חברת איקומרס צילום: יח״צ
צילום: יח״צ

חברת איקומרס כחלק בלתי נפרד משיווק העסק

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

כבעלי עסקים, ברור לכם ששיווק הוא אחד הכוחות החשובים ביותר שעליכם להשקיע בהם על מנת להגיע רחוק ולראות תוצאות והכנסות של ממש מהעסק, אבל מתי בפעם האחרונה באמת טרחתם להשקיע בכך? בעיקר אם אתם מוכרים מוצרים ובעיקר בימים אלו, מומלץ לחפש אחר חברת איקומרס מקצועית, שתיקח על עצמה את המשימה לבנות את החנות האינטרנטית החדשה שלכם, לתפעל אותה בשוטף, לפתור בעיות וכמובן ללמד אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי לתפעל אותה בעצמכם.

היתרונות שתקבלו במציאת חברת איקומרס

  • הגדלת מספר הלקוחות שלכם – אין ספק שחנות פיזית היא חשובה מאוד, אבל צריך לשאוף גבוה יותר ולהגדיל כמה שאפשר את קהל הלקוחות שלכם. חברת איקומרס תבנה עבורכם אתר מסחר, חנות אינטרנטית שלא רק תציג את המוצרים הנפלאים שאתם מציעים אלא גם תתאים את האתר לקהל היעד, תהפוך אותו לידידותי וברור יותר עבור כל אדם שיש לו פוטנציאל לרכוש ולהשתמש במוצרים שלכם.
  • לפרוץ גבולות – מלבד התאמת האתר לקהל היעד בארץ, כעת נפתחת בפניכם האופציה גם לפרוץ את הגבולות ולהציע את המוצרים שלכם גם בחו"ל. כי למה להסתפק רק בזה כשאפשר לשאוף אפילו אל מעבר לים?
  • הכנסות בכל זמן – בשונה מסניף פיזי אשר לו שעות פתיחה וסגירה, האינטרנט ממשיך לעבוד 24 שעות ביממה. כלומר, זה שהסניף שלכם נסגר בשעה מסוימת לא אומר שלא תמשיכו להרוויח, אלא להפך! רק תחשבו על אדם שגר בקצה השני של ישראל, לא יכול להגיע עד אליכם אבל כן מעוניין להתנסות במוצרים שלכם. כל שיהיה עליו לעשות זה רק להיכנס לאתר האינטרנט ולבצע הזמנה.
  • גמישות – גמישות משמעותה שתוכלו לנהל את העסק שלכם מכל מקום בלי להיות בלחץ ובלי להימצא במקום מסוים. בדרך כלל מלבד החנות האינטרנטית בעלי העסקים מקבלים גישה באמצעות תוכנות או אפליקציות, כך שיוכלו לראות את הסטטיסטיקות ולבצע שינויים בעצמם גם מהלפטופ או מהמכשיר הנייד.
  • חיסכון – חברת איקומרס תחסוך לכם הרבה כסף, כיוון שברגע שמעלים אתר מסחר, מתבטלות העלויות הגבוהות של חשמל, השכרת מקום, מים, ועוד. מובן שאתם לא חייבים לסגור את הסניף הפיזי אם כבר יש לכם אחד, אבל זהו שיקול שכדאי לקחת בחשבון אם מדובר בעסק חדש לחלוטין. ההשקעה העיקרית בהעלאת אתר אינטרנט תהיה עלות השיווק, הפרסום והתחזוק.

שכנעתם אותי! מה עליי לעשות כעת?

הצעד הראשון הוא כמובן למצוא את אותה חברת איקומרס שבידיה תופקד המשימה לבנות את אתר המסחר שלכם ולתפעל אותו. חשוב מאוד לציין את חשיבות השחרור, כלומר לא להיכנס ללחץ ולזכור שאתם מפקידים את העסק שלכם בידיהם של אנשי מקצוע. תנו להם לעשות את שלהם ולקחת אתכם הכי רחוק שאפשר, הם ידאגו לעדכן אתכם בכל צעד שהם עומדים לבצע ולהסביר את ההיגיון מאחורי כל שלב.

(תוכן מקודם)

***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

קצב הבנייה בכרמיאל ב-12 שנים: פחות מ-150 דירות בשנה

שתפובזמן שערים אחרות נהנו בעשור הקודם מתנופת בנייה, מאז סוף 2011 נבנו בכרמיאל 1717 דירות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *