Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1450357051:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 20.12.2015-26.12.2015
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 497
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 20.12.2015-26.12.2015

שתפו

טלה

בבית הזוגיות עלתה על דרך המלך, אתם רומנטיים במיוחד בחודשי החורף. אתם מחפשים רק רוגע ושלווה, ואתם אכן מוצאים אותם בבית, מישהו מהילדים יביא עמו בשורה משמחת. תחום העבודה נכנס לתקופה רגישה יותר, הבטחות שתקבלו או תתנו השבוע עלולות לא לצאת לפועל. הטיפ השבועי – המשיכו לדבוק במטרה ולהוכיח את צדקת דרככם.

שור

השבוע אתם רגישים במיוחד. נראה, כי הצרות של האחרים מעיבות על אושרכם ועל שלוות נפשכם. בקיצור, אתם עוברים תקופה לא קלה, והמתח גובר. בבית חל  שיפור ביחסים הזוגיים, אולם עדיין קיימות לא מעט דאגות המטרידות אתכם. שתפו את בן/בת הזוג בכל העובר עליכם. הטיפ השבועי – עליכם להתחבר לפנימיות שלכם ולנהל דיאלוג על הצרכים האמיתיים שלכם.

תאומים

השבוע אתם חשים שלמות מוחלטת עם עצמכם ועם ההחלטות שקיבלתם בעיקר בתחום הזוגיות. צפויים לכם ימים של אושר. המערכת הזוגית החדשה מבטיחה אינטימיות עילאית, טפחו את הקשר יתכן שסוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה. אתם רגישים במיוחד ועלולים להתנהג בילדותיות ובהקצנה. הטיפ השבועי – למרות  הרצון לקום וללכת, גלו איפוק.

סרטן

בעבודה מסתמנת אכזבה, העניינים אינם מתקדמים בקצב לו אתם מייחלים. עמדו על שלכם ואל תהססו להפגין את העוצמות הקיימות בכם. בתחום הזוגיות נראה כי אתם רווים נחת. מבחינה כלכלית המצב שפיר מתמיד, אך אל תמהרו לבזבז את שהשגתם בעמל רב. הטיפ השבועי- מומלץ לא להאמין לאנשים מבלי להיווכח בעובדות מוחשיות.

אריה

השבוע תאלצו להתמודד עם הדחף לשינויים בבית ובעבודה, הרגיעו עצמכם, כי הזמן אינו מתאים לכך. לימדו לחיות עם השגרה ואל תקלקלו את הקיים ע”י כל מיני רעיונות מטורפים ודחפים בלתי נשלטים. בעבודה ובבית המצב יציב למדי, ואתם מרוצים, כך שאין טעם לרוץ אחר הרוח. הטיפ השבועי – אם תסמכו על תחושת הבטן שלכם (ורק שלכם!) צפויה לכם הצלחה.

בתולה

השבוע רוח תזזית תוקפת אתכם, אינכם שקטים וכפועל יוצא אינכם מאושרים. קשה לכם להירגע ולהפסיק לחפש מקורות וסיבות לחוסר השקט הזה. רצוי שתתבוננו פנימה בנפשכם ולנסות להבין אירועים מהילדות המעיבים על אושרכם בהווה, יתכן שחוויתם לאחרונה הצפה רגשית ש”העירה אריות מרביצם”. הטיפ השבועי – זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי.

מאזניים

משקעים כואבים רבים מן העבר עולים ומציפים אתכם, רצוי לשמור על דיסקרטיות ולא לשתף אחרים במצוקותיכם, יתכן וישתמשו במידע נגדכם. השבוע תגלו, לאכזבתכם, כי חברים ובני משפחה נוטים לנצל את טוב לבכם. בני זוג עלולים להוציאכם משלוותכם על רקע חברתי. בעבודה קיים עומס רב. הטיפ השבועי – השתדלו לנוח כשמתאפשר לכם וצאו לפעילות תרבותית חברתית.

עקרב

השבוע מצב הרוח משתפר בעקבות בהירות והבנת דברים. עדיין מציקים לכם נושאים הקשורים בבריאותכם. הקפידו על זמנים קצובים למנוחה, אוכל בריא ומאוזן ופעילות ספורטיבית. מבחינה חברתית-אישית, אתם נחשקים כפי שאתם. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם מומלצות שותפויות. הטיפ השבועי – עקבו אחר הזכויות שלכם, אל תזניחו – פן תפסידו.

קשת

שבוע רגוע ופייסני לפניכם. אתם משתדלים לשמור על קור רוח ולגלות הבנה לגחמות של בני המשפחה, למרות שהתנהלותו של אחד הבנים אינה נראית לכם. השבוע אינו זמן מתאים להשקעות כספיות או לחתימה על חוזים, המתינו לעיתוי המתאים. בשורה טובה הקשורה בקידום שלכם עשויה להגיע באופן בלתי צפוי. הטיפ השבועי – עסקו בפעילות ספורטיבית.

גדי

השבוע קיימים סימנים לשיפור בתחום החברתי, אתם תוזמנו לאירועים חברתיים רבים, תיאלצו ללמוד לצמצם ולא להיעתר לכל מזמין, זה מעייף. גם בתחום הקריירה יתכן שיפור עצום בהכרת יכולותיכם. בבית נדרשת “עבודה מאסיבית” לשיפור המערכת הזוגית, תיאלצו ללמוד לוותר על “עקרונות” שמזמן אבד עליהם הכלח. הטיפ השבועי – מישהו חייב לעשות את הצעד הראשון ולשבור את מעגל הקסמים.

דלי

גם השבוע ענייני הכספים מטרידים אתכם. עליכם לזרום עם הקיים ולהפסיק לדאוג כל כך לגבי העתיד. עליכם למתן מעט את דרישותיכם מבן/בת הזוג, ביקורת תמידית תפגום במערכת הזוגית ובאינטימיות, רצוי להבליג ולהשלים עם הקיים. בימים אלה מצב הרוח שלכם מתנדנד, אתם חווים מעברים חדים בין אושר גדול לאכזבות גדולות. הטיפ השבועי – הפסיקו “לחלק ציונים” והתחילו ליהנות מהקיים.

דגים

בחודשים האחרונים השקעתם את כל כולכם למען קידומכם ולמען הקריירה שלכם, סביר להניח שבימים אלה תתחילו לראות תוצאות לעבודה הקשה. בבית המערכת הזוגית לא קלה, אתם נדרשים לסבלנות עילאית כדי לא “לפרק את החבילה”, עיקר הויכוחים ואי ההסכמות מתמקד דווקא בשיטות חינוך הילדים. הטיפ השבועי – נסו לשמור על קור רוח ואל תיסחפו לפרובוקציות, היזהרו מפליטות פה שתצטערו עליהן.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *