Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1456857487:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 771
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 6.3.2016-12.3.2016

שתפו

טלה

השבוע תהיו עסוקים עד מעבר לראש. עליכם לעמוד בדרישות המעביד, למלא את מחויבותכם כלפי בני הבית והמשפחה ולנסות לפתור בעיות רגעיות בתחזוקת הבית. רצוי לא להיכנס למתח גדול מדי ולטפל אחת לאחת בכל המחויבויות, לשמור על איזון נכון ולהימנע מהתפרצויות זעם שתשגנה את התוצאות ההפוכות. זכרו “תפסת מרובה – לא תפסת”.

שור

נראה, כי השבוע הקרוב יביא עמו תובנות חדשות בקשר לזוגיות שלכם ובקשר לעתידכם. תחושו יותר נינוחים ופחות מבולבלים. מבחינה מקצועית- המשיכו להקשיב לאינטואיציות שלכם ולפעול בדרך אותה בחרתם. מבחינה כלכלית- רצוי לקמץ בהוצאות. לקראת סוף החודש יהיה שיפור הדרגתי בביטחון העצמי שלכם ואתם תחושו מחוזקים.

תאומים

השבוע תחושו הקלה מהמתח שאפף אתכם בשבועות האחרונים, הקלה זו תביא עמה רצון להתבוננות פנימה בנפשכם ולבדוק את התנהגותכם, יתכן ותגיעו למסקנות כי עליכם לזמן לשיחת נפש חברים או בני משפחה שנפגעו מכם לאחרונה, בתחום העבודה והלימודים אתם עושים חיל והסיפוק שלכם מעצמכם סוף סוף מקבל ביטוי חיובי.

סרטן

נראה, כי לאחרונה הגעתם למספר תובנות בקשר לעתידכם ובקשר ליכולת שלכם לתפקד בתוך מסגרת של שותפים. רצוי לחשוב על פירוק העסקים והשותפויות, נראה, כי תצליחו טוב יותר כסוליסטים, אתם שופעי רעיונות, והיצירתיות שלכם בשיאה, אם תשכילו לנתב כל זאת בתחום העסקים הפרטיים שלכם, תראו ברכה גדולה בעמלכם.

אריה

פרויקט חדש שהחילותם בו בשבועות האחרונים יונק את כל מרצכם ואת כל כוחותיכם. אתם מלאי התלהבות ומצפים לבאות. בתוך כל המהומה נראה, כי שכחתם שיש גם חיים מעבר לעבודה, אל תתישו את עצמכם, ובכלל רצוי להקצות זמן לתזונה נכונה ולמנוחה. נופשון קטן עם בני המשפחה ירענן אתכם ויטען אתכם באנרגיות מחודשות.

בתולה

שמרו על כוחותיכם! אומנם אתם חשים נמרצים ומלאי אנרגיה, רוח תזזית תקפה אתכם, ידיכם מלאות מעש. לפעמים נדמה שאתם רותמים את העגלה לפני הסוסים, המתינו בסבלנות, אי אפשר להחיש, רצוי להרפות מדברים שאינם מתקדמים עפ”י הקצב אותו תכננתם. מבחינה כלכלית המצב מניח את הדעת, אך רצוי לא להיכנס לאופוריה מוגזמת.

מאזניים

הנושא הבריאותי שלכם מעסיק אתכם לאחרונה, אומנם המצב אינו קריטי, אך עליכם לעבור מספר בדיקות שגרתיות, רצוי לשלב בסדר היום שלכם פעילות פיזית ולא לשכוח גם תזונה נכונה. יש לכם נטייה לחולשה, חזקו את מערכת החיסונית שלכם כדי שתוכלו לתפקד טוב יותר בעבודה. קשרים זוגיים חדשים ומפגשים מרתקים צפויים לפנויים שביניכם.

עקרב

רצוי שתקדישו את הימים הקרובים לתכנון העתיד שלכם. הזדמנויות עבודה טובות תיקרינה בדרככם ותידרשו לקבלת החלטות. קחו את הזמן והקדישו מחשבה מעמיקה לגבי רצונותיכם ושאיפותיכם, התייעצו עם המקורבים לכם ובכלל זה בת הזוג. תתכן אפילו נסיעת עסקים מעבר לים. רצוי לשקול היטב בטרם תקבלו עליכם החלטות הרות גורל.

קשת

הצלחה רבה צפויה לכם בתחום העבודה והקריירה. אולם, מבחינה רגשית אתם מגששים עדין באפלה. היחסים הבינאישיים שלכם הגיעו למבוי סתום וגורמים לכם לסבל רב. ההיגיון מכתיב ניתוק ואילו הרגש נלחם בכל טיפת היגיון. הקשר הקיים אינו טוב עבורכם, אתם מודעים היטב למצב אך קשורים בעבותות הרגש. רצוי להכריע לטובת השכל.

גדי

זה הזמן לשינויים בתחום הקריירה ובתחום הזוגיות, שינויים שייחלתם להם זמן רב. אתם בשלים לכך, מצב הכוכבים ממליץ על שינויים מרחיקי לכת בתחום הקריירה, המגורים והזוגיות. מבחינה חברתית אתם מחוזרים, רבים מבקשים את קרבתכם. אתם נעימים, נחמדים ותוססים בזכותכם מובטחת הצלחה לכל מסיבה.

דלי

במהלך השבועות הבאים תרקום עור וגידים התוכנית למעבר דירה שכה ייחלתם לה. מבחינה כלכלית העתיד נראה טוב יותר ותוכלו לממש סוף סוף את חלומכם.   אעפי”כ רצוי לקחת את הזמן ולשקול היטב כל הצעה בטרם תחליטו, שתפו גם את ילדיכם בנוגע למעבר והתייעצו עמם. במקום העבודה אתם עושים חיל ובקרוב תתוגמלו היטב על כך.

דגים

בשבוע הקרוב הקסם האישי שלכם יפתח עבורכם דלתות עבודה חדשות. היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה. תוכלו לשכנע אחרים בצדקת דרככם ואפילו בדרכי נועם ונינוחות. זה שבוע של הזדמנויות חדשות גם בתחום הבינאישי, מפגשים חברתיים רבים ובילויים לרוב. מבחינה כלכלית מצבכם טוב, תוכלו להרשות לעצמכם להתפנק.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *