Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1451477130:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 12072
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => יהודי לא מסמן יהודי... או בכלל
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הטור האישי של אשי טאוב
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => 12071
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 477
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/12/אשי-טאוב-שמאלני-1024.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

יהודי לא מסמן יהודי… או בכלל

שתפו

מה שרצח רבין לא הצליח לעשות, מה ששריפת משפחה שלמה ובה תינוק בן שנה וחצי לא הצליחה לעשות, עשתה חתונת הדמים ובגדול. פתאום כולם מזועזעים (לחלקם לא מאמין…).

חבורה לא קטנה, בכלל לא קטנה, שגדלה וצמחה בערוגות הפרא של המתנחלים, דוקרת תמונה של תינוק מת. שרוף. נראים כמו דעאש. צורחים וקופצים… יהודים הם קוראים לעצמם… לא לא. אלה לא יהודים. אין שום אפשרות שהם ואני מאותו העם.

אבל פתאום הם נורא מסכנים… ילדים אומללים שלא מוצאים את עצמם ולכן מתנהגים כמו קניבלים. היכן הסולידריות המפורסמת של המתנחלים? מדוע לא טופלו אותם מופרעים? היכן האחריות הישירה של ההורים שם? היכן?

נפתלי בנט הפתיע אותי ולטובה כשאמר דברים נחרצים נגד הטרוריסטים היהודים. גם איילת שקד אמרה שיש להאמין לשב"כ ולא לבן גביר…

אלא שיומיים אחר כך העלתה אותה איילת שקד להצעה את חוק סימון העמותות, רק של השמאל כמובן… ההצעה שלה התקבלה בוועדת השרים בתמיכת, שימו לב, משה כחלון ואריה דרעי.לא ייאמן. האנשים שכל הזמן התבכיינו שמסמנים אותם בשל מוצאם, פתאום מרימים יד בעד סימון אחרים.

מאז גרמניה הנאצית, לא העז מישהו לסמן יהודים… או בכלל. אנשים לא סומנו מאז עד, עד ששרת המשפטים של מדינת היהודים, היא ולא אחרת מציעה לסמן את מי שאיננו חושב כמוה… כמוני למשל. אין שום אפשרות שמישהו יסמן אותי. או שהמסמן ימות. או שאני… לא יקרה.

תשמעו. הייתי ימני קיצוני. החבר הקרוב שלי היה חגי סגל, ההוא מהמחתרת היהודית שפוצץ מכוניות של ראשי ערים בשטחים… באיזה יום, כאילו משמיים הבנתי. הבנתי הכל. הבנתי שאני יהודי. יהודי חייב להיות רחמן, חייב לשמור ולקיים את 10 הדיברות ובמיוחד את השישי. הבנתי שאם חפצי חיים אנחנו ולא רק לעשר השנים הקרובות, אלא לעולמי עד, אנחנו מחוייבים לשאוף לשלום. כן כן, אותה מילה שהפכה כמעט להיות קללה,על אף שהיא המילה השנייה בתנ"ך בהופעתה ובחשיבותה… כל מי שיודע ולו מעט על תפילות יודע גם שהמילה שלום מופיעה בתפילות החשובות ביותר. "עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל…" למשל. רק שלום יבטיח את קיומינו כאן לעד. סיפוח 3 מליון פלסטינים לישראל, יביא עלינו את הקץ.

עברתי מהימין הקיצוני, לשמאל המתון ופתאום אני מוצא שבשל היותי כזה, הפכתי ל"עוכר ישראל…" אני. עוכר ישראל… איזה יופי ומי טוען זאת? אנשים שלא ראו צבא ממטר. אנשים שמעולם לא החזיקו נשק ביד. אנשים שלא יודעים מלחמה מהי… אין ספק שמנסים לרדוף את השמאל… לא יצליח. בשום פנים.

הורים שאיבדו את הורותם…

ילדה בת 14 מופיעה במועדון חשפנות, כזמרת, בעידוד הוריה….שמעתי את הידיעה הזו ופשוט חטפתי בחילה קשה. הורים? מה קורה להורים הצעירים האלה? ההורות בארץ כבר כמעט אינה קיימת ובלי הכללות כמובן.

בטח ראיתם את הילדות שקונות צמיד באלפי ש"ח… הן בעצם דרשו מההורים לקנות להן. במקרים לא מעטים ההורים המתוקים הציעו לבת לקנות צמיד פנדורה במחיר של אלפי ש"ח. בלי להניד עפעף. מי שמעונין כך להרוס את ילדיו, לבריאות, שיהנו אבל הענין הוא שהרי לא כל ההורים מסוגלים לרכוש צמיד במחירים כאלה והבת שלהם הופכת אומללה כי אין לה את הצמיד "שיש לכולן"…

לא פעם אני שואל את עצמי מה הקטע שלנו עם הילדים? כלומר, ברור, אנחנו אוהבים אותם, אהבה שאינה דומה לאהבה כלשהי. האם הילדים שלנו אמורים להעריך את מה שאנחנו מעניקים להם? ולאו דווקא  דברים גשמיים? או שמה שאנו עושים עבורם אמור להיות מובן מאליו? האם אותה אמא שרכשה לבתה צמיד בסכום מטורף תזכה להערכה מיוחדת מהבת? לא חושב. כמובן שהכל ענין של ציפיות. מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו?

היום ברור לי לחלוטין שמגיל מסוים והלאה, הילדים הופכים לאגואיסטים, בוודאי כלפי ההורים. מה שמענין אותם בעיקר זה הם והם בלבד. בגיל מסוים גם החברים והחברות מצויים בראש מעייניהם, לא אנחנו, ההורים. כשאנו ההורים מתבגרים ואיתנו הילדים, אולי אולי יחול שינוי אצלם והם יתחילו לגלות ענין בהוריהם. אולי. יתכן שאולי ידאגו טיפה יותר. הילדים של כולנו אינטרסנטים. מאוד. לא מעט הורים מנוצלים על ידי ילדיהם. ממש כך. שוב, אינני עורך הכללות אבל משיחות לא מעטות זו התמונה שאני קיבלתי…

שמעתי לא פעם "ילדים" בני 50 שמחכים כבר שהוריהם ילכו לעולמם. כן כן. שילכו וישאירו להם את הירושה… במו אזניי שמעתי. הלם.

לא להתבלבל: אולמרט עבריין, אולמרט פושע, יישב בכלא…

ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט, ששלח את ילדינו למלחמה כושלת, ייכנס לכלא כאחרון העבריינים. אז לא לשש שנים, אלא לשנה וחצי. והפושע הזה מרוצה. זחוח, כאילו זוכה. אז לא, אולמרט ושותפיו לפשע הקשה הזה, עבריינים לכל דבר ועניין, לא להתבלבל… מזל שבסוף לא השליכו את השופט המחוזי רוזן, לכלא (בציניות).

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *