Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1454500613:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - התחזית השבועית 7.2.2016-13.2.2016
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 474
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 7.2.2016-13.2.2016

שתפו

טלה

אתם מלאי התרגשות והתפעמות ממפגש עם בן משפחה שעתיד להגיע לארץ בקרוב. יתכן שהפגישה העתידית תוליד הצעת עבודה שתשנה לחלוטין את חייכם. עליכם לחשוב לעומק אם ההצעה כדאית עבורכם, מה גם לאור התפתחות הקשר האינטימי החדש (שמתנהל בקצב איטי מדי לטעמכם). הטיפ השבועי – אוכל המבשיל לאט, טעים יותר.

שור

שבוע זה ממלא אתכם אופטימיות והתרגשות לקראת הבאות. בעבודה העניינים התחילו לקבל כיוון חיובי ודינמי.  החלום שלכם מתחיל להתממש. שימו לב! ההוצאות החודש תהיינה גדולות במיוחד, אך בלתי נמנעות. אף על פי כן רצוי לא להיתפש לשאננות גדולה מדי. הטיפ השבועי – כשתוזמנו להתארח הסתפקו במתנות סמליות, שאינן גורמות לחיסרון כיס.

תאומים

נראה, כי השבוע הוא שבוע הגחמות והשתובבות שלכם. התקופה האחרונה התישה אתכם מבחינה מנטאלית. נדרשתם לגייס את מיטבכם לטובת העבודה/ הלימודים/ הקריירה. לאחר תקופה זו אתם בתחושה שעליכם לפצות את עצמכם ואת בן הזוג. הטיפ השבועי –  אולי תנצלו את השבוע לשיט רומנטי בים התיכון.

סרטן

פרויקט עסקי גדול יחל בקרוב, קחו את העניינים לידיים ללא חשש. קיימת אפשרות לשותפות טובה בעסק, אך השתדלו לא לערב קרובי משפחה עם עבודה ועסקים. אמנם אתם מוצפים בחברים, אך לא פעם הבדידות מכרסמת בכם. הטיפ השבועי – הגדירו את ציפיותיכם מעצמכם ומהסביבה פן תתאכזבו שוב ושוב.

אריה

השבוע מוליד בכם צורך לנסוק מעלה מעלה מבחינה כלכלית ומקצועית. הדרך הטובה עבורכם למימוש החלום תהיה רק אם תעזו לבנות קריירה עצמאית. כשכירים את די “מתבזבזים”. הפנויים זקוקים בדחיפות לזוגיות יציבה ונטולת טלטלות כדי להתפנות למימוש עצמי. הטיפ השבועי – רצוי לסיים קשר זוגי מדשדש שאינו מוביל לשום מטרה רצינית.

בתולה

השבוע שחלף הותיר בכם תובנות חשובות לגבי הזוגיות שלכם ולגבי מערכות היחסים בכלל. אחת המסקנות החשובות שוודאי הגעתם אליה היא רמת הדרישות הגבוהה מעצמכם ומהסובבים אתכם שהובילה לא פעם לפיצוצים, לתסכולים ולאכזבות. הטיפ השבועי – הבטיחו לעצמכם לעגל פינות כדי ליהנות מיחסים זוגיים וחברתיים משופרים.

מאזנים

מבחינה כלכלית המצב די דחוק, אין טעם להיכנס כעת להוצאות כבדות לצורך שיפוץ הבית. דחו תוכניות אילו לתקופה אחרת. רצוי גם להימנע מאירוח גרנדיוזי של חברים ובני משפחה. קיימת בכם נטייה להיות מובלים על ידי גורמים דומיננטיים המעוררים את סקרנותכם. הטיפ השבועי – היזהרו משרלטנים ומבעלי לשון חלקלקה.

עקרב

השבוע נראה שיהיה עליכם ללמוד להתפשר כדי לשמור על מערכת זוגית יציבה ועל חברות טובה. אין טעם להתעקש על זוטות כדי להוכיח את צדקתכם. מבחינה כלכלית מצבכם די יציב, בעבודה עליכם להשתדל יותר כדי להיראות ולזכות בקידום המקצועי המבוקש. הטיפ השבועי – לפעמים עדיף להפסיד בקרב אחד כדי לזכות במערכה כולה.

קשת

השבוע אפשרו לעצמכם ליצור שינויים. אתם מקסימים, קלילים, חברותיים וחביבים כל עוד היחסים נעימים ומתנהלים על מי מנוחות, אך ברגע שמישהו מעז ואפילו בשוגג לדרוך לכם על היבלת, הוא זוכה מיד ליחס קריר, מתעלם ומנוכר. במילים אחרות, “גמרתם” איתו. הטיפ השבועי – למדו להתעמת עם התחושות שלכם ולנהל שיח פתוח לליבון עניינים.

גדי

שבוע של התעוררות רומנטית והתאהבויות,הרשו לעצמכם  לדאות עם הרגש ולזרום על גלי האהבה, האיפוק שלכם מקהה את ההנאה האבסולוטית מכל קשר אפשרי. בעבודה צפויה העלאה במשכורת בעקבות שינוי תפקיד. הטיפ השבועי – גלו נחמדות כלפי יריביכם, בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.

דלי

שבוע לא פשוט, מצבי רוח משתנים, לאות וחוסר חשק לעשייה, השתדלו לא להיגרר לעימותים ולויכוחים מיוחדים. פנו זמן למנוחה ולהתרעננות. אולי אפילו לצאת לטיול בן יומיים כדי להתאוורר נפשית. דאגו לבריאות שלכם, רצוי למצוא תחביב שיעסיק אתכם בשעות הפנאי. הטיפ השבועי – נפש בריאה בגוף בריא!

דגים

אתם חלשים וחסרי אנרגיות. קיימת נטייה לעייפות מצטברת, חוסר השינה בעוכריכם. אתם עלולים לסבול מבעיה שתציק לכם ותטריד ללא הרף במהלך השבוע.  תוכלו כרגע גם להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וגם לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת דברים רוחניים. הטיפ השבועי – התעסקות בדברים רוחניים יכולה להיות מועילה מאוד.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *