Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2366
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות - גרושה בסטייל המון בחורות פנו אליי בהצעות שזיעזעו אותי, ואני גבר... היו פעמים שהרגשתי מחולל ממש... אז אשמח אם תשדרגי מעט את הכתבה שלך.
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 374
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות - גרושה בסטייל המון בחורות פנו אליי בהצעות שזיעזעו אותי, ואני גבר... היו פעמים שהרגשתי מחולל ממש... אז אשמח אם תשדרגי מעט את הכתבה שלך.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ישנן בנות ישנן בנות
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
המון בחורות פנו אליי בהצעות שזיעזעו אותי, ואני גבר... היו פעמים שהרגשתי מחולל ממש... אז אשמח אם תשדרגי מעט את הכתבה שלך... יום טוב יקירתי ושתמצאי את האחד שלך אמן”.

ישנן בנות, ישנן בנות

שתפו

היי חברים, אז כך על קצה המזלג, קיבלתי קצת תגובות על הטור הראשון שלי בגליון האחרון, שהתפרסם גם בפורטל זהר.נט של זהר הצפון. בעיקר רובם אהבו את מה שכתבתי, אך היו שני בחורים חביבים ביותר שהכרתי דווקא באתר ההכרויות האחרון בו אני רשומה, שהעירו והאירו את עיניי.
אחד מהם ד’ (שמו המלא שמור אצלי), שדרך אגב בנות, הוא גרוש מקסים שמחפש את האחת והיחידה, הגיב ואני מצטטת: “בוקר טוב לך הגברת שונטל… שמתי לב שהחלטת לצאת חוצץ על כל המין הגברי, וזה לא תקין, כי מכל הכלל יש כמובן יוצא מן הכלל… שכחת לרגע לציין שגם יש המון חולות נפש וסוטות מין ומטרידניות באתרים הללו… ואני מדבר מנסיון כמובן… המון בחורות פנו אליי בהצעות שזיעזעו אותי, ואני גבר… היו פעמים שהרגשתי מחולל ממש… אז אשמח אם תשדרגי מעט את הכתבה שלך… יום טוב יקירתי ושתמצאי את האחד שלך אמן”.
עניתי לו: “נשמה שלי אתה האחד של מישהי זה בטוח, תודה על התגובה. היה לי חשוב. ומי אמר לך שאני לא אכתוב על נשים מופרעות במקצת? בהחלט אכתוב ויש לציין שאותך פגשתי באתר ואני חושבת שזכית בחבר שנון ורגיש”.
אז על זה אני רוצה לדבר, על בחורות ששכחו מה זה להיות בחורה, ובנות שלא תבינו לא נכון – אני אחת המופרעות בלשון המיעוט, אבל לכל דבר יש גבול. להציע לגבר בהודעה “בוא תעשה אותי” וכדומה, נראה לי מוגזם. לא פלא שד’ מרגיש מחולל. גם אני הרגשתי זול, שבחורים הציעו לי אותו הדבר. לא פעם אני גם שומעת שכל מיני שרוטים ושרוטות נמצאים באתרים האלה.
בכל כלל יש יוצא מן הכלל, ד’ זו דוגמא אחת. אתם בטח שואלים אם כך, אז למה אני לא איתו… תרגעו, זה בגלל שיש לו ריח רע מהפה או שהוא לא שם דאדורנט. להפך,  ד’ דווקא ניראה ממש טוב ומריח סוף. הוא פשוט לא רוצה ילדים, יש לו שלושה מדהימים משלו וכרגע הוא מחפש קשר של אהבה אך עם בחורה שלא בעניין של ילדים. השיחה זרמה בינינו ונפגשנו, אמרתי לעצמי אולי במקום שאני יהיה לחוצה על עוד ילד בזוגיות חדשה אני אזכה בעוד 3 אבל בסוף לא זרם לי בקיצור.
יש לי בקשה גם לגברים וגם לנשים, תכבדו את האחר. נכון שאם בא לכם סטוץ אפשר להציע, אבל לעשות כל דבר בכבוד. ויש לי עוד בקשה אחת: בחורים ובחורות, כשאומרים לכם לנגב את הרגלים לפני שאתם נכנסים ללב של מישהו, כי הרגע עבר פה סמרטוט, מתכוונים לזה. אם אתה לא רוצה רוצה קשר רציני, אז ביי! סטוצים לא חסר בייחוד ליפים ולחתיכים מבינינו. אז שתהיה לכם שבת של סקס, אהבה ורוק אנד רול!

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *