Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1472029056:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר הצפון - הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר הצפון - הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 66
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 983
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר הצפון - הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר הצפון - הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 28.8.2016-3.9.2016

שתפו

טלה

השבוע בסימן חברים, הגיע הזמן לשתף את חבריכם ברגשותיכם, ולנקות משקעים מהעבר, להדק קשרים וליזום אירועים חברתיים. בעיה הקשורה לאחד מהקרובים יכולה להיפתר בשיחות ובדרכי נועם, היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה. אך היזהרו! אתם עלולים להיות מנוצלים על ידי אנשים. היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. בעבודה מנסים להכשילכם, היזהרו בלשונכם ואל תכנסו לעימותים.

 

שור

נדמה לכם שאתם כל יכול, יותר מדי מחויבויות לקחתם על עצמכם בשבועות האחרונים, אתם רוצים להספיק הכול בבת אחת, ועלולים לקרוס מעודף מחויבות. כדאי לדאוג למנוחה ולתזונה מאוזנת ולהשאיר גם זמן לבילויים. אתם זקוקים לשינוי אווירה, למפגש עם חברים, קנו בגד או שפרו את ההופעה שלכם, הדבר יתרום לשיפור ההרגשה. במישור הכספי מסתמנת תקופה חיובית, תוכלו לבקש הלוואה וייעתרו לכם.

 

תאומים

השבוע הרומנטיקה תהיה בשיאה, הקשיבו לרחשי לבכם והיו אופטימיים. אפילו תוכלו לקבל החלטות לחיזוק ולביסוס מערכות היחסים בכיוון רציני יותר. בעבודה אתם משקיעים את מיטבכם, אך מרגישים מרומים ומתוסכלים, כי אינכם מקבלים את מלוא ההערכה לה אתם מצפים. שימרו על הבריאות שלכם, קחו פחות ללב. עליכם לנוח! הימנעו מויכוחים ומעימותים. עדיף לספור עד עשר לפני שכועסים, ולא לשכוח את החיוך.

 

סרטן

השבוע תחושו מאבק פנימי בין המחויבויות המקצועיות לבין הצורך להשקיע במשפחה ובזוגיות, לוח הזמנים שלכם יהיה לחוץ וצפוף. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות, בעיקר בזוגיות. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי. כדאי ליזום טיול משפחתי או נופשון קצר להפגת המתחים. בתחום הכלכלי מסתמנת תקופה טובה והשתחררות מחובות. צפוי סכום כסף ממקור מפתיע.

 

אריה

השבוע כל הסכם או חוזה שתחתמו עליו יצליח, זה הזמן לחשוב על מעבר לדירה חדשה, למקום עבודה אחר ולהתרעננות מחודשת, אפילו לנסיעות לחו"ל שדחיתם זמן מה. ייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה. ההרגשה הכללית שלכם תהיה בשיאה. גם ביחסים הזוגיים תהיה קרבה ואינטימיות טובה. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתכניות רציניות משותפות. הפנויים צפויים למצוא את אהבת חייהם.

 

בתולה

השבוע אתם נדרשים לסבלנות יתר, בעבודה אתם חשים, כי מנסים להתנכל לכם, זה מציק לכם מאוד, התעודדו הממונים מפרגנים לכם ולמסירותכם. אתם עלולים לגלות שחברים מתקרבים אליכם מתוך אינטרס כלכלי בשל הנדיבות שלכם ומתוך רצון ליהנות מהשפע שלכם. הפנויים שבכם מבולבלים מקשרים בלתי יציבים, נסו להתנתק לצורך חשיבה וקבלת החלטות. שימרו על תזונה נכונה ועל איזון כללי.

 

מאזניים

השבוע תהיו אופטימיים יותר מתמיד, תגלו פתיחות ומוכנות לשיחות נפש ולהבהרת עניינים שבלב. הקסם האישי שלכם בשיאו. לפנויים יתכנו קשרים חדשים, מפתיעים ומהנים. התקשורת שלכם טובה, תוכלו לנצלה גם במקום העבודה לשיפור תנאיכם. השבוע תזכו להערכה ולהחזר כל הטובות מצד אנשים שעזרתם להם בעבר. בעסקים זו תקופת יצירה חדשה לרבות נסיעות לחו״ל שיביאו עימם בשורות טובות.

 

עקרב

בשבועות הקודמים עברתם תקופה לא קלה, מתחים בעבודה ובזוגיות, זו הסיבה להתרחקות מן החברים והמקורבים, השבוע תוכלו להתרווח, תחושו הקלה, תחזקו את הזוגיות ותקרבו קשרים שהתקררו, תצאו מעט מהרצינות שלכם ותמצאו פנאי לשעשועים ולבילויים לאגירת כוחות ולהתרעננות. הפנויים יהינו מקשרים חדשים ומרתקים. רבים שיתחילו עבודה חדשה בניהול או תפקיד בכיר יצליחו, רק אם ישמרו על איפוק.

 

קשת

השבוע נסו לצאת מהשגרה המקובעת שלכם וממכלול ההרגלים הכפייתיים, פיתחו את הראש וקבלו דעות של אחרים, זה בוודאי ישפיע לטובה הן בתחום הקריירה והן בזוגיות. זה הזמן לבדיקת המטרות שלכם בחיים, לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר, ולעמוד בכל המחויבויות שלכם. השבוע תצטרכו אופטימיות ולהאמין שהכול נפלא ונהדר גם אם הדברים לא ממש כאלה, ובסוף השבוע תגלו שזה היה כדאי.

 

גדי

השבוע אתם רגשניים ורוחניים יותר, הקדישו מזמנכם לחשיבה פילוסופית להבנת עצמכם והסובבים אתכם, תוכלו לממש מפגשים חברתיים, אף צפויה נסיעה לחו״ל. זמן טוב לרעיונות מסוג אחר, ליזמות חדשות ומעניינות ולכל מה שקשור לנסיעות, ולהרחבת אופקים. תחושו אנרגטיים ומלאי חיוניות, מצב רוחכם יהיה בעננים. זה זמן טוב לחתימה על חוזים וטיפול בנושאים משפטיים.

 

דלי

שבוע של חוסר מנוחה, תחושו רצון עז להחליף את מקום העבודה הנוכחי בו אתם מרגישים מדשדשים. גם ייתכנו פרידות מבני זוג לטובת יחסים חדשים שבפתח. יכול להיות שתאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים זרים. בתחום הכלכלי ייתכנו קשיים, השתדלו לא להוציא כספים על דברים בלתי נחוצים. היכולת שלכם לקבל החלטות בנושא זה אינה במיטבה.לקראת סוף השבוע הבלבול והמבוכה יתפוגגו ותחושו הקלה.

 

דגים

השבוע כדאי להיצמד למוכר ולשגרה, להימנע משינויים מרחיקי לכת בתחום הבית או העבודה. אתם עלולים להפסיד סכום כסף בגלל עקרון כלשהו. לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים, או פרויקט חדש. תחושו צורך לנוח ולהתבודד, אל תתייסרו ותתלבטו יתר על המידה בשל כך, אתם זקוקים לזאת לצורך התרעננות וחידוש המשאבים, למרות שעלולה להתפתח בעיה במערכת היחסים הקרובה. גלו סבלנות והתרחקו מעימותים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *