Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => זומבים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1541
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 336
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => זומבים
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

כולנו זומבים של הממשלה

שתפו

אהלן זומבים….

גם אני. גם אני. כולנו הפכנו לזומבים. יורים עלינו,יורקים עלינו, צוחקים מאיתנו, מבזים אותנו ואנחנו – כלום. יוק. נאדה. אפס. שותקים. לעיתים נדמה לי ששמים לנו משהו במים. איזה "משהו" שהופך אותנו לכאלה מטומטמים שזה מפחיד.

אתם יודעים, באיזה יום החלטתי שאני מסתובב שעה ככה סתם בין האנשים, במטרה למצוא חיוך. אמיתי. הסתובבתי אנה ואנה…חיפשתי. באמת חיפשתי. הבטתי בפני האנשים. הם לא הביטו בי. הם לא הביטו בשום דבר. בהו באוויר. כולם. זומבים של ממש שלא לדבר על חיוך,או קצה קצהו של חיוך. איזו עווית שתזכיר חיוך. כלום.

קוראים יקרים אני קובע כאן שאנחנו, כולנו, מטומטמים… טיפשים… פראיירים… עלובים… זה כולל אותי… זה כולל את כולנו. תחשבו שאם השכן שלכם היה נוהג בכם כך בזלזול כאילו אתם כלום, אפס, אוויר מה הייתם עושים.

בכל יום מוכיחים לנו באותות ובמופתים עד כמה דופקים אותנו בכל תחום, בכל כיוון… סוחטים מאיתנו כל טיפת חיות… ואנחנו הדבילים סותמים. פחדנים בני פחדנים. ממה יש לפחד לכל הרוחות?

אני יודע מדוע זה כך… על כל סחיטה ויש כאלה כל יום, צועק לנו הביבי שלכם: איראן… חמאס… דעאש… חיזבאללה ואנחנו מיד עוברים למוד מלחמתי. וואלה בני הז… האלה רוצים לחסל אותנו, ובאותו הרגע אנחנו שוכחים שמי ש"מחסל" אותנו בפועל, מחסל לא כדימוי, אלא בפועל הוא הביבי שלכם והיאיר והבנט וישראל כץ וכל המינויים הפוליטיים. ידעתם שאנחנו משלמים פי 2 על מכוניות חדשות. פי 2!!! למה? עוד כסף לקופה וכשהכסף בקופה לך תדע לאן זה מגיע….

נוחי דנקנר שחייב מאות מיליונים לבנקים, יצא לחו"ל ולא סתם אלא במחלקת עסקים. אני מכיר אנשים, כאן בכרמיאל, שחייבים לבנק 20,000 ש”ח וחל עליהם איסור לצאת בכלל מהארץ… לנוחי מותר…. ואנחנו המטומטמים מתפוצצים מבפנים אבל לעשות משהו? קדחת. אפסים. גיבורים בקרב שפנים באזרחות… או סתם עצלנים ולא מוכנים להזיז את התחת שלהם למען עצמם.

ועכשיו, כדי לחסל אותנו סופית, באה איילת שקד, אשה שנואה עלי ברמות גבוהות למדי ומבקשת ליטול מאיתנו את המגן המשפטי היחיד שיש לנו מול מוסדות ציבור, את הבג"צ. מי שלא מבין מהי חשיבותו של בג"צ (כולם חושבים שהוא עוסק רק בענייני ערבים-יהודים-מתנחלים וכאלה) שילך מפה כבר עכשיו. כי מי שעוקף את בג"צ, כאילו ירה לעצמו לא ברגל אלא הישר ללב… טוב שיש ציפי לבני שתקבור את השרץ הזה לעולמים.

מה עושים? מתעוררים כבר. די לישון על האף…

תשמעו. הגליל שלנו, הנגב שלנו, יו"ש שאף ממשלה לא סיפחה אלינו, אינם יכולים להתקיים ביחד. נקודה.

הסכיתו ופיתחו פעם אחת אזניים ופיקחו עיניים. אני אומר לכם ולממשלת הזדון הזו: יודעים מה? תבחרו את אחד משלושת חבלי הארץ האלה. אחד. ופשוט תעבירו אותו למישהו אחר. נגיד החלטתם הגליל? קדימה העבירוהו. כך יתקיימו בכבוד יו"ש והנגב… תבחרו מה שאתם רוצים. אבל, ככה לא ניתן להמשיך: כל, אבל כל הכספים מועברים להתנחלויות ולנו, פה בכרמיאל, במעלות, שלומי, ק.שמונה, עכו, נהרייה לא מעבירים כלום. הכללללל הולך להתנחלויות והכל על חשבונינו. חד משמעי. אז כל אוהבי האדמה ולא אוהבי החיים יקפצו. אז יקפצו. זו האמת לאמיתה. יש לי חברים בהתנחלויות והם מודים שאיכות החיים שם פשוט טובה מאוד. נכון, יש את החיכוך עם השכנים שם, אבל רמת החיים שלהם גבוהה יותר מסביון, כפר שמריהו או בני ציון. מהבחינה הכלכלית קל שם וטוב שם. הכל יותר זול. הם מסובסדים בתחומים רבים… מישהו מכם שמע על מתנחל מובטל? אחד? מישהו שמע על מתנחל עני אחד? אחד? אין סיכוי… שום סיכוי וזה בלתי אפשרי להמשיך כך. לפחות היו מחלקים את הכספים בצורה הוגנת…אבל איפה, איפה?

ת ת ע ו ר ר ו !!!

בקצרה…

גאה בנשיא המדינה שלנו, ראובן ריבלין שבא לכפר קאסם ולראשונה בהיסטוריה נאם שם. יש לנו נשיא אמיץ וישר. וכל אלה שקופצים עכשיו, קודם תקראו מה קרה שם בכפר קאסם… כשאנחנו לא בסדר בלשון המעטה, יש לנהוג כמו הנשיא שלנו. זוכרים את רצח הבנות הנורא בנהריים? בשבעה על הבנות, הגיע לכאן המלך חוסיין עבר מבית לבית, ירד על ברכיו וביקש סליחה…אהבנו את התנהלותו האבירית הזאת. אין שום סיבה בעולם שנשיא המדינה לא יעשה אותו הדבר על טבח של עשרות אזרחים כאן אצלינו…

תראו איך אשה פוגעת בנשים אחרות. ניצב במשטרה גמר את הקריירה שלו בגלל תלונת שווא של אשה שעבדה אצלו. רק השבוע "נזכרה" שבעצם בדתה את הסיפור מליבה. לא היה ולא נברא. היא המציאה סיפור כדי לנקום בו כי לא אהב אותה בעוד היא אהבה אותו. הבנתם? שמה לא יפורסם, היא לא תועמד לדין, כלום. אבל הניצב גמר את חייו בעצם. האשה הזו גרמה נזק אדיר לנשים שבאמת מוטרדות מינית… אבל מספרן של הנשים שמעלילות עלילות שווא נגד גבר, לרוב הבעל, או בן הזוג הלא נשוי לה, הולך וגדל בהתמדה. ישנם עורכי דין שממליצים ללקוחה שלהם לטפול אשמה בבן הזוג למטרות רווח כספי או אחר. גברים רבים נעצרים כך סתם כי האשה התלוננה. מה עושים? באייטם הבא…

"לצדכם" – קבוצה של נשים וגברים מכרמיאל, משגב, תל אביב מעוד מקומות הקימו עמותה בשם "לצדכם" והכוונה לצדכם הגברים. בראש העמותה ניצבת אשה ונשים רבות אתה. אותן נשים הבינו, כפי שמתחילים להבין שהגברים שמתגרשים הפכו לקורבנות ע"י הנשים. הן פוגעות בהם בכל דרך, כולל אלימות פיזית, כן כן, שלא לדבר על ההתעללות הקשה מכולן מצד הנשים – מניעת מפגש של האבא עם ילדיו, או מפגש בחדר פגישות עם עוסי"ת צמודה… הגברים נותרים נטולי כל ובנוסף אינם רשאים לראות את ילדיהם שלהם… את התופעות הללו, תוך ליווי צמוד מקצועי ואחר חברי עמותת "לצדכם" מתכוונים להפסיק…. בקרוב נשמע עוד על העמותה החשובה הזו שמיועדת לסייע לגברים.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *