דירה רחוב הגליל רצח צילום זקא כרמיאל
זירת הרצח ברחוב הגליל. צילום: זק״א כרמיאל

כך נראית כיום זירת הרצח בדירה בכרמיאל

שתפו

לפני כמעט חמישה שבועות, מצאה שושנה מנשירוב ז״ל את מותה לאחר ויכוח אלים עם חברתה דינה זלוטניק. היום סיים צוות זק״א כרמיאל את נקיון הדירה

מאת גיל דובריש

בעיתוי מקרי אך מצמרר, בדיוק ביום שבו הוגש כתב אישום נגד דינה זלוטניק (30) מכרמיאל באשמת רציחתה לפני כמעט חמישה שבועות של חברתה שושנה מנשירוב (32) תושבת העיר, סיימו אנשי זק״א בעיר את הטיפול בזירת הרצח בדירה.

צוות זק״א שכלל את יו״ר זק״א כרמיאל ישראל ליכטנשטיין ומשה רוט, הגיע בשעות הצוהריים לדירה שנמצאת בבניין ״הרכבת״ ברחוב הגליל וביצע את הניקיון הסופי של הבית, תוך שהוא אוסף את הממצאים הנותרים שהושארו במקום, וזאת על מנת להשלים את תהליך הקבורה ולסיים את הטיפול למען כבוד המנוחה. הדירה הייתה סגורה ונעולה עד עתה ורק למשטרה הייתה גישה למקום במהלך החקירה.

בצילומים המובאים כאן מתוך הסלון בדירה – ניתן לראות שהריהוט דל יחסית, יש שם מזנון עץ וכן מיטת מתכת ששימשה בתור ספה, עליה ישבו שתי החברות, שם לפי כתב האישום פרץ הוויכוח בין מנשירוב לזלוטניק בשעת לפנות בוקר ביום רביעי, 15.1.2020, ויכוח שהסתיים במותה של מנשירוב, אשר נדקרה על-פי כתב האישום עשרות פעמים ע״י זלוטניק. בתמונות ניתן לראות את אנשי זק״א מבצעים ניקוי של הרצפה בסלון, שם נמצאה גופתה של מנשירוב.

דירה רחוב הגליל זקא כרמיאל
צילום: זק״א כרמיאל

כתבה מעניינת:

נשק פעילות טרור צילום המשטרה

תושב מזרח ירושלים נתפס בצומת כרמיאל עם טיל כתף

שתפו בסוף השבוע נתפס ליד כרמיאל צעיר ממזרח ירושלים כשברכבו טיל כתף מסוג מטאדור עם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *