Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => איזו מדינה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => וואו איזו מדינה: מהשחיתות בצמרת - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => וואו איזו מדינה: מהשחיתות בצמרת ועד לדרבי הסוער בהיסטוריה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1500
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 319
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => וואו איזו מדינה: מהשחיתות בצמרת - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => וואו איזו מדינה: מהשחיתות בצמרת ועד לדרבי הסוער בהיסטוריה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => איזו מדינה
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

וואו איזו מדינה: מהשחיתות בצמרת ועד לדרבי הסוער בהיסטוריה

שתפו

וואו

כמה אירועים במדינה כל כך קטנה. לך תזכור את כולם. אירועים בכל התחומים. זה נראה כאילו הממשלה ושאר המוסדות איבדו שליטה על הכל.

היה נסיון הרצח המזעזע בירושלים, ממש נסיון התנקשות שלמרבה המזל לא נגמר ברצח. היה פה היה שם,היתה בחירת הרבנים הראשיים לירושלים. אתם יודעים בעבר היו צריכים להתחנן בפני רבנים שיעזבו את לימוד התורה והגמרא ויבואו לשמש כרבנים. היה קשה מאוד לשכנע מישהו לשמש כרבני עיר משום הצניעות. בשבוע שעבר היו 19! מועמדים לתפקיד של הרב הראשי לירושלים. לא רק שלא התחננו בפניהם, הם, כולם, באו מרצונם בחפץ לב, לאחר 11 שנים שלא היה רב ראשי בעיר הבירה והשמים לא נפלו, אלא להפך, השמים התבהרו. מה יש בתפקיד הזה של הרב הראשי לירושלים שכל כך הרבה מבקשים לשמש בו? באמת. אני תוהה. טוב יש משכורת לא רעה בכלל, השאלה מה יש מעבר למשכורת? יש לי תחושה עמומה כזו שבעוד כמה שנים נדע…

והיה כמובן אולמרט. מי שהיה ראש ממשלתינו, האיש ששלח את ילדינו למלחמת לבנון השנייה. הוא ולא אחר. חייב לומר לכם קוראיי היקרים, שהקשבתי לקלטות שוב ושוב ושוב כדי להאמין למה ששומעות אוזניי, חשתי תחושת קבס קשה עולה במעלה גרוני. כאחרון הגנבים לחש האיש הזה לאשה הדוחה הזו, שולה זקן דברים שרק אולי במשפחות הפשע מדברים. הם אלה ששלטו בעם הזה שלנו. נבחרו! על ידי רוב. לשמחתי אני לא נמנה על בוחריהם.אין לי אחריות. ולחשוב שהנבל הזה, בעוד הוא מכה אותנו בשוט הכלכלכה, שולח את ילדינו למות בקרב בעוד הוא יודע שאוטוטו הפסקת אש, האיש הזה עשה “לביתו” ולאו דווקא בדרכים כשרות, לכאורה. זה בעצם מה שהעסיק אותו. לא חלילה אנחנו. מה פתאום. טלנסקי ושולה ואורי מסר ושורה של עורכי דין מלוקקים ומלקקים. הם העסיקו אותו.

אני אומר לכם שלו הדבר תלוי בי, אני מגרש אותו מהארץ בבושת פנים ושולח אותו לכלא שמור היכן שאחיו נמצא, בארה”ב.

אהוד אולמרט ביחד עם קצב והירשזון הם כתם בל ימחה על מדינת ישראל. לעולמים. אני זועם על העובדה שהוא עוד מסתובב חופשי. לו היה מדובר בך, או בי, כבר מזמן היינו יושבים בכלא כי הרי עונשו כבר נגזר. 6 שנים. אז ערער נו אז מה? היה מנהל את משפטו מאחורי סורג ובריח. לא!!! לא אולמרט. אבוטבול ורוזנבלום היום יושבים כבר. מזמן.

קצב, אולמרט, דרעי, הירשזון והאחרים,כל אחד בתורו רצח קצת ממדינת ישראל והרבה לא נותר.

דרבי

אני אדום. נקודה. צפיתי בדרבי התל אביבי הגדול בטלויזיה. ציפיתי להפסד של הקבוצה שלי, מה לעשות מכבי חזקה יותר והנה גולללל של האדומים… הייתי בעננים אבל ידעתי שזה לזמן מוגבל מאוד וכך היה. פנדל – זהבי פוגע כהרגלו ואולם כשראיתי את זהבי שוב פונה לאוהדים האדומים שאך לפני שנים ספורות היו אוהדיו המסורים ושוב מתגרה בהם עם תנועת ה”פיו פיו” שלו, מדמה יריות מאקדח, רתחתי עליו. ממש רתחתי. למה לכל הרוחות זה טוב? למה? באמת זעמתי אבל בחיים לא הייתי מנסה להכנס למגרש כדי לפגוע בזהבי יהיה מעצבן כשיהיה. אבל, יש טיפוסים כמו היצור הזה שחדר למגרש. כן זה מסוג היצורים שממררים את חיינו בכל מקום. היצור הזה נכנס על מנת לפגוע בזהבי, זה ברור. לא אכנס כאן לפרטי הצילום של הפלישה שלו למגרש. יש לי כמה השגות אבל את היצור הזה שאיננו בא הרי להנות מכדורגל, אלא בא לחבל, לפגוע, להרוס, זו כל מהותו הרי, יש לזרוק לכלא לתקופה מספיק ארוכה שתגרום לחבריו היצורים, אולי, לחשוש קצת בפעם הבאה.

ואז, אז גם אוהדי מכבי “הוכיחו” שהם יכולים להיות יצורים. כמה מהם גם נכנסו למגרש. לא אחד. כמה וככל הנראה בעידודו של שורה אובארוב מאמן השוערים של הצהובים.

וכל הארץ הזדעקה. נכון, היה חמור אבל האמינו לי יש עניינים חמורים מאלה בהרבה… נער בן 15 שהתאבד בשל חוב של הוריו לבנק הפועלים, חיילים שמתאבדים בשל מצב כלכלי, עיקולים, הוצאות לפועל. אז עכשיו יורידו לקבוצות נקודות והליגה הלכה לנו בגלל כמה יצורים נאלחים.

מילה טובה

בין לבין, פה ושם יש מקומות ואנשים שעושים עבודה טובה. מילה טובה לשניים מתושבי כרמיאל שיצאו למאבק למען השבת סניף דואר ברמת רבין שנראה שיניבו תוצאות. שאפו לאלעד ז’אן וגיא מרציאנו (בתמונה).

ואם בענייני דואר עסקינן אזי אני רוצה לשבח את עבודתם של העובדים בדואר המרכזי ברחוב הגליל. לעומת הדואר במגדים, בגבעת רם ובדרומית ועל אף היותם בית הדואר הגדול ביותר, הם עושים עבודה מצויינת שמתבטאת בעובדה שלרוב, לרוב, לא תמיד התור שם נסבל לגמרי. יש לאנשים מקום לשבת. יפה מאוד.

כולנו יודעים מה הציבור חושב על המוסד לביטוח לאומי. ואולם אני מרשה לעצמי להחריג את הסניף בכרמיאל וברצוני באמת לשבח את עבודתן של דלית אבירי, יונת גולדשטיין, שלומית קרבציק, יעל שאלתיאל, הילה דיין ומעל לכולן מנהלת הסניף, סימה עמיחי שבאמת עשתה שינוי גדול בסניף של כרמיאל. על עבודה יוצאת דופן ביעילותה. הכל אמיתי. כשמגיע מגיע !

אשי טאוב, עיתונאי ופעיל חברתי

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *