Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1525105518:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1660
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 21102
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2018/04/sircle2.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אנשים אלה ידהימו אתכם ביכולות העל טבעיות שלהם | תרבות ופנאי | זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => לא יודעים מה אתכם, אבל עבורנו אמנויות הקרקס הן מסוג הדברים שגורמים לנו לחוש תדהמה, לצרוח בהתלהבות ולהתחרט על כך שלא השתתפנו בחוג האקרובטיקה בילדות. ובכן, אם יש לכם כמה דקות פנויות, צפו בסרטונים שבכתבה. הניחוש שלנו שהיא תשאיר אתכם ללא מילים.
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 421
        )

    [essb_pc_facebook] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1660
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => אנשים אלה ידהימו אתכם ביכולות העל טבעיות שלהם | תרבות ופנאי | זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => לא יודעים מה אתכם, אבל עבורנו אמנויות הקרקס הן מסוג הדברים שגורמים לנו לחוש תדהמה, לצרוח בהתלהבות ולהתחרט על כך שלא השתתפנו בחוג האקרובטיקה בילדות. ובכן, אם יש לכם כמה דקות פנויות, צפו בסרטונים שבכתבה. הניחוש שלנו שהיא תשאיר אתכם ללא מילים.
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
קרקס

מדהים, מיוחד וכמעט לא אנושי: האנשים האלה שוברים את כל חוקי הפיזיקה

שתפו

בוא נבהיר את הנקודה החשובה הזאת כבר עכשיו: אל תנסו את זה בבית. בבקשה. גם אם מתחשק לכם מאוד – מאוד. גיבורי הכתבה שלפניכם אמנם עשויים בשר ודם, אך בהחלט ניחנו בכישורים יוצאי דופן. פלוס, כל הדברים המטורפים שתראו כאן בהמשך, הינם תוצאה של שנים של דם, זעה ודמעות. עכשיו – אפשר להתחיל

אקרובטיקה

לא יודעים מה אתכם, אבל עבורנו אמנויות הקרקס הן מסוג הדברים שגורמים לנו לחוש תדהמה, לצרוח בהתלהבות ולהתחרט על כך שלא השתתפנו בחוג האקרובטיקה בילדות. ובכן, אם יש לכם כמה דקות פנויות, צפו בסרטונים שבכתבה. הניחוש שלנו שהיא תשאיר אתכם ללא מילים.

הקרקס המרהיב ביותר בעולם

עדיין לא יצא לכם לצפות בחבורה המוכשרת הזאת במציאות? ובכן, הקרקס הבינלאומי הגדול בעולם מגיע מדי פעם גם לישראל. הכרטיסים יקרים בטירוף, אבל העלות הגבוהה בהחלט שווה את החוויה. המופעים של סירק דה סוליי משלבים קטעי אקרובטיקה מרהיבים, העטופים בתוך סיפור קסום ושופעים הומור, צבעים, אפקטים מיוחדים, מוזיקה מרהיבה ואין סוף של  כישרון יוצא דופן. אמני הקרקס שמשתתפים במופעים של סירק דה סוליי נבחרו בקפידה מרחבי העולם ונחשבים הטובים ביותר בתחומם.

;

הפקה מרהיבה ועבודת צוות יוצאת דופן

תכניות ראליטי כשרונות מאפשרות לנו להיחשף לאמני קרקס מוכשרים מכל העולם. הטובים שביניהם מגיעים לשיא היכולת האנושית. לא מדובר רק בכישורים פיזיים, אלא גם בהפקות יוצאות דופן, תפאורה מדהימה ועבודת צוות יוצאת דופן. כך, למשל צוות האקרובטים STUNT MEN , שהתגלה בתכנית הכישרונות הספרדית, "אורז" את ההופעה שלהם בתוך סיפור מרתק.

האיש שניצח את הכל

הספורטאי שמככב בסרטון הבא (קוראים לו Dmitriy Khaladzhi והוא מאוקראינה) הוא כנראה אחד האנשים החזקים ביותר בעולם. לתשומת לב של המתאמנים בחדר כושר (בעיקר האלה שמרימים משקולות על בסיס קבוע): דימיטרי מסוגל להרים אבן במשקל 152 קילו, צינור באורך מטר ובמשקל 1,022 קילו למשך 12.5 שניות. הסיפור המדהים של דימיטרי מתחיל בגיל 4, כאשר נכווה על ידי מים רותחים אשר גרמו לנזק עצום לגופו. כדי להשתקם, הוא עבר שבעה ניתוחים וקיבל 12 מנות דם. השרירים של דימיטרי היו מנוונים לחלוטין ובגיל 6 הוא נאלץ ללמוד ללכת מחדש. היום דימיטרי לא רק ספורטאי יוצא דופן אלא גם שחקן ואפילו סופר מוערך.

במבט ראשון, היא נראית עדינה ושברירית. אל תתנו לרושם הראשוני הזה לבלבל אתכם

הידעתם שגמישות יתר היא אנומליה גופנית, המופיע אצל כ-4 אחוז מאוכלוסיית העולם? לרוב גמישות יתר מאפיינת ילדים קטנים ונעלמת עם הזמן. רק המעטים בין אלה שניחנו במפרקים גמישים, מצליחים לשמר ואף לשפר את היכולת המולדת.  עוד עובדה מעניינת: ככלל, נשים גמישות יותר מגברים. אולי זאת הסיבה לכך שלביטוי "נערת הגומי" אין מקבילה גברית? בסרטון הבא אתם תכירו את Sofie Dossi אשר השתתפה ב בתכנית הכישרונות האמריקאית והדהימה את השופטים. סופי החלה להתעמל בגיל 12, באופן עצמאי לחלוטין. יש לה טריק מיוחד שגורם לקהל הצופים פשוט להתעלף: קליעה למטרה בחץ וקשת  באמצעות  קף רגלה (מדקה 4 בסרטון).

ולסיום – סיומת, הרשו לנו להכיר לכם סרטון שהפך לסנסציה ויראלית והצליח להדהים ולהצחיק גולשים בכל העולם. לא נכביד במילים כדי לא להרוס לכם את אפקט ההפתעה…

אהבתם את הכתבה? אל תשכחו לספר לנו בתגובות. 

כתבה מעניינת:

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר, הצגת תחרות מתפרק לי בתוכו, צילום אלה ברק

בן 44: פסטיבל עכו יוצא שוב לדרך

שתפומערכת פורטל זהר.נט פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר חוגג את שנתו ה-44 עם עשרות הצגות, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *