Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1448550972:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 465
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 29.11.2015-5.12.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע התחום המקצועי יהיה אחד הנושאים המאתגרים, תיתכן מחשבה על שינוי מקום העבודה, הסבה מקצועית, יציאה לקורסים וללימודים. מבחינה כלכלית מצבכם איתן. בבית אתם מרבים בשתיקה ובהתבודדות, עובדה המכבידה על בן/בת הזוג והילדים. הטיפ השבועי – נראה, שגם אתם אינכם מבינים מה בדיוק עובר עליכם, קחו בדחיפות חופשה קצרה להתרעננות.

שור

שוורים, השבוע מסתמנת התאוששות כלכלית, אתם בכיוון הנכון להתאזנות, המשיכו להדק את החגורה ולחפש מקורות מימון נוספים. אתם מוצפים בשאיפות להצלחה וזוכים לאהדה רבה מצד עמיתים וחברים. מאידך הקשר עם בני הזוג נתקל בבעיות קטנות. גם היחסים עם ילדיכם עלולים להיפגע ויתכנו נתקים חמורים. הטיפ השבועי – נסו למצוא איזון בין הקריירה לבית ולמשפחה.

תאומים

תאומים, השבוע אתם חשים, כי אתם מתאמצים לשווא, דבר זה גורם לכם תסכול רב. אינכם מרוצים ממקום העבודה הנוכחי שאינו מתגמל אתכם בהתאם לכישורים ולעשייה המאומצת שלכם, גם התקשורת עם הממונים עליכם מתאפיינת במניפולציות ובהתחמקויות מצידם. התחושה העגמומית והכבדה מלווה אתכם גם בבית ומעכירה את האווירה הכללית סביבכם. הטיפ השבועי – צאו מזה והתחילו לדאוג לעצמכם, איש לא יעשה זאת במקומכם. חפשו בדחיפות מקום עבודה חדש.

סרטן

סרטנים, השבוע התחום החברתי בראש מעייניכם. אתם עשויים להיחשף לאנשים מעניינים ובשפע. גם בתחום העבודה מסמנת תקופה פורייה, יתכן קידום בעתיד הקרוב ועימו עלייה משמעותית בשכר. בבית יתכנו לא מעט חיכוכים והתנצחויות על רקע מעבר דירה. הטיפ השבועי – עליכם ללמוד להיות יותר מעורבים בכל מה שקורה עם ילדיכם, גלו סמכותיות.

אריה

אריות, השבוע קשה לכם. העייפות והחולשה המלוות אתכם יגרמו לכם להעדיף את השינה על פני הפעילות והעבודה, קיימת בכם גם נטייה להיות שקטים  מהרגיל. בימים אלה מוטב להתרחק מפעולות משמעותיות בעבודה. מוטב שלא לנהל משא ומתן או לסגור עסקאות. המתינו מספר ימים. הטיפ השבועי – בתחום הבינאישי תצטרכו לשנות את דפוסי ההתנהגות שלכם ולהיפתח לחיי שיתוף ולעירוב רגשי.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע מצב הרוח עגמומי קמעא, אתם רגישים ופגיעים. הסיבה נעוצה בחוסר הביטחון שלכם לגבי עיסוקכם הנוכחי, יתכן כי אתם משתוקקים בסתר לבכם להסבה מקצועית. רצוי לשתף את בני המשפחה בהגיגיכם ויחד לגבש החלטה שתהיה מקובלת על כולם. ברור שהחלטה אמיצה זו תתבע מכם אין סוף קורבנות הקשורות לאיכות חיים ולנוחיות. הטיפ השבועי – היו פתוחים לכל הזדמנות שתיקרה בדרככם.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע עניינים הקשורים בילדיכם מטרידים ומעסיקים אתכם. תאלצו להקדיש זמן, משאבים וסבלנות רבה כדי לשקם את זה שסרח. לאחרונה נרתמתם לעבודה מאומצת כדי לקדם את הקריירה שלכם, למרבה הצער, נזנחה הסמכות ההורית שלכם וכך גם נזנחו בני הבית. עליכם להפגין נוכחות, נחישות והחלטיות בכל הקשור לחינוך הילדים. הטיפ השבועי- רבותי, זמן איכות הוא שם המשחק החדש.

עקרב

עקרבים, השבוע מזמן שפע הכרויות לפנויים שביניכם. התחום הרומנטי והזוגיות יעסיקו פנויים ונשואים כאחד. אתם חשים כי עליתם על הנתיב הנכון של חייכם. עליכם להתחיל לחשוב על הטווח הרחוק ולדאוג לביטחון כלכלי לכם ולילדיכם. האינטואיציה שלכם תאפשר לכם לראות ולקלוט יותר אינפורמציה ולהתפתח מבחינה מקצועית. הטיפ השבועי – פתחו חשבון חיסכון לכל אחד מבני הבית ואל תגעו בכספים אלה במשך עשור.

קשת

קשתים, השבוע מערכת העצבית שלכם עלולה להיות מתוחה ואתם עלולים להיכנס בעבודה למאבקי כוחות עם גורמים שונים כולל אנשים בכירים ומנהלים. כתוצאה מכך קיים סיכוי שתחליטו לעזוב. הפנויים שביניכם עשויים להיחשף לשפע היכרויות ולמגוון אנשים. ודווקא בבית אתם מצליחים לערער שלוותם של הקרובים לכם ולהסתכסך על שטויות. הטיפ השבועי – קחו בחשבון שמי שמתחיל במלחמה מקבל מלחמה.

גדי

גדיים, השבוע תצטרכו לעשות שינוי ארוך טווח בצורת החשיבה וההתנהלות עם כספים שיאפשר לכם להגדיל את הונכם הכלכלי. בחלק מן המשפחות הנושא יעבור בשלום, אצל רובכם שינוי מקצועי עלול ליצור משבר משפחתי, הפחד מפני ערעור היציבות המשפחתית עלול להכריע את הכף לטובת הישארות במקום העבודה הנוכחי. הטיפ השבועי – מאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה עיקשת.

דלי

דליים, לאחרונה אתם חשים, כי החיים מכבידים עליכם,  הכל נראה תקוע ואינו מתנהל בקצב הרצוי לכם. מבחינה כלכלית אתם לחוצים ודווקא ביחס הפוך ההוצאות גדלות.  אל ייאוש! סכום כסף עשוי להגיע לחשבון הבנק שלכם באופן בלתי צפוי (פיצויים או ירושה). האווירה בבית עם המשפחה טובה מאוד, רגועה ותומכת. הטיפ השבוע – בתקופה זו  חשוב לשמור על מקוממכם בעבודה.

דגים

דגים, שבוע מוצלח מאוד מצפה לכם בבית ובעבודה, נראה כי ההתחברות לפן הרוחני שלכם, והתובנות החדשות שהגעתם אליהן מועילות לכם ומשפרות באופן משמעותי את איכות חייכם. ההתפתחות הרוחנית המואצת תחבר אתכם לטבע, יתכן ותתחילו לחשוב על מעבר דירה, בד בבד תשאפו להרחבת המשפחה. הטיפ השבועי – גם אם יערימו עליכם קשיים בירוקרטיים לכו עם חלומכם זה עד להגשמתו.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *