Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1639481779:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47977
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-12-14
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 244
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | חדר כספות פרטי עם כספת קטנה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תדמית | תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חדר כספות פרטי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% חדר כספות פרטי עם כספת קטנה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כספות הן המקום שבו אנחנו יכולים להפקיד אותם ולשכוח מהדאגה להם משום שהם מאובטחים. היתרונות של חדר כספות כזה עצומים כשחושבים על הפקדת חפצי ערך בכספת משלכם
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 576
        )

)
צילום אילוסטרציה PixaBay
צילום אילוסטרציה PixaBay

חדר כספות פרטי עם כספת קטנה

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

יש דברים שלא שומרים בבית, לא משנה מהו ערכם הכספי, משום שכל אובדן או פגיעה בהם יקרים מפז. לכן, אנשים מעדיפים להשתמש בכספות מאובטחות על מנת לאחסן חפצים שונים, מתמונות ויצירות אמנות, דרך כספים ותכשיטים ועד ניירות ומסמכים יקרי ערך. כספות הן המקום שבו אנחנו יכולים להפקיד אותם ולשכוח מהדאגה להם משום שהם מאובטחים, אולם גם בכספות יש מדרג מסוים של העדפות ובראשו עומד חדר כספות פרטי שאינו נמצא במרתף בנק או במבנה ייעודי שמוקדש לכך ונהנה מאבטחה אנושית 24 שעות ביממה ללא הפסקה, נוסף על האמצעים הביטחוניים הרגילים של מנעולים ומנגנוני ביטחון שונים. היתרונות של חדר כספות כזה עצומים וכדאי בהחלט לשקול אותם כשחושבים על הפקדת חפצי ערך בכספת משלכם.

יתרונות הכספת מחוץ לבית

לפני שמחליטים אם משתמשים בכספת בבנק או בחדר כספות פרטי, כדאי לחשוב להוציא את החפצים מהבית בכלל. היום, אין באמת כספת ביתית שחסינה מפני פריצות ונזקים, אלא אם כן יש לכם חדר כספות פרטי בבית עצמו. הכספות הביתיות מספקות הגנה מסוימת אבל אינן חסינות מפני אפשרויות פריצה וגם נזקים שיכולים לקרות במקרה של מלחמה או הרס נרחב ויסודי. אם אתם רוצים להבטיח שהחפצים שלכם יישמרו ולא ייגנבו באמת, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להפקיד אותם במקום ששמור לא רק על ידי אמצעי הגנה מכניים ואלקטרוניים אלא גם על ידי שומרים ממש שלא עוזבים את המקום כלל 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. מחכה לכם שם טרקלין מיוחד להמתנה וחדר פרטי לפתיחת הכספת בצורה דיסקרטית ופרטית לגמרי, בנוחיות.

חדר כספות פרטי – היתרונות

ראשית, נחשוב על היתרון הגדול מכולם שהוא שעות הפתיחה של חדר פרטי שהן רחבות יותר משעות הפתיחה של הבנק. הן אינן כפופות לשעות הפתיחה של בנק ואינן תלויות בו ובצוות הבנק. במקרים מיוחדים אתם יכולים לבוא מתי שאתם רוצים בכל יום או לילה ולמצוא מישהו שיקבל אתכם ויכניס אתכם לכספת שלכם. הנוחות הזאת מאפשרת לכם גמישות הן בהפקדת חפצי הערך והן בהוצאתם, כמו מסמכים שתצטרכו לנסיעה חשובה ולא תהיו כבולים לימי הפתיחה של הבנק. פשוט לגשת לכספת ולהוציא. שנית, יש לכם גדלים שונים שיכולים להתאים למטרות שלכם ובכך תוכלו להתאים את התכולה לכספת ולתעריף שלה. השכרת חדרי כספות עם כספות בגדלים שונים – קטנה (s) בינונית (m) וגדולה (L). בבנק אתם חייבים לפתוח חשבון ובחדר כספות זה לא קיים, כמובן. אתם לא תלויים בשום השתייכות ללקוחות הבנק.

להפקיד בכספת כל מה שיש לכם, ללא הגבלה

שלישית, אין הגבלה של חפצי הערך שאתם מכניסים לכספת ויכולים להיות בטוחים שהם שמורים שם בפרטיות גדולה. למקרה שחששתם להפקיד את הכספת בבנק, חדר כספות פרטי מבטיח לכם דיסקרטיות מלאה וחשאיות מוחלטת לכל תכולה שתפקידו בה: מפתחות, תכשיטים, מטבעות, מסמכים, מניות, מזומן, תעודות, אבני חן, חפצים מירושה משפחתית בעלי ערך נוסטלגי ועוד. תמונות ויצירות אמנות, חפצי נוי יקרים מופקדים לשמירה בחדרים מיוחדים שמותאמים לכך וזה שירות ייחודי נוסף שחשוב לכם לדעת עליו. הכספת שלכם מכילה את כל מה שיקר לכם רגשית וכספית ולכן אתם זקוקים להגנה מוחלטת ומלאה. הכי חשוב – בדיוק בגלל זה הביטוח של תכולת הכסף לא מוגבל בסכומים מקסימום ומינימום וזה מה שחיוני לכל אחד.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

עבודה היברידית מהבית ומהמשרד

שתפועבודה היברידית מגפת הקורונה שהתרחשה בארץ ובעולם לפני כמה שנים בודדות יצרה שינויים מהותיים בדפוסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *