Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1458238898:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1037
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 20.3.2016-26.3.2016

שתפו

טלה

השבוע מומלץ להיזהר במיוחד מתגובות אימפולסיביות ומאמירות חסרות אחריות. רצוי להיות קשובים לעצות בני משפחה וחברים טובים. כדאי להגדיר מטרות הקשורות לקריירה, להזיז דברים, לדבר עם מי שיכול לעזור, ולקדם את המטרות שלכם. זה הזמן לסידורים מכל הסוגים: תשלומי חשבונות, שיחות בירור למיניהן, בדיקות רפואיות. שתפו אחרים בתכניות שלכם.

שור

ימים לא קלים לשוורים, מצב הרוח הקשה והעייפות המצטברת מראים את אותותיהם על המצב הגופני שלכם. אם לא תיקחו את עצמכם בידיים, “המחיר” אותו תשלמו יהיה רב. הקדישו זמן למנוחה ולהתאוששות, אל תעמיסו על עצמכם מטלות שלא תוכלו לבצע. גם מבחינה רומנטית המצב די קפוא, נראה שההתאוששות הכללית תבוא עם בוא האביב, אל ייאוש!

תאומים

בימים הקרובים אתם עשויים לקבל סכום כסף לו חיכיתם זמן רב, אל תתנו לעובדה זו לבלבל אתכם, מוטב להתייעץ עם סוכן השקעות. השבוע במיוחד אתם רגישים ורגשנים, לכן חשיבתכם עלולה להיות אמוציונאלית, אל תמהרו לקבל החלטות, אתם עלולים להפסיד, “המהירות מהשטן” ובכלל מוטב לדחות כל פרויקט למועד מאוחר יותר ולהשקיע מאמצים בלימודים.

סרטן

שבוע טוב לסרטנים. אתם מלאי מרץ ובריאות. שמחת החיים שבה אליכם ועימה האופטימיות. גם מבחינה חברתית תהיו במרכז ההתעניינות וההערכה. תוזמנו לאירועים משפחתיים ולמסיבות. גלו אוזן קשבת לבן/בת הזוג, לימדו לפרגן ולפנק. מדי פעם  רצוי להכריז על רגשותיכם, זו אינה בושה. מבחינה כלכלית ניכרת התאוששות, אעפי”כ הימנעו מהוצאות גדולות לעת עתה.

אריה

השבוע תחושו חלשים ורפויים, אין פלא, בשבועות האחרונים נמצאתם בריצה מתמדת להשגת המטרות והיעדים, גם העמסתם על שכמיכם מטלות משפחתיות רבות. אתם זקוקים למנוחה ולהתרעננות, נופשון קצר יסיע בכך. אפשרו לעצמכם מעט נוסטלגיה והתחברות לשורשים שלכם. צאו לבילויים ולמפגשים חברתיים, אך אל תשכחו להקדיש זמן איכות לילדיכם.

בתולה

השבוע אתם תקשורתיים במיוחד, היכולת המיוחדת שלכם להקסים את כל הסובב אתכם מעוררת הערצה והשתאות. בורכתם ביכולת מילולית ובחן מיוחד המאפשר לכם לגעת בלב כל אדם. בד בבד אתם מעוררים קנאה וצרות עין. השבוע רבים מכם ירצו למסד את הקשר שלהם עם בנות הזוג. השאיפה שלכם למשפחתיות תישא פירות.

מאזניים

שבוע מלא פעילות ובייחוד בתחום האדמיניסטרציה וטיפול בענייני הבית. טפלו בכל בסבלנות ובאורך רוח, ודאי שתיתקלו בהזדמנויות לכעסים ולתסכולים, אל תיכנסו לכך, הבינו שאי אפשר להחיש תהליכים לכל הליך יש התזמון שלו.  בתחום המשפחה- אחד הילדים יסב לכם אושר רב וגאווה עילאית. רצוי שתקדישו השבוע זמן גם לפינוק ולטיפוח בת הזוג.

עקרב

השבוע הדברים יצאו משליטה, חשוב להציב לבני המשפחה המתבגרים גבולות ברורים. שבו עמם לשיחה ברורה וחד משמעית, הקדישו להם  שעת איכות משפחתית, גלו רגישות למצבם הנפשי ועם זאת סמכות. זכרו ילדיכם אינם מחפשים ידידים חדשים, הם זקוקים לכם כהורים. נסו לראות את המצב בפרופורציות הנכונות ולא להיות קיצוניים, קחו זמן לחשוב ולהרהר.

קשת

קסמכם האישי והקלילות שאתם מפגינים כלפי חוץ עלולים להתפרש במקום העבודה כחוסר רצינות וכחוסר אמינות. יתכן גם שתעירו את קנאתם של אחרים העלולים להכשילכם בתפקידכם. השתדלו לנהוג בעמיתיכם לעבודה עפ”י הביטוי הידוע “כבדהו וחשדהו”. השבוע מוצלח להידוק מערכות יחסים ולקביעת עובדות בשטח בתחום הזוגיות, אל תחששו מלקיחת אחריות.

גדי

השאפתנות שלכם אינה יודעת שובע. אתם מרחיקי לכת ובעלי חזון. המשפחה אוהבת אתכם, תומכת בכם ומצדדת בכל החלטה מטורפת שקיבלתם תהא אשר תהא, אולם זהירות, אל תמתחו את החבל יתר על המידה.  אתם עלולים ליפול ולהתרסק. הקדישו זמן לבני המשפחה ולבני הזוג הדואגים לשלומכם ומשתפים עמכם פעולה. זה הזמן לשפר את התקשורת עמם, לשתף אותם לא רק בהחלטות, אלא גם בלבטים.

דלי

שבוע מוצלח לעסקים ולהתחייבויות כספיות. היכולת שלכם להרשים אנשים ולשכנע אותם באמצעות דיאלוג טובה במיוחד, אתם מפגינים תדמית חיובית ומהימנה. גם מערכות היחסים האישיות נכנסות השבוע למציאות אינטימית חדשה ועמוקה. מפגשים חברתיים וריבוי בילויים יהוו פיצוי מאושש על תקופה קשה שחוויתם לאחרונה.

דגים

השבוע מתגלה באופן בולט במיוחד הצד הרכושני שבאופייכם. רכושנות העלולה לגרור עמה מריבות וסכסוכים עם בני הזוג ועם שותפים לעסק. הרכושנות עלולה להתבטא גם בתחום הזוגיות, עליכם להבין כי בן/בת הזוג אינו רכוש פרטי, רצוי ללמוד להרפות מעט למען שלום בית, זכרו! קנאה במידה מלבה את האהבה, קנאה מרובה חונקת ומלבה את השנאה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *