Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1584018550:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 38666
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | זוהר קמי חג׳ג׳ מלמדת איך לנצח את פחד הקהל | היכנסו לראיון
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => אנשים | אימון אישי
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => פחד הקהל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => זוהר קמי חג׳ג׳ מלמדת איך לנצח את פחד הקהל | אימון אישי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => זוהר קמי חג'ג' מאמנת ומלווה להתפתחות והגשמה אישית והצלחה בעמידה מול קהל, חיברה את הספר "לנצח את פחד הבמה" שתורגם גם לאנגלית ומוכיחה שאפשר לנצח את הפחדים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 54
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2747
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 709
        )

)
זוהר קמי חג׳ג׳ ראשי
זוהר קמי חג׳ג׳. ענת קזולה ל Q Elite Beauty, איפור: לירז סולומון, שיער: חנה בן לולו

זוהר קמי חג׳ג׳ מלמדת איך לנצח את פחד הקהל

שתפו

זוהר קמי חג'ג' מאמנת ומלווה להתפתחות והגשמה אישית והצלחה בעמידה מול קהל, חיברה את הספר "לנצח את פחד הבמה" שתורגם גם לאנגלית ומוכיחה שאפשר לנצח את הפחדים הגדולים ביותר שלנו

מערכת פורטל זהר.נט

על פי מחקרים בחברה המערבית, פחד קהל הינו הפחד מספר 1 בעולם (כאשר הפחד מס׳ 2 הוא הפחד מן המוות). לכ -75% מהאוכלוסיה יש פחד קהל בעוצמה כזו או אחרת. אנשים רבים נכנסים למין שיתוק כאשר הם נדרשים לדבר מול קבוצת אנשים כשכל תשומת הלב מופנית אליהם.

זוהר קמי חג'ג' מאמנת ומלווה להתפתחות והגשמה אישית והצלחה בעמידה מול קהל, בעלת תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, בעשור האחרון מנהלת בכירה בתחום הסחר בחברות מובילות במשק הישראלי חיברה את הספר "לנצח את פחד הבמה" שתורגם גם לאנגלית ונקרא OVERCOME PUBLIC SPEAKING FRIGHT.

הספר "לנצח את פחד הבמה" זכה לביקורות טובות רבות ועזר למאות אנשים להתמודד מול פחד הקהל ובשילוב מפגשי אימון אישי הצליחו לעמוד ביותר ביטחון מול קהל וחיזקו מעמדם והתקדמו במקום העבודה. כמו כן הספר סייע לאנשים רבים לשפר את הביטחון העצמי בחייהם החברתיים. בספר מתארת זוהר שיטה יעילה שפיתחה במהלך עשור של מחקר וכוללת 5 שלבים להתמודדות עם פחד קהל.

זוהר קמי חג׳ג׳ קואוצ׳רית נהריה
זוהר קמי חג׳ג׳. ענת קזולה ל Q Elite Beauty, איפור: לירז סולומון, שיער: חנה בן לולו

"הייחודיות שבי היא שעברתי על בשרי חרדת קהל בין הקיצוניים שיש, טיפלתי וחקרתי לעומק את הבעיה ואת הפתרונות במשך כעשור, וריכזתי את כל הידע בספר קצר וקליל המדבר בגובה העיניים והנקרא לנצח את פחד הבמה״ מספרת זוהר. ״וכך מחוסר מסוגלות  לעמוד מול 2-3 אנשים ולדבר בביטחון, הגעתי למצב שקוראים לי להגיע להנחות אירועים עם כ-1000 איש, אז הבנתי שניצחתי. את הספר ניתן למצוא בסניפי סטימצקי בעלות נוחה של 75 ש״ח בלבד או לרכוש ישירות מהאינטרנט או דרכי בתוספת עלות משלוח עד הבית. התוכן בספר משנה חיים. אני מלמדת בו כיצד לטפח דימוי עצמי וביטחון עצמי, מלמדת שפת גוף נכונה לעמידה מול קהל ושעצם השימוש בה לבד מעלה את הביטחון העצמי, הרבה מקוראי הספר למדו באמצעותו אפילו לשדר יותר כריזמה וכן כיצד ליצור חיבור רגשי מול האנשים מולם הם מדברים ולמעשה אצל הרבה אנשים פחד הבמה הופך לחיידק במה והם מתחילים לחפש כל הזדמנות לדבר מול קהל ולהתמכר לריגוש שבכך״.

זוהר ממשיכה: ״יש לי ידע נרחב בתפקידי ניהול בחברות גדולות.  העברתי אינספור מצגות, ביצעתי הדרכות מול מאות אנשים, בעלת תעודות מבתי ספר בהם למדתי אימון אישי,  קריאת שפת גוף ותווי פנים, קריינות ברדיו והגשה בטלויזיה, דוברות ואפילו סיימתי בהצטיינות לימודי איפור מקצועי ב-2 בתי ספר מובילים בישראל, כך שאני רואה תמונה נרחבת כאשר אני מלמדת אדם לעמוד מול קהל ומקפידה עד הפרט האחרון. הספר שכתבתי הופך למעין תורה לאדם הנדרש לעמוד מול קהל וטוב לקרוא בו בכל עת שצריך. כמובן שממליצה לשלב עם מפגשי אימון אישיים".

"האימונים האישיים הפרונטליים חשובים לטיפול שורשי באמונות המגבילות ויצירת אמונות חדשות בעיקר בעצמנו והגעה אל היעדים שהצבנו . עבורי לראות מאומנים שמגיעים אליי עם מבט כבוי בעיניים וכבר בפגישה הרביעיתחמישית הניצוץ חוזר ואני מרגישה שהם מהלכים קצת מעל הקרקע במעין ריחוף קליל זה הדבר הכי מרגש ומספק. בכל פגישה המאומנים יוצאים ממני מועצמים יותר ממה שהגיעו. כך הבנתי מה הייעוד האמיתי שלי בעולם הזה.  אני עוזרת לכל אדם הרוצה להגשים חלומות ולהגיע למטרות ואני הופכת בפגישות האימון למין צינור אנרגטי המקבל תשובות מדויקות עבור אותו אדם שמולי, דבר שגיליתי עם הזמן תוך כדי הפגישות. מה שחידד אצלי את ההבנה מהו בדיוק הייעוד שלי בעולם הזה. הגיעו אליי אנשים מבריקים , מנהלים בחברות , אנשי מפתח , אמנים , אנשי חינוך ומשפטנים ,פוליטיקאים , כאלו שהחזיקו באמונות ומחשבות שלא משרתות ולא מקדמות אותם או כאלו שביקשו לקבל כלים , כאלו שאבדו את איכות חייהם במשך חודשים עקב חרדות , רק מעצם הידיעה שהם צריכים לעשות מצגת בעבודה או לעמוד מול קהל באירוע או מפגש חברתי , כאלו שלא מצליחים לעמוד ביעדים אותם הציבו לעצמם ,כאלו ש׳קברו׳ חלומות במגירה ומהלכים בעולם במן תחושת החמצה בלתי נסבלת כאלה שהחליטו לעשות שינוי ואמרו ׳עד כאן׳ מעכשיו אני רוצה להצליח במטרותיי״.

הספר ״לנצח את פחד הבמה״

״שם העסק נקרא זבת חלב, צמד המילים המתאר את השפע בו בורכה ארץ ישראל.  צמד מילים זה מתאר מבחינתי את השפע ואוצרות בהם ניחן כל אחד מאתנו . יש לא מעט חסמים המפריעים לנו לגלות אוצרות אלו . אני מלמדת כיצד להסיר את החסמים ולהוציא מהפנים לחוץ את האוצרות על מנת לעלות על המסלול לעבר ההצלחה".

"קהל היעד העיקרי שלי הם מנהלים ואנשי מכירות, סוכני ביטוח ,משפטנים, מרצים,  אקדמאים ,אנשי חינוך, בעלי עסקים, יזמים , פוליטיקאים, בעלי תפקידי מפתח ואמנים".

זוהר עורכת גם סדנאות והרצאות לקבוצות קטנות וארגונים ו-10% מההכנסות הולכים לתרומה.

"בזמני הפנוי אני אוהבת לבלות זמן איכות עם המשפחה, מאמינה שלצד סיפוק בקריירה חשוב מאוד האיזון וחלוקת זמן נכונה בחיים, משום שהמשפחה בעיניי היא ערך עליון ויקר ובסוף אנחנו זוכרים רק את החוויות הטובות האלו . אני מאוד אוהבת לנגן על הפסנתר ואני אוהבת כל בוקר לשבת מול הים וכך לפתוח את היום ברגיעה ותכנון היום שלי״ היא אומרת.

ביום שני הקרוב, 16.3 בשעות 17:00-20:00 תגיע זוהר לסניף סטימצקי בקיריון לחתום על הספר לכל רוכש, בכפוף להנחיות הקניון. כמו כן הספר יימכר ביום זה במחיר מבצע אטרקטיבי, מוזמנים להגיע.

ליצירת קשר:

[email protected]

נייד: 0526062468

כתבה מעניינת:

מימין: ד"ר ברהום, אליס מלכה-אוסקר, סמדר אוקמפו (אחות אחראית כירורגית ילדים), הילד איתי מאיר, ד"ר קוגן והלן מלכה-זאבי צילום: רוני אלברט

נס פסח: הילד איתי מאיר שנכווה בשריפה שוחרר מביה"ח

שתפובשורה משמחת: יותר מחודשיים אחרי שנפגע קשה בשריפה שפרצה בביתו בנהריה, שוחרר היום איתי אוסקר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *