פסטיבל מחול כרמיאל פרומו מופע נעילה לפורטל צילום דוד אלמוג
צילום: דוד אלמוג

ושוב איתכם: הפסטיבל חוזר

שתפו

אחרי הפסקה של שנה בגלל מגבלות הקורונה, הפסטיבל חוזר, כמובן בכפוף להנחיות וללא להקות מחו״ל. הנה האירועים והמופעים המתוכננים באתרים המרכזיים

מערכת פורטל זהר.נט

זה חוזר. אחרי הפסקה של שנה בגלל מגבלות הקורונה, שב פסטיבל המחול לכרמיאל, והפעם בכפוף להנחיות הממשלה וכמתבקש במה שקורה ברחבי העולם – בלי להקות מחו״ל ועל טהרת התרבות הישראלית

אז מה מחכה לנו? הרבה! שלומי שבת, עידן רייכל, עברי לידר, רביב כנר, נופר סלמאן, להקת המחול ורטיגו ביצירת בכורה, התקווה 6, 'כנר על הגג' בביצוע להקת הבלט של ירושלים, להקות האפרוחים במופע בהנחיית טל מוסרי, להקת המחול של ארגון נכי צה"ל, שלושה ימים של הרקדות מסביב לשעון לנכים, עיוורים, ילדים, ביר גארדן – מתחם בירה ונשירה עם שרה'לה שרון, חגיגה יוונית והרכבי רוק, וגם מתחם נשים, סדנאות, יריד דוכנים, לונה פארק ואטרקציות לילדים – כל אלה ועוד ב-3 לילות גדושים באקשן שבהם העיר לא מתכוונת לישון.

(קיום האירועים במועדים הנקובים באחריות מטה הפסטיבל).

אמפיתיאטרון

יום שלישי 27/7/2021 21:00

מופע פתיחה – שלומי שבת מארח את עברי לידר

המופע שיפתח רשמית את הפסטיבל, בהשתתפות להקות מחול מרחבי הארץ.

יום רביעי 28/7/2021 21:00

מופע מרכזי – קצת אחרת

המופע קצת אחרת, פוגש את הישראליות שבנו, כשהקצב הוא חלק מהותי בחיי כל אחת ואחד מאיתנו. הרשו לעצמכם להקשיב לקצב פעימות הלב וליהנות ממופע מרגש ומלא הומור.

אומנים אורחים: התקווה 6, שפיטה, ניקי גולדשטיין, להקת שקטק.

יום חמישי 29/7/2021 21:00

מופע נעילה – מעגלים מופע הכי ישראלי

סיפורה של המדינה בהשתתפות להקות מחול מכל הארץ. מסע היוצא אל תחנות בחיי המדינה ומאיר בזווית ראייה שונה ייחודית ומרגשת, מעגלים של קהילות ותרבויות בניגונים ובתנועה. בהשתתפות: להקת המחול הייצוגית של ארגון נכי צה״ל ולהקת נבחרת ישראל הפאראלימפית של ארגון נכי צה״ל.

אורח הכבוד: עידן רייכל

אומן אורח: אביהו מדינה, רביב כנר בביצוע לשיר 'רסיסים',  סגיב כהן

היכל התרבות

יום שלישי 27/7/2021 19:00

להקת ורטיגו – בכורה לפסטיבל

מאת נעה ורטהיים – מחול מודרני. “פרדס” יצירה שנולדה בבית. בית הוא התכנסות שכולנו חווינו בתקופה האחרונה. עבודה שבה הגוף מתכנס לעצמו, מצייר את עצמו ומתחבר לרבדים הרוחניים שלו פנימה. פנימה של כל אדם/רקדן לתוך עצמו לצד הקשר שלו עם המארג המשותף.

יום רביעי 28/7/2021 11:00

מעבר – הפקת מקור לפסטיבל

מעבר: מופע להקות מסתורי ומיוחד, המציג את כל מה שמעבר לתפיסתנו החומרית ונמצא בדמיון ובאמונה! בהשתתפות להקות המחול מרחבי הארץ.

יום רביעי 28/7/2021 16:30

להקת המחול המודרניGEM במופע בכורה לפסטיבל 

הערב בסגנון ניאו – קלאסי עכשווי ובניחוח אירופאי  כולל קטעי מחול ומוסיקה נבחרים מתוך יצירות שונות  של הכוריאוגרף איגור מנשיקוב ( סולן לשעבר בבלט ציריך , הבלט הישראלי , הבלט הלאומי של פולין ועוד) וכן מוסיקה מקורית של המלחין אודי ברנר, בביצוע להקת המחול  GEM – קבוצה ייחודית המונה 7 רקדנים סולנים מלהקות מובילות בארץ ובעולם. המופע כולל מוסיקה חיה לצ'לו.

יום רביעי 28/7/2021 19:30

להקת המחול ליאור תבורי בכורה לפסטיבל במופע להקת MARS 

מופע מחול מודרני מאת ליאור תבורי בבכורה לפסטיבל.

וחוזר חלילה

יצירת מחול העוסקת באובדן ומתרחשת בזיכרון של כולנו, כשמלחמה ברקע. היא מדלגת בין הסלון לשדה הקרב, משתעשעת עם הזמן. מכאן לשם, שוב ושוב. אתה רוצה לשכוח, אתה מנסה לשכוח, אתה מחכה שהמוח יעביר לגוף את הפקודה, אבל זה לא קורה. הכאב נספג בך בהכנעה. כמו הרגל. כמו החיים.

מארס וחוזר חלילה- צילום רום ברנע
מארס וחוזר חלילה. צילום רום ברנע

יום חמישי 29/7/2021 11:00

״שקטק-קצב בתנועה״ –  מופע לכל המשפחה

״שקטק-קצב בתנועה״ הוא מופע מולטימדיה אנרגטי המשלב מחול, מוסיקה חיה, קצב והרבה הומור. על במה גדולה ובליווי מוזיקה חיה, משתתפי ״קצב בתנועה״ נעים בקלילות בין קטעים מוסיקאליים קצביים ,סגנונות  ריקוד שונים ועבודת ווידאו אינטראקטיבית.

יום חמישי 29/7/2021 16:30

כנר על הגג – בלט ירושלים בבכורה לפסטיבל

להקת 'בלט ירושלים' יוצאת זו הפעם הראשונה שהיצירה תעלה בפסטיבלי מחול בארץ ובעולם את הבכורה של 'כנר על הגג'. יצר עבור הלהקה הרקדן והכוריאוגרף איגור מנשקוב. המחזמר עובד על פי סיפוריו של שלום עליכם 'טוביה החולב' והיצירה "כנר על הגג" הפכה ללהיט בעולם כולו וזכתה לעיבודים לקולנוע ולבמה.

כמאה שנים אחרי, הסיפור של 'טוביה החולב' עובד מחדש לבמה והפעם כיצירה כוריאוגרפית. "כנר על הגג" של בלט ירושלים היא יצירה משובבת נפש, מעדן לאוהבי סוגת המחול הניאו-קלאסי העכשווי וגם למי שיצפה.

בלט ירושלים. צילום: מאיה אילטוס
בלט ירושלים. צילום: מאיה אילטוס

יום חמישי 29/7/21 19:00

להקת הפלמנקו הישראלית ״פלמקולאז״ – הפקה מיוחדת לפסטיבל

להקת הפלמנקו הישראלית במופע המקבץ את מיטב היצירות מרפרטואר הלהקה לכדי ערב ססגוני ומרטיט. הקולאז' שנארז בקפידה, משלב את מנעד הסגנונות הרחב של עולם הפלמנקו ומגיש אותם בניחוח אחר, עם אינטרפרטציות מחול שונים; זמרים, אמנים חזותיים, שחקנים ובמאי תיאטרון, ליצירת תיאטרון פלמנקו ועוד. הלהקה זוכה להערכה רבה בארץ ובעולם בזכות הסגנון והרפרטואר הייחודיים שלה ובזכות עיסוקה בפרויקטים רב-תרבותיים וחינוכיים.

פארק אופירה

יום שלישי 27/7/2021 18:30

תוצרת בית – מופע להקות כרמיאל בהשתתפות נופר סלמאן

הפקת מקור לפסטיבל מחול כרמיאל. להקות המחול הייצוגיות של כרמיאל, "כרמי מחול" מארחות את גופי המחול המקומיים ואת להקת המחול סינופסיס טבריה במופע ססגוני, אנרגטי וסוחף.

יום רביעי 28/7/2021 16:30

מצעד חוגים ולהקות

אלפי רוקדים ורקדנים בתהלוכה המרכזית – צובעים את קריית הפסטיבל בשלל צבעים וריקודים. רקדני להקות המחול בשילוב חוגי ריקודי עם מרחבי הארץ צועדים ביחד.

התהלוכה תוזנק ממרכז ברוך אל פארק אופירה ותסתיים בהרקדת עולם המחול הישראלי "מעגלים מעגלים".

יום רביעי 28/7/2021 17:45

טקס פרסי המחול הישראלי בהנחיית אבנר נעים.

הטקס מתקיים זו השנה ה 3 . בטקס יוענק פרס מפעל חיים בשני תחומים: מחול ישראלי לבמה ומחול ישראלי עממי (ריקודי עם).

הפרס ינתן עבור פעילות של 25 שנה לפחות אשר תרומתה למחול הישראלי במובנה הרחב השאירה חותם על התחום ולאנשי מחול שתרמו וסייעו להתפתחות המחול לדורותיו.

יום רביעי 28/7/2021 18:30

ושוב איתכם – מופע להקות ותיקים בהנחיית משה בקר

מופע להקות 30+ מרחבי הארץ, ססגוני ומלא אהבה לארץ לנופיה למחול ולאדם באשר הוא.

במופע יוענק פרס מפעל חיים בשני תחומים מחול ישראלי לבמה, ריקודי עם. הטקס ייערך זו השנה הרביעית, הפרס יינתן עבור פעילות של 25 שנה לפחות אשר תרומתה למחול הישראלי במובנה הרחב השאירה חותם על התחום, ולאנשי מחול שתרמו וסייעו להתפתחות המחול לדורותיו.

יום רביעי 28/7/2021 19:00

מופע ריקודי נשף

ריקודים סלוניים ודרום אמריקאים – מופעי ראווה. במופע ישתתפו מיטב מועדוני ריקודי הנשף בארץ. מחרוזות ריקוד בסגנונות קלאסי ודרום אמריקאי. בין המשתתפים, זוגות מובילים בתחום התחרותי, אלופי ישראל בריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים, אוראל כלאף ורומי נוף.

יום חמישי 29/7/2021 18:00

״תנו לגדול בשקט״ – מופע להקות האפרוחים בהנחיית טל מוסרי

מופע מרהיב צבעוני עשיר ומלא תקווה בהשתתפות מאות רקדנים ילדים מלהקות האפרוחים מרחבי הארץ.

יום חמישי 29/7/2021 14:00

תחרות היצירה בריקודי עם ישראליים

שלב הגמר – מה יהיה הריקוד הבא ברחבות הריקודים? כ-50 יוצרים הגישו מועמדות, מתוכם נבחרו 12 ריקודי הגמר על-ידי וועדת שיפוט מקצועית . התחרות תשודר בשידור חי והקהל בבית יהיה שותף לבחירת הזוכים.

היכל הספורט הורוביץ

יום רביעי 28/7/2021 15:00

מופע מחול לכל 

מחול במגוון סגנונות. מופע להקות נוער ברחבי הארץ במגוון סגנונות ובהשתתפות: להקת גלגלי רנ"י ולהקת אור התוף בעלי צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה המתמחים בנגינה ובכלי הקשה.

מחירון כרטיסים

אמפיתיאטרון. מחירי הכרטיסים נעים בין 20-140 ₪

מופעי היכל התרבות מחירי הכרטיסים נעים בין 70- 120 ₪

שאר האירועים – כניסה חופשית לקהל הרחב ללא תשלום.

להיכנסו לתוכנית המלאה של הפסטיבל באתר פסטיבל כרמיאל

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *