Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1460818205:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 58
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1322
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 17.4.2016-23.4.2016

שתפו

טלה
כלפי חוץ אתם נראים כשלווים ונינוחים, אך למעשה, סערה גדולה מתחוללת בתוככם. רצוי להימנע מויכוחי סרק העלולים להתפתח בנקל למריבות. השתדלו לשמור על פרופיל נמוך עם האנשים סביבכם בעיקר בעבודה, אתם עלולים להתפרש שלא כהלכה. פינוק של בני הבית והמשפחה יעצים את רגשותיכם ואת ביטחונכם העצמי.

שור
שבוע מוצלח ביותר לעניינים רומנטיים, אף עולה על הפרק אפשרות של הידוק הקשר הקיים ומעבר למגורים משותפים. רצוי להימנע מכניעה ללחץ המופעל עליכם ומביצוע מהלך שאינכם בטוחים בו. בתחום העבודה אתם עושים חיל ש להכרה מלאה על התמדתכם ועל חריצותכם, יתכן אף קידום משמעותי בתחום הקריירה. מבחינה כלכלית רצוי להימנע השבוע מהוצאות מיותרות.

תאומים
קסמכם האישי והקלילות שאתם מפגינים כלפי חוץ עלולים להתפרש במקום העבודה כחוסר רצינות וכחוסר אמינות. יתכן גם שתעירו את קנאתם של אחרים העלולים להכשילכם בתפקידכם. אל תשימו מבטחכם בכל אחד ואל תפתחו את סגור לבכם בפני כל אדם המתיימר להיות חבר שלכם. השבוע מוצלח להידוק מערכות יחסים ולקביעת עובדות בשטח בתחום הזוגיות, אל תחששו מלקיחת אחריות.

סרטן
ייתכן שתחושת כבדות וחוסר מרץ ילוו אתכם השבוע, גם שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, לכן רצוי לא לקבל החלטות לגבי דברים כבדי משקל או לגבי השקעות פיננסיות. כדאי לשתף חברים בתחושות שלכם, כך תקלו על עצמכם מבחינה רגשית. צאו למפגשים חברתיים, שינוי האווירה ישפר את מצב רוחכם. הישמרו מפני שקיעה לתוך מלנכוליה ודיכאון.

אריה
בשבוע זה אחריות רבה מוטלת על שכמכם, המציאות מלחיצה ומדירה לפעמים שינה מעיניכם. אל דאגה, לקראת שבוע הבא לחלק מהבעיות ימצא פיתרון ועמו תחושו הקלה. אל תאטו את קצב העבודה למרות שלפעמים מתחשק לכם לעזוב הכל ולנוח. אתם חשים בודדים במערכה ונטל החיים כבד עליכם. רצוי לשתף בני משפחה בתחושותיכם.

בתולה
לפניכם שבוע מלא אופטימיות, יוזמה וחיוניות. זה הזמן לבצע את כל התוכניות שדחיתם. מעבר דירה, שיפוצים, רכישת רכב, לימודים או נסיעה לחו”ל, אתם מלאי אנרגיות ויוזמה לכבוש עולם, ימים מלאי רומנטיקה ורגש. הפנויים יוכלו למסד מערכות יחסים, אולם עליהם להיזהר מלנהוג בפזיזות. היזהרו מלקיחת סיכונים מיותרים בענייני כספים ובכבישים.

מאזניים
השבוע מתגלה באופן בולט במיוחד צד רכושני, מה שלא מתאים לאופייכם. זו רכושנות העלולה לגרור עמה מריבות וסכסוכים עם בני הזוג ועם שותפים לעסק. הרכושנות עלולה להתבטא גם בתחום הזוגיות, עליכם להבין כי בן/בת הזוג אינו רכוש פרטי, רצוי ללמוד להרפות מעט למען שלום בית, זכרו!

עקרב
שבוע של התחלות והזדמנויות חדשות. בתחום הרומנטי יתכן מפגש עם אישיות מרתקת וממגנטת. אחדים מכם יחליטו לנתק קשרים דועכים לטובת מתן סיכוי לאהבה חדשה ולוהטת. מאידך אתם עמוסים עד מעל לראש במטלות ובמחויבויות לעבודה או לעסק. אלה שתכננו ללמוד, זו תקופה מצוינת ללמודים מרחיבי דעת ולשינוי קריירה.

קשת
תקופת רגיעה בבית ובעבודה, ודווקא עובדה זו מעוררת בכם דאגה רבה, כיוון שאינכם רגילים לחיות בשגרה המתנהלת על מי מנוחות. השעמום מחליש אתכם באופן פיזי, כדי להתגבר על תחושות אלו רצוי להתפנות ולתעל משאבים ללמידה. רצוי גם להשקיע בהידוק היחסים עם בני הזוג והמשפחה, האזינו בשימת לב לתחושותיהם, והשתדלו להעמיק את הקשרים ככל האפשר.

גדי
זמן מה תחושת השעמום מלווה אתכם, השבוע אתם מצפים לשינוי ולריגושים בעבודה ובזוגיות, קיים בכם דחף עז להפוך דברים על פיהם. אתם לא יכולים לסבול את הקלות הבלתי נסבלת של השגרה, והצורך להתקדם קודח בראשכם. השתדלו לא לפעול באופן ספונטני ולא לעזוב לימודים או עבודה, אין זה הזמן לשינויים מרחיקי לכת. גם בתחום הזוגיות השתדלו לשמור על הקיים, היו יצירתיים.

דלי
לאחרונה נראה שאתם מרבים להיקלע לויכוחי סרק, השגרה מקשה עליכם, ייתכן שחייכם נכנסו למסגרת די מרוקנת וחסרת עניין, אתם חשים, כי הכל סוגר עליכם – הבית, המשפחה והעבודה. אל תצפו שמישהו יבדר או ישעשע אתכם, קחו עצמכם בידיים, הרחיבו את חוג מכריכם, העמיקו את האינטימיות ואת הזוגיות שלכם וצאו לבלות. שנו אווירה.

דגים
שבוע מוצלח לעסקים ולהתחייבויות כספיות. היכולת שלכם להרשים אנשים ולשכנע אותם באמצעות דיאלוג טובה במיוחד, אתם מפגינים תדמית חיובית ומהימנה. גם מערכות היחסים האישיות נכנסות השבוע למציאות אינטימית חדשה ועמוקה. מפגשים חברתיים וריבוי בילויים יהוו פיצוי מאושש על תקופה קשה שחוויתם לאחרונה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *