Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1449658732:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 54
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 391
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/copy.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 6.12.2015-12.12.2015

שתפו

תחזית אסטרולוגית בעדכון שבועי                                                                      6 עד  12 לדצמבר 2015

מאת- מזל אהרוני

טלה

בעבודה אתם יצירתיים במיוחד, פרויקט שעמדתם בראשו נוחל הצלחה רבה  ועמה הכנסה לא קטנה. לאחרונה הזנחתם את בריאותכם, רצוי ואף מומלץ לבצע מספר בדיקות רפואיות כדי לעמוד על המשמר. בבית העניינים לפעמים יוצאים משליטה, מדי פעם הילדים מנצלים את היעדרויותיכם הרבות בגין העבודה ועושים ככל העולה על רוחם. הטיפ השבועי –הציבו לילדיכם גבולות והשתדלו לשהות יותר בבית.

שור

השבוע מצב הרוח הכללי טוב, אתם מוקפים בחברים המעריכים אתכם ואת דעותיכם מאוד. בעבודה – אתם מתלבטים  לגבי מקום העבודה הנוכחי, כמהים לשינוי משמעותי ולשיפור מצבכם הפיננסי, למרות החשש לכו ועשו מעשה. הפנויים עשויים לפרק מערכות לטובת זוגיות יציבה ומבטיחה יותר. הטיפ השבועי –אל תהססו להרחיק אנשים המתחזים לחברים אוהבים, יתכן שכל רצונם לנצל אתכם.

תאומים

השבוע הביטחון העצמי שלכם מתחזק הן במערכות היחסים האישיות והן בעבודה, אל תאפשרו לאף אחד לערער אותו. מסתמנת הצעת עבודה חדשה, אל תהססו ואל תדחו אותה לכו על זה בראש מורם ובביטחון. זו תקופה טובה ללימודים ולהעשרת הידע בתחום המקצועי שלכם. הטיפ השבועי –היזהרו מאנשים חלקלקים ומרמאים העלולים לנצל את תמימותכם.

סרטן

השבוע אתם מודעים יותר לצרכים האישיים שלכם. עד כה פעלתם כדי לרצות את היקרים לכם, מעתה רצוי שתעשו למען עצמכם. הפנויים יוכלו לחשוב ברצינות על מיסוד היחסים, או על מפגשים מחייבים חדשים. מי שחשקה נפשו לפקוד מחדש את ספסל הלימודים, רצוי שיתחיל לממש משאלה זו ויפה שעה אחת קודם.  הטיפ השבועי –האמינו בעצמכם וביכולות שלכם.

אריה

השבוע היזהרו מלקיחת סיכונים בתחום הפיזי והפיננסי. בקרוב תיתכן נסיעה לחול לצורך קידום העסקים ולכן נסו "לגנוב" כמה ימי מנוחה. לאחרונה אתם חשים עייפות כללית, המרדף אחר הקריירה וההצלחה מתישים אתכם פיזית ונפשית, הגיע הזמן לחשוב גם על המערכת האינטימית שלכם, אפשרו לעצמכם פסק זמן לבדק בית פנימי. הטיפ השבועי – אל תברחו מאינטימיות וממחויבות. זה משהו שחסר לכם בכל התחומים.

בתולה

השבוע אתם מוצפים במחשבות וברגשות רומנטיים. נושא הזוגיות שלכם מעסיק אתכם רוב הזמן לאחרונה. הפנויים חושבים ברצינות על חתונה ועל משפחה. הנשואים בוחנים יותר מקרוב את המערכת הזוגית התוססת. הטיפ השבועי –עשו טובה לעצמכם – "הפסיקו לחפור" יתר על המידה זה יזיק לזוגיות, זרמו עם החיים במקום לדשדש בהם. רצוי גם להיזהר מפליטות פה בלתי אחראיות, לפעמים אתם ממש פוגעים בסביבה הקרובה לכם.

מאזניים

נראה כי קשר חדש שהחל ברגל שמאל, עשוי להפתיע ולהתפתח לקשר רומנטי רציני ומחייב. במקום העבודה נראה שמישהו מנסה לתפוס את מקומכם, לכן שימו לב אם הוא מתנכל לכם. הטיפ השבועי – אל תפלו לידיו כטרף קל, השתדלו להתעלם ולא להתפתות להיכנס עימו לעימותים. אתם תקשורתיים ובולטים מאוד מבחינה חברתית. מבחינה כלכלית המצב משתפר, ולכן הקפידו לא לבזבז הרבה.

עקרב

השבוע המזל מאיר לכם את פניו (לא לשכוח לקנות כרטיס מפעל הפיס) , בעבודה את מוערכים על עבודתכם ואהודים בשל היושרה, האחריות והרצינות שלכם. הימים הבאים ימי רומנטיקה עבורכם, נצלו אותם עד תום להיכרויות ולמפגשים. היזהרו מבזבוז כספים ומהוצאות מיותרות ברגע של זחיחות הדעת.  הטיפ השבועי – אל תתפתו לחתימה על חוזים או לרכישת נכסים בשבועיים הבאים.

קשת

השבוע השגרה תכריע אתכם, אתם עלולים לחשוב מחשבות פיגולים על טיב מערכות היחסים שלכם, הרגיעו! טנגו רוקדים בשניים, גם לכם חלק בשעמום שלכם. הפעילו את הדמיון הפורה שלכם ואל תמהרו להרוס את הקיים. בעבודה ההתנהגות האסרטיבית שלכם, והרצון הבלתי נלאה להוכיח את צדקתכם עלולים לעמוד לכם לרועץ, מישהו מנסה להכשיל אתכם, אל תהפכו לטרף קל. הטיפ השבועי – השתדלו למתן את עצמכם.

גדי

השבוע אתם עסוקים במיוחד בקידום הקריירה שלכם, הנושא הפיננסי ממשיך להדאיג אתכם, על פניו אתם משקיעים בחריצות ובהתמדה, אך ההכנסות בוששות לבוא, תיתכן אפילו אכזבה ממקור הכנסה כלשהו שיפר בגלל נסיבותיו את החוזה עמכם. אל חשש, היו סבלניים, המצב עתיד להשתפר במהלך החודשים הקרובים. יתכן שתתבקשו לפשר בין שני ניצים במשפחה הקרובה. הטיפ השבועי –רצוי לא להכניס את הראש למיטה חולה, אל תתערבו.

דלי

השבוע הפנויים צפויים להיכרויות חדשות, אם יתייחסו ברצינות לקשר ולא ינסו להחיש את הקצב, עשויה לצמוח חברות מופלאה שתוביל לחתונה.  מצב הרוח השבוע אופטימיות ואושר. בן משפחה גורם לכם גאווה ונחת. בעבודה עליכם להשקיע מאמצים רבים לצורך קבלת הכרה ותגמול. יכולת האלתור שלכם טובה ואתם מסוגלים לפתור ברגע בעיות המתעוררות בבית. אעפי"כ תיתכנה מספר תקלות עם מכשירים חשמליים. הטיפ השבועי –אם אינכם מסוגלים לתקן, אל תתעקשו, הזמינו טכנאי.

דגים

השבוע יתכנו סכסוכים ואי הסכמות בין בני המשפחה ובעיקר בין בני הזוג, תסכולים  ומטענים שליליים שאתם נושאים זמן מה יפרצו החוצה ויטלטלו קשות את המערכת הזוגית. זו הזדמנות לפתוח ולדבר על כל מה שמציק לכם, יתכן שתפיקו תועלת מהשיחה שתתן לכם "טיפים" להמשך הזוגיות. בעבודה אתם מתחילים פרויקטים חדשים, שאם יצליחו תשפרו באופן משמעותי את הכנסותיכם. הטיפ השבועי –גלו רגישות לכאבי בן/בת הזוג.

 

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *