טל כץ בן טוב. צילום פרטי
טל כץ בן טוב. צילום פרטי

טל כץ בן טוב: ״תקשורת בין אישית – המפתח להידברות והצלחה״

שתפו

ליאת צדיקפור כרמיאלליאת צדיקפור

בת 39 נשואה ואם לארבעה,
מעבירה סדנאות סטיילינג מתוך העצמה, מודעות והשלמה.

"הסוד הוא לאהוב את הקיים, כל היתר יגיע בזרימה…"
נייד: 0549055007
אימייל: [email protected]

טל כץ בן טוב
בת 42
נשואה לסיני
אמא של מתן, בן 3 וחצי
כרמיאלית כ-15 שנים
מנהלת אירגון ושיטות בחברת תקשוב

נפגשנו במסעדה טרנדית בעיר (כן, כן, יש הרבה כאלה כאן, אל תרימו גבה…). היא הזמינה חליטה של דבש לימון וקינמון וכאן כבר הבנתי הכל… אומרים שאדם נמדד בין היתר גם בכוסו, ואכן זהו שיקוף מדהים לאישיותה.

במעטפת נעימה, עם חיוך מאיר פנים ובלי פאסון מיותר, הבנתי שיושבת מולי אחת הנשים החזקות בארץ. טל כץ בן טוב (42) מכרמיאל היא מנהלת ארגון ושיטות בחברת תקשוב.

– טל, ספרי לי על תחילת דרכך המקצועית?

״במהלך לימודי התואר השני שלי, בזמן כתיבת התזה חיפשתי עבודה שתאפשר לי לשלב את לימודיי. התחלתי לעבוד כנציגת שירות, מהר מאד זיהו את הפוטנציאל שלי וקודמתי בדרגים בחברה. תוך מספר חודשים בודדים קודמתי לנציגת שירות, לאחר מכן למנהלת משמרת, מנהלת צוות, מנהלת מוקד, ומזה 10 שנים אני מנהלת אירגון ושיטות״.

– ממש צמחת מתוך המערכת.

״כן, אני מכירה מקרוב את הדרגים בחברה מהיסוד״.

– מה התפקיד שלך כולל היום?

״התפקיד שלי מאד מגוון ומכיל בתוכו 3 כובעים שונים. אני מנהלת הקמה של מוקדי שירות ומכירה טלפונים, ההקמה מתבצעת מהרמה הפיזית של המבנה ועד הגדרת תכנים, שיטות עבודה, תהליכי עבודה והקמת כל הגופים בארגון ועד רזולוציות מאד נמוכות. בין לקוחותינו: רשות המיסים, הנהלת בתי המשפט, קופות החולים ועוד… תמיכה תפעולית במוקדים שקיימים והטמעת פעילויות חדשות בפרוייקטים קיימים. ליווי מנהלים חדשים שנכנסים לתקשוב. בנוסף אני מהווה חלק מצוות שמגדיר את מתודולוגית העבודה בחברה. מתן ייעוץ מקצועי עבור חברות המעוניינות להטמיע שירותי מכירה ותמיכה טלפונית באופן עצמאי״.

טל כץ בן טוב והשר אופיר אקוניס צילום פרטי
טל כץ בן טוב והשר אופיר אקוניס. צילום פרטי

– מנקודת מבטך, האם יש הרבה נשים בדרגים בכירים?

״יש המון נשים שהן מנהלות מצויינות. הנשים יודעות להסתכל גם על הפרטים הקטנים וגם על התמונה הגדולה ולייצר יחסים בין אישיים מעולים. תקשורת בין אישית היא המפתח להידברות והצלחה. עדיין התפקידים הבכירים ביותר מאויישים ע"י גברים לצערי הרב״.

– מה הן השאיפות המקצועיות שלך?

״הייתי רוצה שתהיה לי מחלקה שתטפל בכל הנושאים הנוגעים לניהולי בחברה. כרגע אני עובדת על הפרוייקטים שלי לבד, יש מנהלי מחלקות ואנשים נוספים בצוות אך עדיין רוב המשקל הוא על כתפיי, בעבר ניהלתי מחלקה ואהבתי את תחושת השיתוף, תחושת הציוותיות נעמה לי, זוהי התנהלות אחרת״.

– איך מצליחים לשלב קריירה משגשגת לצד ניהול חיי משפחה?

״זה ה-אתגר! בעלי הוא התמיכה שלי, אם הוא לא היה לצידי לא הייתי יכולה לעשות את מה שאני עושה היום. המשרה שלי מאד תובענית ודורשת ממני שעות רבות, יחד אנחנו מצליחים לסנכרן ולמצא את הזמן לביחד שלנו. המפתח הוא לנסות ולהגיע לאיזון״.

– ובין כל ההתעסקויות יש לך זמן לעצמך?

״כשהבן שלי חגג יום הולדת שנתיים חזרתי להתאמן, נרשמתי לסטודיו והתחייבתי שניים עד שלושה אימונים בשבוע וזה הזמן היחיד שיש לי לעצמי. ספורט עושה טוב לנפש״.

– איך היית מציעה לנשים לממש את הפוטנציאל הקיים בהן ולהתקדם בקריירה?

״לא לוותר על ההגשמה. אמא שלי אמרה לי מגיל מאד צעיר לדאוג להשכלה, לדאוג למקום עבודה טוב ולא להזניח את ההתפתחות האישית ובזכותה אני למדתי תואר ראשון ותואר שני. הדרך להגשים לא קלה אבל היא הכי הנכונה להצלחה״.

– מהו האני מאמין שלך?

״הכל ניתן לפיצוח. אם את רוצה שמשהו יקרה, תחיי אותו כאילו הוא כבר קרה״.

מרגישה שגם בך בוערת עוצמה? שגם את ראוייה לכתבה בעיתון זהר הצפון ובפורטל זהר.נט המובילים בעיר? אנחנו יותר מנשמח לראיין אותך. את מוזמנת לשלוח הודעת ווצאפ לנייד: 0549055007 ואנחנו ניצור עימך קשר

כתבה מעניינת:

רוני קריבוי אחרי חזרתו מהשבי ביחד עם ההורים. צילום: רשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

10 ימים לשובו של רוני מהשבי: "נולדתי מחדש, יש לי שני ימי הולדת"

שתפושבוע וחצי חלף מאז השחרור המרגש של רוני קריבוי מכרמיאל, שהיה חטוף במשך 51 ימים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *