הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

התחזית השבועית 25.7.2021-31.7.2021

שתפו

טלה

מבחינה בריאותית עדיין עליכם להישמר מפני סיבוכים, השתדלו לא להתאמץ יתר על המידה, זה מעכב את ההתאוששות מהשפעת הקשה. אתם יותר סוערים, נרגשים, יצריים, מיניים וחסרי סבלנות,  הטיפ השבועינסו לתעל את כל התחושות והחשקים לנתיבים חיוביים ולא להסתבכויות עם החוק או עם חברים קרובים. השתדלו למתן את מצבכם בעיסוק רוחני כלשהו.

שור

שבוע של קונפליקטים והתלבטויות, קונפליקטים פנימיים, קונפליקטים עם הסובבים אתכם ובעיקר קונפליקטים עם בני/בנות הזוג. אתם בתחושה שכל החלטה שתקבלו, לא תניח את דעתכם.  אם תעשו דברים יחד עם בני הזוג ועם המשפחה סביר להניח שתימנעו מהרבה מאוד מן הקונפליקטים. הטיפ השבועי קחו את הכול בקלות, מצאו זמן למנוחה, והתרוצצו פחות. נסו לתעל את האנרגיה הרבה שאתם מוצאים לפרויקטים עם בן/בת הזוג, אתם עשויים לגלותו/ה מחדש.

תאומים

מישהו מילדיכם מדאיג אתכם מאוד בעיקר בגלל התנהגותו הבלתי אחראית, אין מנוס משיחה גלויה שתשים על השולחן את כל הקלפים גלויים, העימות חייב להתבצע ומוטב שעה אחת קודם. הטיפ השבועיבמהלך השיחה השתדלו להיות ענייניים, הוגנים, רציונאליים וחדמשמעיים, אל תפגעו בכבודו, אחרת השיחה תסתיים במפח נפש לשני הצדדים.  מבחינה כלכלית מסתמנת תקופה טובה וחסרת דאגות.

סרטן

השבוע תיתכן נטייה למאבקי כוח ולסכסוכים, העייפות תכריע אתכם, אולי אתם מפתחים איזו בעיה בריאותית קטנה שאינכם מודעים לה. השתדלו להתפנות למנוחה מוחלטת בבית. גם תתכנה הוצאות כספיות גדולות ובלתי מתוכננות בגלל מכשיר חשמלי שהתקלקל.  הטיפ השבועיהשתדלו פחות לצאת מהבית, ופחות להשקיע אנרגיה בעבודה.  נסו לעכב או לבטל את העיסוקים המלחיצים אתכם לימים הקרובים.

אריה

השבוע הפופולאריות שלכם בשיאה, אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים חשוב לכם מאוד, ניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. הפנויים מוזמנים השבוע לטרוח למען זוגיות איתנה ומבטיחה, מאמציהם יישאו פרי.  בתחום הקריירה ניכרות פעלתנות והשקעה מאומצות במיוחד. הטיפ השבועיזכרו שהחיים האמיתיים הם שילוב הנאה ועבודה.

בתולה

השבוע אופציות והזדמנויות חדשות בפתח, שיביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. המצב מתחיל להשתפר, ימים אלו חשובים לקריירה שלכם, מצבים שתיצרו כעת יקבעו את תוצאותיהם של תהליכים חשובים בתחום. הטיפ השבועיתוכלו לבצע את השיחה עם המעסיקים אתכם לצורך קידומכם. וכשתשיגו זאת, שימרו את הבשורות הטובות לעצמכם,  אל תמהרו לשתף את חבריכם בענייניכם האישיים.

מאזנים

השבוע יחולו מספר אירועים שעשויים לשנות את חייכם מהקצה לקצה, לפנויות תיתכן הצעת נישואין, לרגע זה חיכיתן, קפצו על עגלת חייכן.  דברים שהיו עצורים ומוגבלים מזה זמן רב מתחילים למצוא את הרגיעה שלהם. חסימות משתחררות והחיים יאירו לכם פנים. הטיפ השבועיהודו לאל על הטוב שנפל בחלקכם.

עקרב

הופעה מושקעת תעזור לכם להשיג את מטרותיכם בתחום המקצועי והרגשי, הימנעו ממצבי אגו ויוהרה שעלולים לקלקל לכם. התרכזו בעבודה ובכול הקשור לקידומכם המובטח. שיפור במצבו הבריאותי של בן משפחה ימלא אתכם שמחה. מבחינה כלכלית רצוי לקמץ בהוצאות עד לחודש הבא. הטיפ השבועיהימנעו מויכוחים קולניים ליד הילדים, אתם מערערים  את ביטחונם העצמי.

קשת

קשתים, שבוע של עומסים פיזיים, רגשיים ושכליים. קיים בכם רצון בלתי מוסבר לפרוץ גבולות, להשתחרר ממקובעויות, לפתוח ערוצי חשיבה חדשים ומקוריים עם העולם ולצאת לחופשי מעקרונות שחנקו אתכם. לפתוח דף חדש בתחום הזוגיות והאהבה. הטיפ השבועי: רצוי להתעלם מביקורת הנמתחת עליכם ולשדרג תדמית אישית ומקצועית. נסו להתמקד ביוזמה אישית חדשה ועמה לשעוט קדימה.

גדי

יתכן שהשבוע לא תהיו ממש במיטבכם, סימנים מוקדמים של שפעת מתקרבת, רצוי שתנוחו יותר בבית עד יעבור זעם.  כמו כן הימנעו השבוע, מנטילת סיכונים פיננסיים והשקעות בעלות ערך ספקולטיבי. לא כדאי למהר במכירת נכסים כדי שלא תתחרטו לאחר מכן. במקום העבודה יש מי שמעריך ומכבד אתכם מאוד. הטיפ השבועי נסו להתחזק מכך כדי להתמודד עם הבעיות שתצוצנה בבית.

דלי

אתם במרוץ אחרי הזמן כדי להוכיח את יכולותיכם בעבודה, לפיכך ענייני הלב נזנחים לעת עתה. בתקופה הקרובה רבים יזכו להערכה, אחרים יזכו להצעות מפתות בתחום הקידום האישי. זהו זמן טוב ללימודים ולהרחבת ההשכלה. אתם צפויים לקבל סכום כסף נשכח/ החזר/ בונוס לקראת סוף החודש. הטיפ השבועירצוי להיות קשובים לבני הזוג ולגלות סבלנות לטענותיהם על ההתנהלות שלכם בחודשים האחרונים

דגים

בשבוע הקרוב הקסם האישי שלכם יפתח עבורכם דלתות עבודה חדשות. היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה. תוכלו לשכנע אחרים בצדקת דרככם ואפילו בדרכי נועם ונינוחות. זה שבוע של הזדמנויות חדשות גם בתחום הבינאישי, מפגשים חברתיים רבים ובילויים לרוב. מבחינה כלכלית מצבכם טוב, תוכלו להרשות לעצמכם להתפנק.  הטיפ השבועירק אל תגזימו יתר על המידה כדי לא לנקר עיניים.

בהצלחה, מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני-המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *