Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1442840127:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 71
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 546
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/05/Zodiac.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 27.9.2015-3.10.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע תחושו אי נעימות ביחסיכם כלפי בן/בת הזוג. הבעיה נובעת מהשוני בקצב ההתנהלות ובטמפרמנט. אם אתם חשים שאינכם מסוגלים לדלג על הפער, אין טעם למשוך קשר שאינו מוביל להבנה. הטיפ השבועי: אפשר לוותר אך עד גבול מסוים. תמיד אמרתם את אשר על לבכם, אל תהססו גם הפעם, אך בדרך מעודנת ומתחשבת.

שור

שוורים, השבוע אתם מגלים התחשבות מוגזמת באנשים הסובבים אתכם עד כדי פגיעה באינטרסים שלכם. בגלל המודעות הרבה שלכם כי עליכם להתחשב ולנהוג באדיבות בזולת אתם מאבדים פרופורציות. מצבכם הכלכלי אינו בשיאו, אתם במרדף אחר מימוש חלומותיכם ובדרך אתם שוכחים את מצבכם הכלכלי הריאלי. הטיפ השבועי: לימדו לדחות סיפוקים.

תאומים

תאומים, השבוע עליכם ללמוד להתגמש ולהבין כי כל תוכנית עלולה להשתנות. קבלו את הדברים כפי שהם ואל תחפשו משמעויות נסתרות במקום שאינן. יש לכם את הנתונים הדרושים להצלחה חברתית ומקצועית, אבל יש התרחשויות פנימיות הקשורות בחוסר אמון לזולת שמגבילות אתכם. הטיפ השבועי: לימדו לפעול בצורה ספונטנית.

סרטן

סרטנים, השבוע עליכם להשקיע מאמץ רב בעבודה, המצב הכלכלי אינו מזהיר. בתחום הזוגיות אל תצאו בהצהרות ובהבטחות כשאינכם ממש מאמינים בהם. תיתכן התנגדות חריפה של הוריכם על הבחירה שלכם, בדר”כ חשובה לכם דעתם. הטיפ השבועי: אין טעם לזוגיות כשאתם במאבק על נאמנות כפולה -להוריכם ולבת/בן הזוג.

אריה

אריות, השבוע התחושה המנקרת היא של בדידות מזהרת. היות ובשבועות האחרונים הקדשתם את כל כולכם לקרירה ולעבודה, אתם חשים מבודדים מבחינה חברתית. צאו לבלות, הזמינו חברים וחיזרו אט אט למקומכם בראש העדר. הטיפ השבועי: לא כל הנוצץ זהב- לימדו לקבל את חבריכם כפי שהם, ואל תנסו לשנותם.

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע חברים רבים יקיפו אתכם וירצו לעזור לכם. אל תחטאו בחטא הגאווה ואל תדחו אותם. תנו אמון באנשים שמנסים לעזור לכם. הדאגה למצבכם הכלכלי מתישה אתכם. דאגה זו מוגזמת, כי המצב אינו כל כך גרוע כפי שאתם חושבים. לימדו ליהנות מהחיים ודחו הצידה כל עננה מעיבה. הטיפ השבועי: לימדו לקבל כדי שתוכלו גם לתת.

מאזנים

בני ובנות מאזנים, שבוע חיובי משחר לפתחכם. התחום הרגשי מתחזק וגם בתחום הרומנטיקה יש סימני התאוששות. בעבודה העניינים מסתדרים כיון שאתם מגלים סובלנות רבה כלפי עמיתיכם. העבודה בצוות מקדמת אתכם. צפוי קידום לתפקיד בכיר יותר. הטיפ השבועי: אם תאהבו את עצמכם, תוכלו לאהוב אחרים.

עקרב

עקרבים, השבוע מצב הרוח משתנה בקיצוניות. באופן כללי אינכם במיטבכם. בעבודה אתם חשים כי נושפים בעורפכם. מישהו מנסה להכשיל אתכם. המשיכו להשקיע את מלוא המאמץ, בניגוד למה שאתם סוברים, לא מתעלמים מהיכולות שלכם, אתם תתוגמלו על כך בקרוב. הטיפ השבועי: חיים ומות ביד הלשון.

קשת

קשתים, השבוע אתם שוקלים מחדש את נושא החזרה ללימודים. רעיון לשינוי מסגרת העבודה ישפר את רמת המוטיבציה שלכם. תיתכן הצעת עבודה בחו”ל, אולי שם תוכלו להשלים את לימודיכם ולהתמקצע ביתר קלות. הטיפ השבועי: אל תתחילו קשרים אם מלכתחילה לא “נדלקתם” במאת האחוזים.

גדי

גדיים, השבוע רצוי לנהוג בנדיבות ובאדיבות ובעיקר כלפי אנשים העוינים אתכם, האירו להם פנים, כך תפרקו מעליהם את נשקם. התנהגותכם בדר”כ יוצרת אנטגוניזם כלפיכם, גם אם לא התכוונתם לכך. הצלחתכם בתחומי ההתמחות שלכם יוצרת גלים של עוינות. לעיתים קרובות מדי, אתם עוברים מקיצוניות לקיצוניות. הטיפ השבועי: אל תיקחו שום דבר ואף אחד כמובן מאליו.

דלי

דליים, השבוע תחושו מחנק ורצון למרחב פיזי ונפשי. זה מכבר אתם חושבים להתנתק מהקשר הזוגי שאינו מיטיב עמכם. בעיית הבעיות היא הרכושנות והקנאה לכם המוציאות אתכם מדעתכם. הרצון להשתחרר ולהשאיר הכל מאחור נוגע גם לתחום העבודה, אתם זקוקים כנראה לנופש ולמנוחה מלאה. הטיפ השבועי: אם לא תעזו לא תסלחו לעצמכם על כך.

דגים

דגים, השבוע אתם מלאי קסם אישי וחוש הומור קליל ומפותח. מבחינה חברתית אתם קוצרים הצלחה רבה. אתם פועלים על פי תחושות הבטן שלכם ודברים מתחילים להתרחש. צפויים ימים של התקשרויות ורומנטיקה העשויה אפילו להוביל לחופה.  הטיפ השבועי: רווקים, אל תדחו על הסף אפשרות של מיסוד והקמת משפחה, לא תישארו צעירים לנצח.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *