Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1482239212:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 286
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 18.12.2016-24.12.2016

שתפו

טלה

שבוע של סערת רגשות, אימפולסיביות וחוסר שקט. תנו דעתכם לכך ונסו לשלוט בעצמכם פן תקלקלו מערכות יחסים בבית ובעבודה. הפנויים יתפתו בקלות לסטוצים או לרומנים מזדמנים, קשרים שלא בהכרח יניחו את דעתם בהמשך. בעבודה נסו לשמור על פרופיל נמוך. הטיפ השבועינסו לתעל את כל התחושות והחשקים לנתיבים חיוביים ולא להסתבכויות עם החוק או עם חברים קרובים.

 

שור

לאחרונה נראה כי אתם נוטים לזלילה ולאכילה מופרזת, תנו דעתכם לכך, אח"כ יהיה קשה לרדת במשקל, חישבו על בריאותכם, רצוי לתעל "חשקים" אלו לכיוון פעילות ספורטיבית. אתם מקרינים עודף ביטחון עצמי עם נטייה להתבודדות ולפרישות חברתית. מסתמנת תקופה של התחלות חדשות בעבודה ובזוגיות. הטיפ השבועיקחו את הכול בקלות, מצאו זמן למנוחה, והתרוצצו פחות.

 

תאומים

שבוע אינטנסיבי בעבודה הכרוך בנסיעות רבות. תיתכן אפילו נסיעה לחו"ל בגין עסקים. מבחינה רגשית אתם פתוחים להתחלות חדשות ולחיזורים. מבחינה כלכליתאומנם הוצאותיכם מרובות השבוע, אך עדיין אתם במסגרת. אתם טרודים ומודאגים מאוד מהתנהלותם של בני הדור הצעיר. מבחינה כלכלית מסתמנת תקופה טובה וחסרת דאגות. הטיפ השבועיבשיחותיכם השתדלו להיות ענייניים, הוגנים, רציונאליים וחדמשמעיים.

סרטן

השבוע תשקיעו את מיטב מאמציכם בעבודה, תיאלצו להשלים פערים ולהתמסר כל כולכם. מטבע הדברים בני הזוג והילדים יקופחו ויזנחו, כל ביקורת עליכם תגרום לכם לפרצי זעם ולכעס. לא הכל ילך חלק כמו שציפיתם. מבחינה כלכלית העניינים משתפרים, זה זמן טוב להשקעות ולהרחבת עסקים. הטיפ השבועיהשתדלו פחות לצאת מהבית, ופחות להשקיע אנרגיה בעבודה.

 

אריה

זו תחילתה של תקופה מלאת הפתעות לאריות, הפתעות בתחום הרומנטי בעיקר. מסתמנת אפשרות להיכרות חדשה שתוביל לחופה. רצוי לא להתפתות לסטוצים מזדמנים, אלא לתעל את החשיבה לקשרים רציניים. שבוע עמוס בעבודה, אתם מאוכזבים ממהלך שסיכם פרויקט שעבדתם קשה עליו ולא התנהל כפי שציפיתם. הטיפ השבועיזכרו שהחיים האמיתיים הם שילוב הנאה ועבודה.

 

בתולה

השבוע רצוי שתתפנו לטיפול בעניינים האדמיניסטרטיביים הקשורים לתשלומים לרשויות, אחרת אתם עלולים להפסיד כספים ולשלם קנסות. אתם עמוסים בעבודה וענייני הלב נזנחו לאחרונה. הקפידו להקדיש זמן איכות לילדיכם ולבת/בן הזוג. בעבודה אתם עושים חיל, אתם צפויים לקידום, אך כאמור, אל תשקעו רק בעבודה ותזניחו את כל השאר. הטיפ השבועיתוכלו לבצע את השיחה עם המעסיקים אתכם לצורך קידומכם.

 

מאזנים

השבוע הנושאים הכספיים יטרידו אתכם, אך אל תאמרו נואש. נסו "להדק את החגורה" ולהוציא רק על דברים הכרחיים באמת. בעבודה אתם מוערכים ויתכן קידום שיאפשר לכם לנשום לרווחה מבחינה כלכלית. לאחרונה אתם ביתיים במיוחד, מעדיפים לארח אצלכם בבית וליהנות מאווירה ביתית. הפנויים צפויים להיכרויות חדשות שתהיינה גורליות. הטיפ השבועיהימנעו מויכוחים קולניים ליד הילדים, אתם מערערים את ביטחונם העצמי.

 

עקרב

אירוע משפחתי חשוב בפתח, אתם נרגשים במיוחד, ההכנות בעיצומן, אתם צפויים לאורחים רבים, בעקבות כך ההוצאות הכספיות תגדלנה. יתכנו ויכוחים ואי הסכמות בעבודה על נושא עקרוני שאינכם מוכנים להתפשר עליו. השתדלו לא להיגרר להתפרצויות זעם ולפליטות פה שאין מהן חזרה. הטיפ השבועילמרות שאין לכם חשק השתדלו להיפגש עם חברים קרובים ולצאת לבלות.

קשת

השבוע נראה כי אתם בזבזנים במיוחד. ההוצאות שלכם קשורות לטיפוח עצמי ולפינוק בת הזוג. אתם בשלים לקשר רציני, יתכנו ויכוחים על נושא מרחב מחייה ועל הצורך שלכם בחופש גדול יותר. בתחום העבודה אתם צפויים לשותפויות חדשות ולקשרים. אתם במגמה לשפר את מצבכם הפיננסי. הטיפ השבועינסו להתחזק מכך כדי להתמודד עם הבעיות שתצוצנה בבית.

 

גדי

אתם במרוץ אחרי הזמן כדי להוכיח את יכולותיכם בעבודה, לפיכך ענייני הלב נזנחים לעת עתה. בתקופה הקרובה רבים יזכו להערכה, אחרים יזכו להצעות מפתות בתחום הקידום האישי. זהו זמן טוב ללימודים ולהרחבת ההשכלה. אתם צפויים לקבל סכום כסף נשכח/ החזר/ בונוס לקראת סוף החודש. הטיפ השבועירצוי להיות קשובים לבני הזוג ולגלות סבלנות לטענותיהם על ההתנהלות שלכם בחודשים האחרונים.

דלי

השבוע תצליחו להרים פרויקט חשוב שכמעט נכשל בזכות יכולת האלתור והיצירתיות שלכם. בתחום הרומנטי אתם צפויים להתחלות חדשות, גלו איפוק וסבלנות כלפי הקשר החדש. כדאי לשמור על הבריאות ובעיקר על אכילה מאוזנת, בדיקות שגרה ומנוחה מתאימה, למרות שיהיה לכם קשה לעמוד מול פיתויים בתקופה זו. הטיפ השבועיהודו לאל על הטוב שנפל בחלקכם.

דגים

השבוע תיתכן הצעת עבודה די מפתה, רצוי לבדוק בקפידה רבה את כל ההיבטים ואת ההשלכות הצפויים על הבית ועל הפרנסה. רצוי לא להיכנס להרפתקאות מסכנות. כדאי להתייעץ עם חברים ועם מביני דבר, אך לא לקבל החלטות חפוזות. בתחום הבינאישי היחסים בנסיקה. צפויה תקופה רומנטית מרגשת. תיתכן גם נסיעה לחו"ל לטיול משותף. הטיפ השבועירק אל תגזימו יתר על המידה כדי לא לנקר עיניים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *