Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1480008779:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 59
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 251
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 27.11.2016-3.12.2016

שתפו

טלה

השבוע יאלצו הפנויים להיכנע ולקבל החלטות חשובות לגבי בני הזוג. אין טעם לדחיות נוספות, ההיסוס יזיק למערכת היחסים ועלול להרוס הכל. גם בתחום העבודה עליכם לגלות נחישות יתר, לעמוד על שלכם ולדרוש יתר הערכה. הגיע זמן לשינוי עתידכם. בעלי המשפחות, טוב תעשו אם תקדישו זמן איכות לבני הבית, אתם זקוקים לקירוב לבבות ולשיפור היחסים עם דור ההמשך.

 

שור

השבוע למרות רצונכם העז להדחיק כעסים ותחושות תסכול אתם צפויים ללא מעט התפרצויות וחיכוכים בעיקר עם בני הזוג. השתדלו לשלוט ברגשותיכם העזים ולנתבם לפעילות פרודוקטיבית יותר של פיוס והכלת האחר. בעבודה הכל כרגיל, אתם מוערכים ומצליחים, אולם עדיין מקננת בכם תחושת פספוס ורצון עז לפרוץ קדימה לפעילות יצירתית יותר.

 

תאומים

שבוע של הפתעות נכון לתאומים, בתחום העבודה ייתכן סוף סוף הקידום המיוחל. בתחום הרומנטי תיתכן פגישה מקרית עם אהבה נושנה שתדליק מחדש את השלהבת. זו אשליית שווא את תתפתו לחזור למערכת יחסים שנותקה מזמן, אהבה אין בונים על נוסטלגיה ורדרדה. בעבודהאתם ממשיכים להשקיע מאמצים ולפעמים מפעמת בכם התחושה שאין מכירים בערככם.

 

סרטן

לפעמים נדמה שאתם בודקים את סבלנותם ואורך רוחם של האוהבים אתכם. רצוי לא למתוח את החבל יתר על המידה, אתם עלולים למצוא עצמכם מול שוקת שבורה. שמרו על איפוק לשוני והשתדלו מדי פעם להשתפך רגשית בפני בני הזוג כדי להפיג מתחים מיותרים. בתחום העבודה קשה בעיקר לכאלה שעדיין מחפשים את ייעודם, אל ייאוש נכון לכם עתיד מזהיר.

 

אריה

השבוע הוא שבוע זחיחות וקלות הדעת אצל האריות והלביאות. רוח משובה תקפה אתכם. מצבכם הבריאותי והכלכלי השתפר בעקבותיו מצב רוחכם. תנו דרור לחשקים. צאו לבלות, ריקדו ועשו חיים. מגיע לכם לאחר מספר שבועות מפרכים. במשפחה מסתמנת אווירה ידידותית ופתוחה. נצלו את הרגע לשיחות נפש ולפיוס. בעבודה אוהבים את שקדנותכם.

 

בתולה

שבוע שכולו אופטימיות, הערכה ואהבה. הפוגה מהמתחים והלחצים של החודשים האחרונים. שבוע של תובנות חדשות וחקירת הנפש והתודעה העצמית. התקרבו לאנשים החפצים בחברתכם, אולם השתדלו להנמיך ציפיות ודרישות, תנו לעצמכם לזרום, היו פחות ביקורתיים ופחות תובעניים. תוכלו ליהנות מסתם בטלה ומקריאת ספר טוב.

 

מאזניים

השבוע תהיו טרודים מאוד ממצב בריאותו של אחד מקרובי המשפחה, למרות דאגתכם חסרת המנוח, השתדלו להיות חזקים ורגועים כדי להגיש עזרה כשתצטרכו לה. הישארו אופטימיים, המצב ישתפר אין מקום לדאגה מוגזמת. האזינו לקול הפנימי שלכם, ביטחו באינטואיציה שלכם. פרגנו לעצמכם עיסוי טוב או בגד חדש זה תמיד משפר את מצב הרוח.

עקרב

השבוע רצוי להתבונן לעומק על הדברים שקורים לכם, לקחת אחריות על מעשיכם ופחות להאשים אחרים בכישלונותיכם. עזרה בלתי צפויה תושט לכם ממישהו שהתעלמתם ממנו חודשים ארוכים. קבלו את עזרתו באהבה ולא מתוך ספקנות. השתדלו להתנקות מרגשות טינה ונקם ותעלו את האמוציות שלכם לחשיבה חיובית. חשיבה חיובית סופה להוליד מעשים חיובים וברוכים.

  

קשת

שבוע של ספקנות, חוסר ביטחון והיסוסים לגבי דברים רבים. לחלק מכם נושא הזוגיות על פרשת דרכים, אחרים מתלבטים אם לעזוב את העבודה המתסכלת ולחפש אחרת, הבלבול והתהייה שרויים גם בנושאי הבית. המחשבה על מעבר דירה/ עיר/ ארץ מדירה שינה מחלק מהקשתים. הרצון לחבוק עולם מאבן אתכם והתוצאהתחושת חוסר סיפוק גורפת בחייכם. אל ייאוש השמים יתבהרו מהעננים המעיבים בעוד מספר חודשים.

גדי

קשה לרצות אתכם ולעניין אתכם לאורך זמן. סף השעמום שלכם קצר, זו הסיבה שעולים בכם שוב ושוב לאחרונה מחשבות על שינוים בכל תחומי חייכם: בעבודה, בקריירה, בתחום החברתי, מעבר דירה, החלפת בת זוג או אפילו ירידה מהארץ. מאידך מהפך רחב חזיתות מעין זה דורש כוחות נפש עצומים והעזה רבה, רצוי להתמקד כל פעם במטרה אחת.

 

דלי

השבוע התחום הכספי הופך חשוב יותר, לפחות מבחינת התוכניות והשיקולים העתידיים שלכם. עליכם לנהוג בזהירות בכל הקשור להוצאות, ולבדוק את הדברים בצורה מדוקדקת, על מנת להימנע מטעויות ומהוצאות מיותרות. זה הזמן להעריך מחדש את המטרות שלכם בתחום הקריירה ואת האמונות והתפיסות שלכם בנוגע לעצמכם ולעולמכם.

 

דגים

הגיע הזמן לשנות אווירה, להתרענן ולהתחדש. נסיעה לחו"ל עומדת כעת על הפרק. אם תשכילו לצאת מעט מהמקובעות בה אתם חיים, תוכלו לטעת עוגן לפרק זמן בלתי מוגבל באחת המדינות המערביות כדי ללמוד, לגדול ולהתפתח. אל תאפשרו ללחץ החברתי/ משפחתי להפריע לתכניותיכם, במקרה זה אסרטיביות ועמידה על שלכם תועיל לכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *