Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1459420788:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 66
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 911
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 3.4.2016-9.4.2016

שתפו

טלה
כמו האביב המתקרב, השבוע תיהנו מהתחדשות נפשית ומרוממות רוח, הפנויים ייהנו ממפגשים רומנטיים ומקשרים מעניינים. אתם בפתחה של תקופה מאתגרת, בתחום העבודה – אתם צפויים לשינויים ולקידום. ברור, שעתידכם הצופן לכם שינויים יעורר לא מעט דאגה וחשש לבאות, כל שינוי ייטיב עמכם. רצוי לשמור על חיים מאוזנים, כלומר תזונה, ספורט ושינה בזמן.

שור
השבוע תחושו התייצבות רגשית, תרגישו בטוחים יותר, תפנימו ותקבלו בברכה את השינויים המתחוללים בחייכם. הפנויים צפויים להיכרויות מרתקות ודווקא בתחום העבודה. בשורה כלכלית טובה בפתח, ייפתחו בפניכם אופציות כלכליות חדשות, השתדלו לא לדחות הצעות שתוגשנה לכם. אתם מנסים, ללא הצלחה רבה, להתבודד מבחינה חברתית, אל תעוללו זאת לעצמכם.

תאומים
השבוע תידרשו לקבל החלטות גורליות בכל הנוגע להמשך הקריירה שלכם, שינויים רבים יתבצעו במקום עבודתכם העלולים להעכיר את מצב הרוח. רצוי להקדים תרופה למכה ולהכין תשתית חדשה למקום עבודה חדש. בתחום הזוגיות – השתדלו למתן את תגובותיכם, התפרצויות הזעם לאחרונה הותירו משקעים כבדים בבני הזוג, טוב תעשו אם תלבנו את הדברים ותפייסו.

סרטן
עליית מדרגה בתחום הרומנטי, רבים מהפנויים יפנימו סוף סוף, כי עליהם למסד את הקשרים הרומנטיים הקיימים, הפנויים צפויים למפגשים מרתקים, וימצאו עצמם נוקטים צעדים מרחיקי לכת. לקראת סוף החודש תיתכן נסיעת עסקים לחו”ל לצורך פיתוח פרויקט חדשני בתחום העיסוק שלכם. מבחינה כלכלית עליכם עדיין לקמץ בהוצאות לצורך השקעת כספים בענייני העבודה.

אריה
השבוע מתחזק הביטחון העצמי שלכם בתחום העבודה, הפרויקט החדש שהחילותם לעסוק בו סוף סוף מקבל תפנית חיובית. למרות שכל כולכם שקועים בענייני העבודה יצמח קשר רומנטי חדש שיאלץ אתכם להיפתח מבחינה רגשית ולדאוג לחיים הפרטיים שלכם. המשיכו לדאוג לבריאותכם, עסקו בספורט והקפידו על תזונה מאוזנת.

בתולה
למרות תחושת השלווה והנינוחות שאתם מפגינים כלפי חוץ, אתם “נאכלים מבפנים”, אינכם רגועים, מישהו מבני המשפחה מדיר שינה מעיניכם, אתם דואגים למצבו, לבריאותו ולדרך התנהלותו חסרת האחריות. נראה, כי שיחות בנדון לא הועילו, כל שעליכם לעשות הוא לקוות לטוב ולהאמין, כי בני האדם לומדים מטעויותיהם.

מאזניים
השבוע נכונה לכם הפתעה, מישהו מעברכם הרחוק יזום ויצור עמכם קשר. יתכן ויהיה זה קשר רומנטי מרנין. השבוע תיהנו גם מהערכה רבה במקום העבודה, יתכן אפילו קידום לתפקיד בכיר יותר. שינויים צפויים במערכת העבודה, אך הם יהיו לטובתכם. זו תהיה תקופה מעניינת עבורכם גם לגבי שינוי מקום המגורים או רכישת נדל”ן. הביטחון הכלכלי שלכם נראה מובטח.

עקרב
באופן כללי נראה, כי שקעתם לתוך שגרה די משעממת ואתם מחפשים ריגושים, הנה לכם כמה רעיונות שירטיטו אתכם, ראשית, צפויה לכם נסיעת נופש במהלך השבועות הקרובים. שנית, אירוע משפחתי משמח מדפק על שערכם. הפנויים שביניכם עשויים לפגוש את בחירת ליבם באחד מהמפגשים החברתיים הקרובים. באופן כללי מצבכם הכלכלי, תודה לאל, די שפיר.

קשת
השבוע זמן טוב לרכישת בית או רכב, אל תדחו למחר את שאתם יכולים לעשות היום. בחודשים הקרובים אתם עלולים להיתקל בעיכובים, לכן נצלו את השבועיים הקרובים למימוש תוכניות בבית ובעבודה. באופן כללי אתם מסבירי פנים וחביבים מאוד לאחרונה, לאחר תקופה מתוחה. הגיעה העת להתרווח ולחזור להיות מוקד חברתי משמח.

גדי
השבוע נכונה לכם הפתעה בתחום הרומנטי, יתכן מפגש מרתק עם חבר/ה מהעבר הרחוק, מפגש זה יכול להפוך לכמה מכם את החיים על פניהם. לפנויים יהיה חלון הזדמנויות לאהבת חייהם, הנשואים – ראו הוזהרתם! אתם תעמדו בפני פיתוי קשה, שיהיה עליכם להיזהר מפניו. מבחינה כלכלית מסתמנת עליה מתונה בהכנסותיכם.

דלי
השבוע כדאי “לנקות שולחן”, לשלם את כל החשבונות שצברתם, לערוך בדיקות, להכניס את הרכב למוסך, בקיצור להתפנות לכל המחויבויות שדחיתם בחודש האחרון. כדאי להקדיש זמן למשפחה, ולנהל שיחות עומק עם בני הבית. השבוע המעורבות הרגשית מתחזקת ועימה הקשר הזוגי. זה גם הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית ולקבוע סדרי עדיפויות חדשים. האנרגיות שלכם טובות.

דגים
השבוע יאלצו הפנויים לקבל החלטות חשובות לגבי בני הזוג. אין טעם לדחיות נוספות, ההיסוס יזיק למערכת היחסים ועלול להרוס הכל. גם בתחום העבודה עליכם לגלות נחישות יתר, לעמוד על שלכם ולדרוש יתר הערכה. הגיע זמן לשינוי עתידכם. מעורבותם של אנשים אחרים בחייכם הופכת להיות משמעותית יותר. חלקן מכיוון בלתי צפוי. בעלי המשפחות, טוב תעשו אם תקדישו זמן איכות לבני הבית.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *