Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1468502115:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - התחזית השבועית 17.7.2016-23.7.2016
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 17.7.2016-23.7.2016
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 650
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 17.7.2016-23.7.2016
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - התחזית השבועית 17.7.2016-23.7.2016
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 17.7.2016-23.7.2016

שתפו

טלה
השבוע הגיע הזמן לשתף את חבריכם ברגשותיכם ולנקות משקעים מהעבר, להדק קשרים וליזום אירועים חברתיים. בעיה הקשורה לאחד מהקרובים יכולה להיפתר בשיחות ובדרכי נועם, היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה. אך היזהרו! אתם עלולים להיות מנוצלים על ידי אנשים שמניעים אתכם למטרותיהם. היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. בעבודה מנסים להכשילכם.
שור
“הנמיכו טוס”! נדמה לכם שאתם כל יכול, יותר מדי מחויבויות לקחתם על עצמכם בשבועות האחרונים, אתם רוצים להספיק הכול בבת אחת, ועלולים לקרוס מעודף מחויבות. כדאי לדאוג למנוחה ולתזונה מאוזנת ולהשאיר גם זמן לבילויים. אתם זקוקים לשינוי אווירה, למפגש עם חברים, קנו בגד או שפרו את ההופעה שלכם, הדבר יתרום לשיפור ההרגשה. במישור הכספי מסתמנת תקופה חיובית, תוכלו לבקש הלוואה וייעתרו לכם.
תאומים
השבוע הרומנטיקה תהיה בשיאה, הקשיבו לרחשי לבכם והיו אופטימיים. אפילו תוכלו לקבל החלטות לחיזוק ולביסוס מערכות היחסים בכיוון רציני יותר. בעבודה אתם משקיעים את מיטבכם, אך מרגישים מרומים ומתוסכלים, כי אינכם מקבלים את מלוא ההערכה לה אתם מצפים. שימרו על הבריאות שלכם, קחו פחות ללב. עליכם לנוח! הימנעו מויכוחים ומעימותים. עדיף לספור עד עשר לפני שכועסים ולא לשכוח את החיוך.
סרטן
השבוע תחושו מאבק פנימי בין המחויבויות המקצועיות לבין הצורך להשקיע במשפחה ובזוגיות, לוח הזמנים שלכם יהיה לחוץ וצפוף. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות, בעיקר בזוגיות. יחסים עלולים לעלות על שרטון ועליכם להיזהר. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי. בתחום הכלכלי מסתמנת תקופה טובה והשתחררות מחובות. צפוי סכום כסף ממקור מפתיע.
אריה
השבוע כל הסכם או חוזה שתחתמו עליו יצליח, זה הזמן לחשוב על מעבר לדירה חדשה, למקום עבודה אחר ולהתרעננות מחודשת, אפילו לנסיעות לחו”ל שדחיתם זמן מה. ייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה. ההרגשה הכללית שלכם תהיה בשיאה. גם ביחסים הזוגיים תהיה קרבה ואינטימיות טובה. הפנויים צפויים למצוא את אהבת חייהם.
בתולה
השבוע אתם נדרשים לסבלנות יתר, בעבודה אתם חשים, כי מנסים להתנכל לכם. אתם עלולים לגלות שחברים מתקרבים אליכם מתוך אינטרס כלכלי בשל הנדיבות שלכם ומתוך רצון ליהנות מהשפע שלכם. הפנויים שבכם מבולבלים מקשרים בלתי יציבים, נסו להתנתק לצורך חשיבה וקבלת החלטות. שימרו על תזונה נכונה ועל איזון כללי. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות.
מאזניים
השבוע תהיו אופטימיים יותר מתמיד, תגלו פתיחות ומוכנות לשיחות נפש ולהבהרת עניינים שבלב. הקסם האישי שלכם בשיאו. לפנויים יתכנו קשרים חדשים, מפתיעים ומהנים. התקשורת שלכם טובה, תוכלו לנצלה גם במקום העבודה לשיפור תנאיכם. השבוע תזכו להערכה ולהחזר כל הטובות מצד אנשים שעזרתם להם בעבר. בעסקים זו תקופת יצירה חדשה לרבות נסיעות לחו”ל.
עקרב
בשבועות הקודמים עברתם תקופה לא קלה, מתחים בעבודה ובזוגיות, זו הסיבה להתרחקות מן החברים והמקורבים, השבוע תוכלו להתרווח, תחושו הקלה, תחזקו את הזוגיות ותקרבו קשרים שהתקררו, תצאו מעט מהרצינות שלכם ותמצאו פנאי לשעשועים ולבילויים לאגירת כוחות ולהתרעננות. הפנויים יהינו מקשרים חדשים ומרתקים. רבים שיתחילו עבודה חדשה בניהול או תפקיד בכיר יצליחו.
קשת
השבוע נסו לצאת מהשגרה המקובעת שלכם. זה הזמן לבדיקת המטרות שלכם בחיים, לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר, ולעמוד בכל המחויבויות שלכם – תשלומי חשבונות, שיחות מקצועיות, מוסך או בדיקות רפואיות. הימנעו מלהיכנס לרכילות ולהשמצות הדדיות. לפנויים מביניכם צפויה אהבה חדשה. כדאי לכם לחבר את השכל לרגש.
גדי
השבוע אתם רגשניים ורוחניים יותר. זמן טוב לרעיונות מסוג אחר, ליזמות חדשות ומעניינות, ולכל מה שקשור לנסיעות ולהרחבת אופקים. תחושו אנרגטיים ומלאי חיוניות, מצב רוחכם יהיה בעננים. זה זמן טוב לחתימה על חוזים וטיפול בנושאים משפטיים. כדאי להשקיע במישהו שאתם אוהבים ושאוהב אתכם ולעשות צעד משמעותי לקראת קידום הקשר הזה. בדקו אם אתם מפרגנים ומחזרים ואם הלהט שלכם לא מוקדש לעבודה במקום לאחת שאוהבת אתכם באמת.
דלי
שבוע של חוסר מנוחה, תחושו רצון עז להחליף את מקום העבודה הנוכחי בו אתם מרגישים מדשדשים. גם ייתכנו פרדות מבני זוג לטובת יחסים חדשים שבפתח. יכול להיות שתאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים זרים. בתחום הכלכלי ייתכנו קשיים, השתדלו לא להוציא כספים על דברים בלתי נחוצים. פרויקט חדש שייכנס לתוקף ישנה לכם הכול לטובה, הסכם או חוזה חדש ייחתם בהצלחה.
דגים
השבוע כדאי להיצמד למוכר ולשגרה, להימנע משינויים מרחיקי לכת בתחום הבית או העבודה. אתם עלולים להפסיד סכום כסף בגלל עקרון כלשהו. לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים, או פרויקט חדש. תחושו צורך לנוח ולהתבודד, אתם זקוקים לזאת לצורך התרעננות וחידוש המשאבים, למרות שעלולה להתפתח בעיה במערכת היחסים הקרובה. קל לכם לריב, כדאי לנסות לא להתפרץ.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *