Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1473841461:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 2304
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 18.9.2016-24.9.2016

שתפו

טלה

טליים, מצפה לכם שבוע דינמי במיוחד. החלטתם "לנקות שולחן" ולטפל בכל אותם דברים קטנים ומעצבנים שהותרתם מאחור זמן רב. השבוע היכולת התקשורתית שלכם טובה, נצלו אותה לשדרוג מעמדכם בעבודה ולקירוב חברים שהתרחקו מכם. הטיפ השבועיאם אתם חשים חסרי סיפוק ונחת מהמצב הקיים, צאו לחפש את הנתיב שיגוון וירענן את חייכם.

שור

שוורים, יתכן שקשרים חברתיים גולשים למשהו אישי יותר. אתם מאוכזבים מקשר חברתי כלשהו והחלטתם להניח כרגע את המצב כפי שהוא. רצוי לא לצפות הרבה מדי מאנשים כדי לא להתאכזב. הימים הבאים יהיו לחוצים מדי בעבודה. הלחץ עלול לעורר עימותים. היזהרו מטעויות שלא תוכלו לתקן. הטיפ השבועיעליכם להיות ערניים מאוד לגבי מצבכם הכלכלי.

תאומים

תאומים, השבוע אתם ביקורתיים מאוד בגלל חוסר שקט פנימי, שימו לב אתם עלולים לקלקל מערכות יחסים בגלל חוסר התחשבות מצדכם בעיקר עם בני משפחה. עליכם לחשוב היטב אם תהיו מוכנים לשלם על כך מחיר ולהישאר נטושים. מבחינה כלכלית מצבכם מתייצב, אך אין זה הזמן להשקעות ולרכישות. הטיפ השבועיאל תגיבו לכל גירוי המתעורר בשטח, תנו לדברים לחלוף על ידכם.

סרטן

סרטנים, השבוע אתם עשויים לקבל הצעה חיובית ומפתיעה מצד חברים. עובדה זו תמלא אתכם באופטימיות ובהתלהבות לקראת הבאות. בעבודה אתם נדרשים לעשייה יוצאת דופןלהתבטאות בדרך חדשנית, לקבל רעיונות מחוץ לקופסה ובקיצור, לצאת מהשגרה. הטיפ השבועיהשתדלו לזרום ולהיות חדשניים ותנו לדמיון לפרוץ החוצה.

 

אריה

אריות, השבוע אתם חשים תקועים. מה הפלא? אתם מבזבזים זמן יקר על התחשבנויות וסכסוכים על זוטות. הגיע הזמן "לפתוח את הראש" ולנהוג בסובלנות כלפי אחרים. דווקא במקום העבודה אתם בתקופה של חוויות ומתאפשר לכם להשפיע מבחינה מקצועית. הטיפ השבועינסו השבוע לעשות משהו טוב למען אחרים, משהו שיחמם את ליבכם ואת ליבם.

 

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע רצוי לפגוש ידידים שמזמן לא ראיתם, להכיר אנשים חדשים ולפתוח את הראש לרעיונות מקוריים. אתם חשים שהגיע הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכל הקשור לקשרים רומנטיים. צפויה לכם פרשיית אהבה יפה וטהורה, כמו גם שותפויות מוצלחות וממוזלות. הטיפ השבועיהימנעו מביקורתיות יתר ומגישה צינית כלפי אחרים.

 

מאזנים

בני מזל מאזניים, השבוע עליכם לשבת ולתכנן את חייכם בצורה מסודרת. עליכם להיות מעשיים יותר ולא לצפות למישהו שיעשה את הדברים במקומכם. בעבודה יתכנו מאבקים מאחורי הקלעים נגדכם. זה לא קל, אבל בעקבות כך אתם עשויים להתבונן על החיים מזוויות חדשותהטיפ השבועיאל תמהרו לחשוף את קלפיכם, אדרבא שתיקה תזרים אליכם יותר מידע.

 

עקרב

עקרבים, מצפה לכם שבוע חיובי. אתם תיהנו מאוד מתשומת לב מיוחדת מצד חברים ובני משפחה. יהיה מי שיציע לכם הצעה מעניינת ששווה בדיקה מעמיקה. צפויה נסיעה לקרובי משפחה או לחברים ואולי גם כספים שיגיעו במפתיע. בעבודה חלים עיכובים בגלל חששות ופחדים. הטיפ השבועיהניחו לדברים לזרום והפסיקו לחטט בשורשים ובמקורות שהביאו אותם.

 

קשת

קשתים, השבוע תחוו התנסויות חדשות, אתגרים ופריצת מחסומים. מבחינה חברתית אלה ימים עמוסים, בלי שליטה. יש אפשרות שתפגשו במישהו מהעבר, אדם שהנוכחות שלו מעיקה או מישהו המנסה לחדור לפרטיותכם בניגוד לרצונכם. נסו להתחמק ממנו בנחישות, אך באלגנטיות. הטיפ השבועיתכנון נכון של צעדיכם יאפשר לכם להתנהל בחכמה בעתיד הקרוב.

 

גדי

גדיים, השבוע אתם רגישים ופגיעים במיוחד. אתם לוקחים ללב יותר מידי דברים שאחרים בכלל לא מתעכבים עליהם. בתחום העבודה תיתכן הצעה מפתה שתשדרג באופן משמעותי את מעמדכם ואת מצבכם הכלכלי, יש לכם הזדמנות להוכיח את המיומנויות המקצועיות שלכם. הטיפ השבועיאל תחששו להיות שונים מאחרים, מקוריות היא ברכה.

דלי

דליים, שבוע רומנטי במיוחד מצפה לרווקים. מפגשים מעניינים ובילויים עד אור הבוקר ידירו שינה מעיניכם, השתדלו תוך כך לא לפגוע בעבודה שלכם. אתם כמהים לאהבת אמת, היא לא תתמהמה, מי שבונה את קינו על יסודות הרגש והכנותיצליח. הטיפ השבועיהיפתחו להיכרויות גם באמצעות שדכנים.

דגים

דגים, השבוע בעבודה אתם בתוך לוח זמנים ממוקד ולחוץ, יש כמה משימות שעליכם לסיים. זהו שבוע מצוין עבורכם לכל הקשור להוצאה לפועל של דברים, תקשורת, מסחר ושיווק. קורים דברים בשטח ויש התקדמות מצוינת בכל תחומי החיים. יש בכם תחושה של מעשיות הנוסכת בכם ביטחון עצמי. הטיפ השבועילימדו ליהנות מהרגע, כי הוא לא יחזור.

 

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *