Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1647883786:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48733
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-03-21
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 3580
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | כיצד עובד מנטרל ריחות
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => צרכנות (תוכן מקודם)
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מנטרל ריחות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% כיצד עובד מנטרל ריחות בבית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נטריח רע באחד מחדרי הבית, יכול לגרום עוגמת נפש של ממש לכל דיירי הבית וכן, לפגוע באופן ממשי באיכות החיים שלהם. כל אדם מעוניין להנות מריח טוב
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 176
        )

)
כיצד עובד מנטרל ריחות צילום אילוסטרציה PEXELS
צילום אילוסטרציה PEXELS

כיצד עובד מנטרל ריחות

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

ריח רע באחד מחדרי הבית, יכול לגרום עוגמת נפש של ממש לכל דיירי הבית וכן, לפגוע באופן ממשי באיכות החיים שלהם. כל אדם מעוניין להנות מריח טוב בביתו. בית שאין בו ריח טוב או בית שיש בו ריח רע באופן קבוע, הוא בית שלא נעים להתגורר בו ועל כן, אם יש לכם ריח רע בבית, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא פשוט לבחור במנטרל ריחות. כיום ניתן למצוא מנטרלי ריחות הרלוונטים עבור שימוש בחדרי הבית השונים, במשרדים, ברכבים ועוד.

ריח רע בבית – כיצד מתמודדים?

בבית פרטי יכול להיווצר ריח לא טוב באוויר בשל מגוון סיבות שונות כגון: ריחות של בישולים שיכולים להישאר באוויר וליצור ריח לא טוב, כתוצאה מעישון בתוך הבית, מטיגון ועוד. כל אדם שסובל מהריחות הנובעים כתוצאה מהסיבות שהוזכרו לעיל, מעוניין לסלק אותם בצורה הטובה ביותר אחת ולתמיד. מעבר לכך, לא פעם מתלווים לריחות הללו זיהום וחיידקים שונים ועל כן, חשוב מאוד לרכוש מנטרל ריחות איכותי לבית.

ריח לא נעים בבית ללא ספק מהווה מטרד שקשה להיפטר ממנו לא פעם. גם אם אתם מנקים את הבית בצורה יומיומית ויסודית, לא תמיד ניתן להיפטר מהריח שכן, הוא נוטה להתפזר באוויר, להידבק לקירות ובמידה ומדובר בחדר השירותים בבית הוא גם עלול להידבק לאביזרי השירותים השונים. הבעיה מוכרת מאוד במקרה של מסעדות או מקומות ציבוריים שבהם קיימת תחלופה ושימוש תכוף בחדרי השירותים. ריח לא טוב בשירותים יכול להתפשט גם בבית ואין ספק כי מדובר על דבר מביך למדי, במיוחד אם בדיוק מגיעים אליכם אורחים לבית והם מריחים את הריח הלא טוב באוויר.

כיצד נוצרים ריחות רעים?

ריחות רעים נוצרים מפעילות של מיקרואורגניזמים כגון: חיידקים, אשר ניזונים או מתפרקים ופולטים גזים לאוויר. בחדרי שירותים המיקרואורגניזמים מצויים ברמות גבוהות ובכל הדחה של האסלה הם מכפילים את עצמם ומתפזרים באוויר, על הקירות, על האסלה ועוד. כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של מטהרי אוויר שניתן לרסס בשירותים או בחללי הבית עצמם בכדי ליצור ריח טוב יותר, אולם, חשוב לדעת כי לא כולם עושים את העבודה כמו שצריך ולא פעם הם מעניקים מענה רגעי, כאשר לאחר שהם דועכים חוזר הריח לא טוב לחלל האוויר.

כיצד ממגרים ריח רע?

בין אם מדובר על ריח רע שנוצר בביתכם, במשרד שלכם או אפילו ברכב שלכם, כדאי מאוד לרכוש מנטרל ריחות איכותי. מנטרל אוויר מחסל את הבקטריות, הווירוסים והחיידקים אשר יוצרים את הריח הרע וכן, מחטא את חלל החדר ואת המשטחים החשופים שבו כגון: הקירות, הכלים הסניטריים ועוד, בד בבד הוא משחרר ריח טוב לחלל האוויר ומאפשר להנות מהניחוח הנעים בחדר. כיום ניתן למצוא לא מעט מנטרלי ריח רע של מגוון חברות שונות ועל כן, אם אתם מעוניינים לבחור במנטרל ריחות, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר.

כיצד בוחרים מנטרל ריחות?

בבואכם לבחור מנטרל ריחות, עליכם לשים לב לכמה דברים: ראשית כל, עליכם לבדוק לאיזה חללים מנטרל הריחות מתאים. ישנם מנטרלים אשר מתאימים לחדרי שירותים, ישנם מנטרלים המתאימים לרכבים, ישנם כאלה המתאימים לחללים גדולים כגון: חדר הסלון הביתי או אפילו חדר השינה. לאחר מכן, עליכם לבדוק האם הטכנולוגיה שבה עובד מנטרל הריחות היא טכנולוגיה מוכחת. כדאי מאוד לחפש המלצות של לקוחות שניסו את המנטרל המדובר והיו מרוצים וכן, לקרוא אודותיו ברשת האינטרנט או בכל מקום אחר שבו ניתן לקבל מידע עליו.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מעבר דירה צילום להמחשה Freepik

מעבר דירה בצפון: חברת הובלות או לבד?

שתפומערכת פורטל זהר.נט ההחלטה האם להעביר דירה בצפון עם חברת הובלות או לבד תלויה במספר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *