Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים של הפלשתינאים, דעות קדומות ושעון קוקיה - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים של הפלשתינאים, דעות קדומות ושעון קוקיה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 84
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1672
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 323
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים של הפלשתינאים, דעות קדומות ושעון קוקיה - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים של הפלשתינאים, דעות קדומות ושעון קוקיה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ילקוט הכזבים
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ילקוט הכזבים של הפלשתינאים, דעות קדומות ושעון קוקיה

שתפו

על פרישת ניצב פריינטי

ניצב פריינטי הודיע כי הוא פורש מהמשטרה, מאחר ולדבריו הוא איש שטח, והסכינאות והלכלוכים שמנהלים ניצבים כדי לזכות בתפקיד המפכ"ל,לא מתאימים לו. אני מאמין לו. כתבתי בטור זה לפני שבועיים על תופעת ההמונים בכיכר שצמאים לדם. כל מי שעומד לקבל תפקיד בכיר מתחילים לפשפש בעברו, האם יש שלדים. לעיתים קרובות אין דבר וחצי דבר, אבל מספיק ששמו כתם על האיש, כדי שמועמדותו תרד מהפרק. אנחנו טועים, בסופו של דבר נקבל אנשים אנמיים, חסרי דמיון, חסרי מעוף, אנשים מרובעים שלא ישנו דבר ולא יזיזו עציץ, הם רק ירצו לחזור הביתה בשלום. אם הקריטריונים הללו היו חלים בעבר,  לא היו לנו מנהיגים כדוגמת משה דיין ואריק שרון, ומי היה מציל את ישראל במלחמת יום כיפור? איזה קציןפקיד אפור, חסר כל תעוזה?

תחשבו על זה במונחים היסטוריים, מדינה כמו איטליה, למרות כל מעשי התככים והרציחות באימפריה הרומית, הם נתנו לעולם את לאונרדו דה וינצי, ואת מיכאלנג'לו ואת המטבח האיטלקי המפואר. בשוויץ שם הכול מנוהל על פי הספר על ידי פקידים אפורים, מה הם נתנו לעולם? את שעון הקוקייה…

ילקוט הכזבים הפלסטינאים

ראש ממשלת ישראל יצחק שמיר אמר פעם פעם: הערבים הם אותם ערבים והים אותו ים. כשהוא אמר כך, הוא התכוון לאותן אמירות של מנהיגי ערב להשליך את היהודים לים. כאשר ראיתי את נאום אבו מאזן על רצח העם המתוכנן שמבצעת ישראל בעם הפלסטינאי, נזכרתי באמירה הזו של יצחק שמיר.

אחרי נאום השטנה הזה, מופיע ח”כ אחמד טיבי ומצדיק את האמירה הזו של אבו מאזן. מה נגיד ומה נאמר, אין גבול לעזות המצח ולתרבות השקר.טיבי מדבר על מותם של כאלפיים פלסטינאים בעזה, כאילו ישראל הייתה זו שחטפה ורצחה שלושה נערים, כאילו ישראל הייתה זו שפתחה במתקפת טילים במטרה לרצוח אלפי אזרחים. כידוע ללא כיפת ברזל, היו נפגעים מאות ישראלים. ובאותה רשעות ממשיך טיבי ומדגיש את מותם של 500 ילדים, מעניין אם המספר הזה נכון. אבל נניח שזה נכון, אנחנו צריכים להתנצל על האסון שהביא החמאס על בני עמו? על כך אמר הסטיריקן והסופר אפרים קישון  “סליחה שניצחנו”. כאשר אני שומע את טיבי ושות’ אני מתמלא יאוש, האם יש בכלל עם מי לדבר.

ועוד על עניין זה, הנער הערבי אחמד זועבי, קרוב משפחתה של ח”כ הכנסת חנין זועבי, כתב בפייסבוק, ”אני ערבי מוסלמי וציוני וגאה בכך, אם את ח”כ זועבי) לא רואה את עצמך כישראלית אין לך זכות להיות בפרלמנט הישראלי, תעופי מפה כי את בוגדת“. אלו דברים כדורבנות. אבל מאז הוא נתון להטרדות, עד שהוא נאלץ לברוח מהארץ. זו בדיוק הבעיה החוזרת של החברה הערבית, דמוקטיה יש רק בכיוון אחד, כאשר מגדפים את ישראל, כאשר יש מי שחושב לבקר את ההתנהלות בחברה הערבית,הוא נתפס כבוגד ודמו הפקר.

החברה הישראלית – דעות קדומות

יש לי ידיד תושב צפת, איש רציני ומשכיל, שם משפחו הוא ביטון. ביתו סיימה בהצטיינות לימודים לראיית חשבון, היא שלחה קורות חיים לכל המשרדים הגדולים, פניה הושבו ריקם. כיוון שכך הציע אביה שהיא תחליף את שמה לשם המשפחה של חברה ובעלה לעתיד, שם אשכנזי למהדרין, היא עשתה כך ושוב שלחה קורות חיים לאותם משרדים, הפלא ופלא היא נחטפה מיד לעבודה. זו תופעה מדאיגה ומכוערת, לא יתכן שאחרי שישים ושש שנים מאז קום המדינה ומעל עשרים אלף הרוגים במלחמות ישראל, של חיילים נושאי שמות שונים ומגובנים, כגון ביטון, סגל, סבג, דהן, ברקוביץ. אנחנו עדיין חוסמים את דרכם של צעירים לעבודה, בגלל דעות קדומות. ועוד לא אמרתי דבר על צעירים ערבים, אם לצעירים עם שם מזרחי קשה למצוא עבודה, מה יעשו הצעירים הערבים, אני מניח שמצבם קשה הרבה יותר. צריך להציף את העניין הזה, להביא למודעות ציבורית בתקווה שהתופעה המכוערת תיפסק…

אבי שמחון

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *