Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1477816924:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 876
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => התחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 30.10.2016-5.11.2016

שתפו

טלה

השבו אתם תתמלאו באנרגיות מחודשות, העייפות אותה אתם חשים לאחרונה תתפוגג, אולי גם בזכות נופשון קטן, מגיע לכם לאחר תקופה מאומצת ומתישה. עיתוי מצוין לקשרים רומנטיים חדשים, אולם עליכם להיזהר לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, רצוי לצעוד צעדים מדודים וסבלניים בטרם תצאו בהצהרות אהבה נלהבות ומוגזמות מדי. שיפור כלכלי מסתמן לקראת סוף החודש.

שור

מבחינה מקצועית אתם ברגעי השיא, אתם מוערכים ומתוגמלים בהתאם למקצועיות ולבקיאות שאתם מגלים. למרבה הצער, עננה כבדה מעכירה את מצב רוחכם ומותירה אתכם מבולבלים וחסרי אונים מבחינה רגשית. הגעתם לצומת דרכים בה עליכם לקבל החלטות הרות גורל בקשר לזוגיות הכושלת שלכם. עליכם לשאוב את הכוחות ואת החוזק מתוככם. אל דאגה, כל החלטה שתקבלו תטיב עמכם, בתנאי שתהיו שלמים עם ההחלטה ותלכו עמה עד הסוף. אתם תופתעו בסופו של תהליך איזה חוסן נפשי מצוי בכם.

תאומים

השבוע רצוי להנמיך פרופיל  ולהימנע מביקורת קשה על עמיתיכם לעבודה ועל המעבידים, גם אם הינכם צודקים, "….יפה שתיקה לחכמים…." רצוי להימנע מהתבלטות יתר. מישהו ממלא "מחפש" אתכם וממתין מעבר לפינה כדי להכשילכם, אל תאפשרו לו זאת ואל תפלו כטרף קל לטפריו. בתחום הזוגיות יתכנו משברים קלים, עם סבלנות ואהבה יהא ניתן לגשר עליהם ולהמשיך הלאה

סרטן

בתחום העבודה אתם עושים חיל, קיימת מגמת עלייה בתחום הקריירה, והקידום לא ירחק לבוא. בחודשים האחרונים השקעתם את כל כולכם בעבודה. כעת עייפתם. הדבר ניכר במערכת הזוגיתהמשפחתית שלכם, אתם חסרי סבלנות ונוטים להתבודדות, רק שיניחו לכם ושלא יעסיקו אתכם בענייני היום יום המתישים. רצוי לשים לב לעובדה זו, שמא תקלקלו את שעמלתם על בנייתו זמן רב. אומנם אתם זוכים כעת להבנה ולאהדה מצד בני הבית, אך אסור למשוך את החבל יתר על המידה.

אריה

בשבועות האחרונים חל מפנה חשוב מאוד בחייכם, קיבלתם החלטות מעשיות לגבי עתידכם, ונראה, כי פעלתם נכון, בעיקר בתחום הקריירה והפרויקט החדש ששולבתם בו, הגיע הזמן להוכיח באמת את יכולותיכם המקצועיות. רצוי לא לדהור קדימה במלוא האון, עשו צעדים מדודים וזהירים כדי ללמוד את הנושא על כל היבטיו. בתחום הבינאישי יתכן מפגש רומנטי מלבב שיותיר בכם תקוות לבאות.   

בתולה

השבוע תיווכחו, כי אנשים שסמכתם עליהם יאכזבו אתכם. מומלץ להיזהר מאנשים כריזמטיים במיוחד שיודעים להשתמש היטב בלשונם, הגיע הזמן להאמין יותר בעצמכם וביכולות שלכם ופחות להיתלות על אחרים, ביטחו בעצמכם ותגלו שאתם פועלים יפה בזכות האינטואיציות שלכם. בתחום הזוגיות אתם נכנסים לתקופה מרתקת מלאת אהבה, חברות והבנה

מאזניים

השקיעו בשבוע הקרוב בקידום תוכניותיכם בעבודה, כיוון שמשם תגיע התקווה לה אתם מחכים. מבחינה אישית אתם חשים בודדים וחסרי תמיכה, רצוי להיפרד מזוגיות בעייתית, אין טעם לרדוף אחר הרוח, ולנסות לשנות אנשים עפ"י מידותיכם, קיימת אפשרות אחת או לקבל אנשים כפי שהם או "לפרק את החבילה". הדשדוש הזה מפר את שלוותכם וסוחט את כל האנרגיות שלכם.

עקרב

אתם עובדים קשה השבוע וחלק מהזמן תיאלצו לשלב עבודה עם מחויבויות כלפי הבית, מקננת בכם תחושה שאתם משקיעים אנרגיה מרובה שאולי לא תניב פרי, אל דאגה, הגמול בוא יבוא, התאזרו בסבלנות והתמידו במשימות אותן לקחתם על עצמכם. הפנויים ביניכם צפויים למפגשים מרתקים ויתכן והאהבה תידפק על חדרי ליבכם, ואולי אפילו בתחום העבודה.  אתם תוזמנו לאירוע משפחתי משמח לקראת סוף החודש.

קשת

סכום כספי כלשהו שאתם מייחלים לו זמן מה לקידום עסקיכם בוא יבוא, יתכן אפילו לקראת סוף החודש. אולם מומלץ לא להוציא עדיין כספים רבים על חשבון מה שיגיע. מבחינה רגשית רצוי לא לגלות התלהבות רבה מדי ואח"כ להתאכזב, תחילה בססו את מערכת היחסים ובדקו מה תכליתה בטרם תצאו בהצהרות אהבה שיפלו על אוזניים ערלות. שבוע מצוין להיכרויות חדשות.   

גדי

בתחום המקצועי אתם נמצאים עכשיו בפתחה של תקופה חדשה רבת שינויים משמעותיים מאוד בחייכם, השבוע רצוי לדקדק במיוחד בסעיפים הקטנים בכל חוזה להצעת עבודה שיוצע לכם, בעיקר רצוי להתמקד בנושא הכספי כדי לא להתאכזב. הקפידו לתעד כל הבטחה בכתב כדי שלא ירמו אתכם. הוצאותיכם השבוע גבוהות במיוחד, רצוי לערוך סקר שווקים בטרם תרכשו מוצר כלשהו.

דלי

נראה, כי הנושא הפיננסי יעסיק אתכם מאוד בשבוע הקרוב. בתחום העבודה אתם נכנסים לתקופה מבולבלת ומביכה הנושאת חששות ופחדים לקראת הבאות, שינויים הנערכים במקום העבודה מערערים את ביטחונכם העצמי, אל דאגה, מקומכם מובטח, אתם מוערכים מאוד בשל הצלחותיכם, ויהיה קשה מאוד בשלב הזה לוותר עליכם.  בתחום הזוגיות יתכנו סכסוכים רבים על רקע כלכלי, נסו לא להיקלע לויכוחים ונסו להרגיע את בת הזוג.

דגים

בשבוע הקרוב יטרידו את שלוותכם מערכות היחסים החברתיים שלכם. קשרים זוגיים הבנויים על כרעי תרנגולת, יתפרקו. הפנויים ימצאו עצמם עסוקים עד מעבר לראש במפגשים חדשים ומרתקים. יהיו שיתאכזבו קשות מחברים נצלניים שיגלו את פרצופם האמיתי. יתברר, למרבה הצער, כי אנשים שסמכתם עליהם, הם עלה נידף, שאין לסמוך עליהם בעת משבר. השבוע תיכנסו בקלות לויכוחים, חלקם יהיו מיותרים לחלוטין

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *