Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1469093979:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 24.7.2016-30.7.2016
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 24.7.2016-30.7.2016
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 66
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 747
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 24.7.2016-30.7.2016
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית 24.7.2016-30.7.2016
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 24.7.2016-30.7.2016

שתפו

טלה
לאחר כמה שבועות עגומים, הרגיעה תחזור אליכם בהדרגה, תוכלו לנשום לרווחה מכלול הצרות כבר מאחוריכם. אל תחששו ליזום פרויקטים חדשים, ההצלחה מובטחת. גם בני הבית, המשפחה והחברים יאירו לכם פנים. התעודדו וחזקו את הביטחון העצמי שנשחק. אתם עשויים לגלות, כי התעסקות בפעילות יצירתית, כמו שירה, ריקוד, ציור, צילום, כתיבה, או כל בילוי יצירתי אחר יכולים להיות מקור להנאה ולשמחה.

שור
היזהרו! נראה, למרבה הצער, שהשבוע יהיה בסימן מחלוקות, ויכוחים וסכסוכים עם היקרים לכם. גלו איפוק, סבלנות ואורך רוח. קחו לתשומת לבכם את הביקורת הנוקבת המוטחת בפניכם, יתכן שיש דברים בגו, ועליכם להשתנות ובדחיפות למען שלום בית ולמען נפשם הבריאה של יקיריכם. לאחר ליבון הדברים תצאו נשכרים ויוטב לכם ולבני ביתכם. צאו לבילוי משפחתי לקרוב הלבבות.

תאומים
השבוע הקסם האישי שלכם בשיאו, אך אליה וקוץ בה, אתם תידרשו למסד את הקשרים הזוגיים, אל תקבלו החלטות חפוזות למרות הלחץ שיופעל עליכם. בימים אלה התקשורת שלכם טובה, נצלו עובדה זו לפיוס אנשים הכועסים עליכם. היו זהירים כי בלי לשים לב נפלטות לכם הערות פוגעות ומעליבות, סף הרגישות גבוה ושונה מן הרגיל, הותרתם מאחור מספר נפגעים.

סרטן
העקשנות שלכם משתלמת, לאחר שנדחיתם שוב ושוב, השבוע מסתמנות הזדמנויות חדשות הן בתחום הקרירה והן בתחום הזוגיות. כדאי לנצל את המזל שיקרה בדרככם ולמסד את הזוגיות. קבלו גם את הצעת העבודה, אל תהססו פן תאחרו. אתם פופולאריים במיוחד, חביבותכם תעמידכם השבוע במרכז ההתעניינות החברתית. אתם תוזמנו למסיבות ולאירועים. לאחר תקופת “יובש” מגיע לכם ליהנות ולרענן את מצב הרוח.

אריה
הימנעו מבזבוז ומהשקעות כספים שאין לכם. אומנם בעבודה אתם מוערכים, אך לא צפוי לכם לעת עתה כל קידום. רצוי לחשוב על הגדלת ההכנסות. זהו שבוע משמעותי בכל מה שקשור למילה “ביטחון” בחייכם: בטחון רגשי, בטחון כלכלי או בטחון עסקי. הדקו את הקשר עם בנות הזוג, התמקדו בזוגיות כדי שתוכלו לשאת את עגלת החיים בצוותא.

בתולה
אתם אמוציונאליים מדי, השבוע כל ההחלטות שלכם תהיינה מאוד לא רציונאליות, לכן רצוי לדחות קבלת החלטות – בעיקר כספיות – למועד מאוחר יותר. אל תתפתו להאמין לחברים שחלקם רוצים ברעתכם. היזהרו מפזיזות יתר. היו זהירים בבחירת בת הזוג. אתם מנווטים בהצלחה בין כל חבריכם ומשתדלים לעמוד בכל המחויבויות שלקחתם על עצמכם.

מאזניים
השבוע עולה מחדש הצורך לערוך שינויים בבית ובזוגיות, חישבו היטב בטרם תקבלו החלטות מרחיקות לכת, שאחר כך אתם עלולים אולי להצטער עליהם. מוטב לעת עתה להשאיר את הדברים כפי שהם, אינכם בשלים כעת לכל שינוי. צאו לנופש קל לרענון הגוף ובעיקר הנפש. רצוי גם ליזום שיחות גלויות עם מקורבים וידידים טובים לקבלת עצות ולסיעור מוחי.

עקרב
עקשנות… הגיע הזמן “לרדת מהעץ” ולנסות לקבל גם את דעת האחרים, אינכם מוכנים לקבל ביקורת או כל דעה השונה מדעתכם. מרבית החיכוכים בעבודה הם על רקע זה. חבל! אתם אחראים, רציניים,יצירתיים ומשקיעים את מיטבכם, אולם במקום לקצור תשואות וקידום אתם מדשדשים במקום ונבלמים. שיתוף פעולה עם חברים לעבודה ומעט פרגון יביאו הכרה ועימה הקידום הנכסף.
קשת
בימים הקרובים אתם עשויים לקבל סכום כסף לו חיכיתם זמן רב, אל תתנו לעובדה זו לבלבל אתכם, כמו כן אל תמהרו להשקיע את כספכם על קרן הצבי או לעשות צעד דרסטי. חברים במקרה זה עלולים להטעותכם. השבוע במיוחד אתם רגישים ורגשנים, לכן חשיבתכם עלולה להיות אמוציונאלית, אל תמהרו לקבל החלטות, אתם עלולים להפסיד, “המהירות מהשטן” ובכלל מוטב לדחות כל פרויקט למועד מאוחר יותר.

גדי
השבוע כדאי לחשוב על שינויים עצמיים ושינויים בבית. עליכם להשתחרר ולצאת מההתכנסות העצמית ומהמופנמות שלכם, אתם אוגרים כעסים ותסכולים העלולים לסכן את בריאותכם. בעסקים הכל כרגיל. רצוי שתקדישו זמן איכות לבני המשפחה ולתחביבים שלכם. הרשו לעצמכם לצאת לבילויים, למסעדות או אפילו לחו”ל, אתם זקוקים לשינוי אווירה, להבראה נפשית ולאגירת כוחות מחודשים.

דלי
לאחרונה השקעתם את כל כולכם בקידום הקריירה שלכם, תפקדתם כמו רובוטים מנותבים והתבייתם על המטרה, מה חבל שזנחתם את עניני הלב, בני המשפחה חשים זנוחים ונטושים. עליכם לשקם ובדחיפות את הקן המשפחתי. השבוע הכל אפשרי, צאו לטיול בחיק הטבע ולנופש עם בני המשפחה, אך היזהרו מפזרנות יתר. הפנויים מביניכם יוכלו ליצור קשרים חברתיים חדשים מפתיעים. היעתרו להזמנות למסיבות ולאירועים.

דגים
בשבועות האחרונים חייתם בכאוס ובבלבול. זה הזמן לשינויים מהותיים בחייכם, בנושא הבית, העבודה והזוגיות. השבוע העננים מתפזרים והשמים מתבהרים! הפנויים יציעו הצעת נישואין לבנות הזוג. הנשואים יחשבו על הרחבת המשפחה. יתכן גם מעבר דירה שדחיתם זמן רב. תתכן אפשרות לקבל הצעת עבודה חדשה, אל תדחו כל רעיון או הזדמנות העולים על הפרק.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *