Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 4230
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חיים צינוביץ'
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => חיים צינוביץ'-טרור תקשורתי מאת אייל דניאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 84
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2031
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1356
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/08/2249A024-66E4-4079-866D-571D7ED144BC.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => חיים צינוביץ'-טרור תקשורתי מאת אייל דניאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => חיים צינוביץ'
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

חיים צינוביץ'-טרור תקשורתי

שתפו

sdfgvcb

במשך כמה שבועות כאשר הלהיט "הבל החן שקר היופי" קרע את הרדיו כאשר צינוביץ' מתחזה לכאורה לאמן חדש בזמר המזרחי,הוא גם מספר את סיפורו של אדם עם סיפור חיים בלתי רגיל של נכות והתאכזרות של הממסד.השיר זכה להצלחה אדירה ובעקבותיו גם קיבל כתבת שער במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות עם תמונה קורעת לב של אדם בכיסא גלגלים שמספר שבלון גז התפוצץ בביתו וכי הוא לא יכל לברוח מהשריפה כי הוא גם משותק ברגליו עקב נפילה מפיגום,והסביר שהשירה הוסיפה טעם קטן לחיים שלו,ליבו של כל ישראלי נשפך ויצא אל הזמר עם קול הזמיר.
פרצופו האמיתי של השרוף נחשף בתוכנית של שר האוצר לשעבר הלא הוא יאיר לפיד בשידור חי! התרמית והתגלותה גררה איתה ביקורת נוקבת על יחס התקשרות ויחסם של תחנות הרדיו על כך שאף אחד למעשה לא בדק את עברו של השרוף והתקשורת שבדרך כלל נחשבת לחוקרת הטובה ביותר במדינת ישראל נפלה בפח של צינוביץ',שטען שהתקשורת ותחנות הרדיו לא מקדמים אמנים טובים אלא זמרים שצריכים להביא סיפור חיים קורע לב על מנת לקבל תשומת לב.מזכיר לי היום תוכניות ריאליטי שבהם צעירים מנסים להתקבל לכוכב נולד או תוכניות כמו The Voice. חיים צינוביץ' למעשה טען שהרגיע כבר שרוף מכך שיצירותיו נעלמו מעיני התקשורת וחברות התקליטים שלא רצו להפיק יותר חומר חדש שלו כי כנראה "עבר זמנו". החשיפה פגעה בידיעות אחרונות ומיד מעריב המתחרים פרסמו כתבת נגד שעסקה בתרמיות ואיך ניתן להימנע מהם.
האלבום שנקרא "הדמעות של היום הן הדבש של מחר" זכה להצלחה רבה והחזיר את צינוביץ' למסלול שהוא צריך להיות בו,עם טקסטים פשוטים מאוד אבל עם מוסיקה עדכנית ים תיכונית הצליח למעשה להסיט את האש שהיתה נגדו עקב התרמית וליצור קהל שמכיר ביכולותיו. בכמה תוכניות שהתארח תקף חיים את העיתונות ואת מבקרי המוסיקה שהם שופטים מהר ולא נותנים קרדיט לאף זמר שמשקיע את כל היום שלו על מנת לגרום אושר לאנשים בעזרת מילים ומוסיקה,חיים זכה לביקורות ברחוב מאנשים שלקחו אישית את מה שהוא עשה ושיבחו אותו על על כך שהוא הצליח לסובב את כולם והוא קטף ביקורות טובות.
צינוביץ' למעשה התחיל את דרכו בכלל בלהקת חיל האוויר של שנת 1987 ועד 1993 הוא התנדנד בין כל מני פרויקטים עד שהוציא את אלבומו הראשון "פרויקט הג'יבריש" המעולה! שמי שיצליח למצוא אותו בחנויות יגלה שהוא עולה יותר מ-200ש"ח בחנויות יד שניה! אלבום שני יותר מטאל "קצת פורקן קצת חום קצת אהבה" אלבום כועס מאוד עם שירים ידועים בשם "לך עם הכעס" ו"תן לו בראש".
במשך כל שנותי בעסקי המוסיקה הבטחתי לעצמי יום אחד לכתוב על צינוביץ' כמה מילים טובות,כמה מילים על אומן שפרץ כאן כמה גבולות,אומן שניגן ושר כמה סגנונות,אומן שיודע לעשות מוסיקה ואין היום הרבה כמוהו,אומן שהצליח להשפיל ולהוריד את הראש לכמה גופי תקשורת שעד היום המומים מהתרגיל של השרוף שהצליח לשרוף אותם בחזרה.

השרוף | הבל החן שקר היופי | חיים צינוביץ

חיים צינוביץ' בפרוייקט הג'יבריש – יא צין צין

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *