מכבי עירוני כרמיאל בהתקפה. צילום מהפייסבוק
מכבי עירוני כרמיאל בהתקפה. צילום מהפייסבוק

כדורסל: העונה שלא הייתה דומה לאף עונה אחרת

שתפו

בצל הקורונה ואחרי 3 הפסקות ארוכות בגלל הסגרים, הצליחה מכבי עירוני כרמיאל לסיים במקום טוב באמצע. סיכום עונה

מערכת פורטל זהר.נט 

הסתיימה העונה הארוכה והמוזרה של מכבי עירוני כרמיאל בכדורסל. הקבוצה החלה עם שורה של הפסדים אבל ידעה להתאושש בזמן ולמרות הקורונה שגרמה להקפאות רבות של הליגה, היא טיפסה מעל התחתית וסיימה במקום טוב באמצע.

ב-5 המשחקים האחרונים של העונה, נראתה כרמיאל מצויין והשיגה 4 נצחונות רצופים, חלקם על קבוצות חזקות מהחלק העליון של הטבלה. רק במחזור הסיום הובסה ע״י כפר קאסם במשחק שלא שינה דבר. כרמיאל סיימה את העונה במקום התשיעי עם מאזן של 10 נצחונות ו-14 הפסדים, 34 נקודות בסך הכל, מספיק כדי להישאר רחוקה ממאבקים מותחים בתחתית.

אין ספק שעונה כזו היא קשה במיוחד לשחקנים, למאמן ולמועדון. ההפסקות שנכפו בליגה בגלל הסגרים אילצו ״להתניע״ בכל פעם מחדש וזה לא פשוט. מצד שני, ההתחלה הקשה של הקבוצה נבלמה אולי בזכות ההפסקות הכפויות והמאמן יואב הרשקוביץ והשחקנים גילו אופי חזק והצליחו לצאת מהמשברים.

המאמן יואב הרשקוביץ אומר בראיון סיכום העונה עם פורטל זהר.נט כי ״העונה הזו לא הייתה דומה לאף עונה רגילה. היו 3 עצירות מלאות – השבתה מוחלטת, שהוציאו אותנו מהשטף. למרות זאת הצלחנו לשמור על המרקם הקבוצתי ועשינו השגים יפים״.

– יואב, האם היית מגדיר את העונה הזו ככישלון או הצלחה?

״אני מגדיר את העונה כמוצלחת. לא יכולנו להתמודד עם רוב הקבוצות מבחינת תקציב אבל ניצחנו כמעט את כולן, כולל העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל מגדל יזרעאל. למעשה היינו היחידים שניצחו אותה ביחד עם הטוענת השנייה. ניהול המועדון החדש בניצוחו של שרון זריהן החזיר את השם הטוב של כרמיאל וגם רואים את התוצאות של הניהול בכך ששחקנים רוצים לבוא ולשחק בכרמיאל״.

– מה הלקחים שהופקו מהעונה הזו ומה צפוי לנו בעונה הבאה?
״בעקרון כמה שחקנים בודדים ישארו גם בשנה הבאה, ננסה לבנות קבוצה חדשה עם תוספת של כרמיאלים. המטרה שלנו היא למשוך לקבוצה כמה שיותר שחקנים כרמיאלים. ננסה לבנות את קבוצה הבאה עם שילוב של ותיקים לצד צעירים. אחד הדברים שהיה בעוכרינו העונה הוא חוסר הניסיון – כי היינו צריכים ׳להמר׳ על שחקנים צעירים בגלל תקציב נמוך. אחרי הסיבוב הראשון הלא טוב, הסיבוב השני היה מוצלח יותר לאחר שהוספנו את ייבגני ליוטרין הוותיק״.

 

כתבה מעניינת:

מכבי עירוני כרמיאל נשים ארצית צילום מכבי עירוני כרמיאל

חלום העלייה יחכה: באר שבע גברה על כרמיאל בדרך ללאומית

שתפומערכת פורטל זהר.נט הרבה תקוות היו לקבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל לזכות בכרטיס הנכסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *