Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1453991053:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - התחזית השבועית
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 523
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 31.1.2016-6.2.2016

שתפו

טלה

טליים, השבוע תיכנסו למערבולת רגשית, אינכם מצליחים לפעול באופן מעשי ומכניסים את עצמכם לתסבוכות פנימיות. הידוק הקשר הזוגי מלחיץ אתכם ובמקום ליהנות אתם מתמקדים בחסרונות. מבחינה כלכלית מצבכם אינו מזהיר בניגוד למה שנדמה לכם. הטיפ השבועי- אל תתישו את עצמכם מבחינה פיזית, לימדו למצוא את האיזון המתאים לבריאותכם.

שור

שוורים, השבוע תחושו קלילים וזורמים, באופן מפתיע תנהגו בספונטניות מרעננת. תפגשו אנשים מעברכם הרחוק שירגשו אתכם מאוד ותתמלאו בנוסטלגיה מענגת. בביצוע מטלותיכם השתדלו לחלק את זמנכם בצורה מאוזנת ואל תשקעו באופן אובססיבי כל כולכם בעניין אחד. הטיפ השבועי – מצויים בכם כוחות אינטואיטיביים השתדלו לנצלם לטובת קידומכם.

תאומים

תאומים, לפנויים מצפות השבוע הרפתקאות אינטימיות בשפע. התפתחות מרנינה אפשרית בהחלט. בעיה משפחתית – רגשית תעורר בכם רגשי אשמה וייסורי מצפון, אך אתם תצליחו להתגבר על העניין במהירות יחסית. תיתכן בשורה משמחת הקשורה לאחד מילדכם. בתחום העבודה אתם צפויים לקידום. הטיפ השבועי – סעו לחופשת התרגעות.

סרטן

סרטנים, השבוע יתכן ותחושו חולשה פיזית, זה נובע ממאמצים שהשקעתם בתחום האישי. הנתינה שלכם בתקופות מסוימות היא אבסולוטית, אתם מתאכזבים שלא גומלים לכם באותה מטבע. חשוב לכם מאוד להרגיש שאתם אהובים. הטיפ השבועי – רצוי לטפל בימים הבאים בכל התכתובת האדמיניסטרטיבית הקשורה למוסדות ממשלתיים.

אריה

אריות, מידע שיגיע אליכם השבוע יגרום לכם נחת רוח ושביעות רצון.  בתחום הזוגיות נראה כי סוף סוף מצאתם את הנוסחה לאינטימיות אמיתית עם בת הזוג. מאידך האופטימיות הרבה בכל הקשור לענייני כספים אינה במקומה. מצבכם הכלכלי אינו כה מזהיר כפי שנדמה לכם. הטיפ השבועי- לימדו לחיות בהתאם להכנסותיכם ולא מעבר, ולחלופין מצאו מקורות  הכנסה נוספים.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע רצוי שתקדישו זמן  למחשבה רצינית על עתידכם הן בתחום הזוגיות והן בתחום העבודה. אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים, ואל תסתמכו יותר מידי על המזל הטוב שיאיר לכם פנים. בהחלטות בעניינים עסקיים שיעלו עכשיו על הפרק, הטיפ השבועי- אתם חייבים להתייעץ עם גורמים מוסמכים שיגלו לכם מידע חסוי אך חיוני.

מאזנים

בני/בנות מאזניים, השבוע תחושו הקלה רבה ותשוב אליכם שמחת החיים. בשורה טובה הקשורה לאחד מילדיכם תמלא אתכם אופטימיות ואושר. קרוב משפחה ששהה בחו”ל מספר שנים, ישוב ארצה ויכניס לחייכם שינוי ועניין. תיתכן הצעת עבודה או שותפות בעסק שלו. הטיפ השבועי – חישבו היטב, אם אתם מסוגלים לערוך הפרדה בין עסקים ומשפחה.

עקרב

עקרבים, למרות שנדמה לכם שהזוגיות שלכם נכנסה לערוץ מונוטוני של שגרה מלאה, הזוגיות שלכם איתנה ומפרה. הסירו כל מחשבת פיגולים מראשכם, כי הדשא של השכן אינו ירוק יותר, יש משהו המבטיח ביטחון ושלווה בשגרה, אחרי הכל החיים מלאים סערות וטלטלות ואין צורך לרדוף אחריהן. הטיפ השבועי – לימדו ליהנות מהקיים והודו לבורא על כך.

קשת

קשתים, השבוע עליכם ללמוד להבחין בין עיקר וטפל ולחלק את סדרי העדיפויות והאנרגיה בהתאם. אם לא תלמדו לעשות זאת, תתישו את עצמכם פיזית ונפשית חדשות לבקרים. הגיע הזמן להיות מעשיים, אתם חייבים לפעול באופן מתוזמן ופרקטי ככל האפשר. הטיפ השבועי – נכונותכם לקחת חלק בתהליכים שקשורים במתן עזרה לזולת, התנדבות ושיתוף יועלו לכם מאוד.

גדי

גדיים, השבוע מתגבשת בכם ההחלטה “לקחת את עצמכם בידיים”, לגבש דעה ולבחור את הכיוון האמיתי בחיים. לא עוד דחיית החלטות והיסוסים. חשוב מאוד לדעת מהו צעדכם הבא בתחום העבודה והקריירה, אתם חייבים זאת לעצמכם. הצבת מטרות ברורות תקל על השגתן. נראה, כי ההיסוסים נובעים מחוסר האמון שלכם ביכולותיכם. הטיפ השבועי – מי שאינו מעז לא מצליח.

דלי

דליים, בתחום הפיננסי תיאלצו השבוע לקבל החלטה גורלית, להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית, אך שיש עמו רווח כלכלי, או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, וביחס הפוך הרווח ממנו יהיה מועט. הטיפ השבועי – חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם.

דגים

דגים, השבוע צפויות הזדמנויות פז לקידום מקצועי. ברור שאתם זקוקים לאישור, לעידוד ולחיזוק מצד בני המשפחה כדי לפרוץ קדימה, רצוי להיפתח ולשוחח על כך עם בן/בת הזוג. כדי להתקדם יהא עליכם להקריב מהנוחיות שלכם ושל בני המשפחה. הטיפ השבועי – עליכם ליזום יותר ולהיאבק על מקומכם בבית, בחברה ובעבודה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *