים בצבעים ורודים יותר והאמינו בעצמכם.

עקרב

עקרבים, ייתכן ואתם מרגישים תקועים במידה מסוימת במקום העבודה הנוכחי שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך בדרככם. אל תהססו לעזוב את מקומכם הנוכחי וזאת לאחר שמצאתם מקום עבודה חדש. אל חשש, תמיכה רבה לתוכניותיכם תקבלו מבני המשפחה. הטיפ השבועי – נסו לנוח יותר ולאכול בצורה מסודרת אוכל עשיר בויטמינים, כדי שתוכלו להתמודד עם הבאות.

קשת

קשתים, השבוע צפויים עימותים עם הממונים עליכם בעבודה, ייתכן והם אינם רואים בעין יפה את מה שאתם עושים ובטוחים שאינכם נותנים את כל כולכם לעבודה. אם נראה לכם כי מישהו מנסה להכשילכם במכוון הגיע הזמן להשיב מלחמה שערה, או פשוט להתקפל ולחפש את פרנסתכם במקום בו יעריכו את כישוריכם הרבים. הטיפ השבועי – רצוי לשמור על קור רוח ולתכנן בקפידה רבה את צעדיכם הבאים.

גדי

גדיים, השבוע אתם נמרצים ומלאי תושייה, יש בכם את כל היכולות והאנרגיה הדרושה להזיז דברים שנתקעו עבורכם בתקופה האחרונה. כעת תוכלו לטפל בכל הנושאים הבירוקרטיים שכמעט נואשתם מהם בגלל הסחבת. לפנויים שביניכם – מומלץ להתחיל לחשוב על חתונה וילדים. הטיפ השבועי – הקשיבו לקול הפנימי שלכם, כדי שתוכלו לקבל תשובות על סדרי עדיפויות בחייכם.

דלי

דליים, השבוע תעמדו בפני מטלות הקשורות בהוצאות כלכליות גדולות, תצטרכו להחליט על סדרי עדיפויות. ייתכנו שינויים בצורה ובסגנון המגורים שלכם. אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בצורת ההתנהלות שלכם ומדי פעם אתם חווים קשיים – אך אתם מתגברים ויוצאים מהם. הטיפ השבועי – מומלץ לקחת את כל הידע שצברתם מניסיון חייכם העתיר ולנסות למנף אותו בדרך שתביא לכם תועלת בהמשך הדרך.

דגים

דגים, שבוע מלא התרחשויות טובות צפוי לכם. אולם בד בבד התאפקו ואל תוציאו את כספכם בקלות ובפזיזות מתוך זחיחות הדעת. בתחום הזוגיות – קיימת אינטימיות מצוינת, נראה שאתם ובן/בת הזוג שלכם משדרים על אותו תדר. בתחום העבודה והקריירה – אתם רחוקים מלהשביע את רצונותיכם ואת חלומותיכם. הטיפ השבועי- הגיע הזמן לשכלל ולשפר את המקצועיות שלכם, הירשמו ללימודים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …


2 תגובות

  1. אוחנה עליזה

    אני ממליצה להוסיף מעל כל מזל את תאריך הלידה שמתחיל ומתיי מסתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *