Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1654175710:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49230
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-06-02
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1869
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | כל סוגי הקירויים המומלצים לפרגולה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => פרגולה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% כל סוגי הקירויים המומלצים לפרגולה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נטאם אתם רוצים לשדרג את חצר הבית, לעצב את הגינה או להגדיל את המרפסת וכבר בחרתם את הפרגולה המתאימה לכם, כדאי שתקדישו מחשבה על הקירוי שלה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 171
        )

)
פרגולה צילום פריפיק
צילום להמחשה: פריפיק

כל סוגי הקירויים המומלצים לפרגולה

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

אם אתם רוצים לשדרג את חצר הבית, לעצב את הגינה או להגדיל את המרפסת וכבר בחרתם את הפרגולה המתאימה לכם, כדאי שתקדישו מחשבה על אמצעי הקירוי שלה. אומנם פרגולה היא מבנה עיצובי ותכליתי ייחודי שאינו בהכרח מחייב קירוי. אך אם אתם רוצים ליהנות מהמבנה המיוחד והיפה שלכם לאורך כל ימות השנה ולהשתמש בו גם כשסוער בחוץ וגם כשחם ולוהט, כדאי שתקרו את הפרגולה ותשמישו אותה לכל עונה מעונות השנה ולכל מזג אוויר.

יש מבחר גדול של קירויים לפרגולות, ואנשים רבים מתלבטים באיזה קירוי כדאי לבחור. הבחירה כמו תמיד תלויה בתקציב שייעדתם מראש, בסגנון העיצובי החביב עליכם, במראה הבית בכללותו וכן בייעוד של הפרגולה. רוצים לדעת עוד על הקירויים השונים המוצעים לפרגולות? בואו נבין קודם מה זה קירוי לפרגולה, ואיך נכון לבחור את הקירוי המתאים.

קירוי תכליתי לפרגולות

קירוי לפרגולה למעשה מסוכך על גג הפרגולה או מגדיר את הקירות שלה. הקירוי הוא אמצעי ייעודי ותכליתי שאוטם את הפרגולה מלמעלה ומהצדדים, מאפשר הצללה מיטבית בימות הקיץ ומונע חדירת מי גשמים בחורף. רוצים ליהנות מהפרגולה שלכם לאורך כל שעות היום, במשך כל השנה ובכל עונה? אל תסתפקו במבנה המיוחד של פרגולת העץ או האלומיניום. תקרו אותה בקירוי איכותי שישמיש אותה לכל מטרה.

אפשרויות קירוי רבות

אפשרויות הקירוי לפרגולות הן רבות ומגוונות. אפשר לבחור בקירוי קבוע שאינו פריק, ואפשר לבחור בקירוי זמני ופריק המשמש לתקופות מסוימות בשנה. חומרי הגלם לקירוי גג הפרגולה שונים מחומרי הגלם לקירוי הקירות. קירוי קבוע מיועד בדרך כלל לגגו, ואילו קירוי זמני משמש בדרך כלל כדי להגדיר קירות ולעצב אותם.

חומרי גלם מיוחדים

אז מהם חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לקרות פרגולות? ובכן, לגגות הפרגולה אפשר להתאים קירוי מסנטף או מסוכך העשוי חומרי גלם שונים. לקירות הפרגולה אפשר להשתמש ביריעות PVC מותאמות מבד מיוחד המיוצר בהתאם למידות הפרגולה. מדובר ביריעות קלות משקל, נוחות לשימוש ופריקות.

הסוכך הוא שיטת קירוי נפוצה למדי ומבוקשת. יש סוגים רבים של סוככים, והם מותאמים לפרגולה לפי דרישות המזמין. אפשר להתקין על גג הפרגולה סוככים קלים המספקים איטום מלא והגנה מלאה מפני משקעים. יש סוככי רפפות שמתכווננים ידנית או חשמלית. כל הסוככים עמידים לאורך שנים רבות ואינם מצריכים עבודות תחזוקה כלל.

קירוי סנטף הוא קירוי ייחודי ומבוקש העשוי מפוליקרבונט. הוא מכסה היטב את גג הפרגולה ומספק איטום מושלם מפני משקעים. הוא מיוצר במגוון צבעים ועמיד לאורך שנים רבות. הסנטף הוא חומר שקוף למדי, אך אפשר למצוא אותו ברמות שקיפות שונות ולהתאים אותו לסגנון העיצובי של הפרגולה. אומנם מדובר בקירוי קבוע, אך התקנתו אינה מחייבת לקבל אישורים מהרשות המקומית.

יריעות PVC עשויות מפלסטיק אטום ויכולות לעטוף גם את קירות הפרגולה וגם לכסות את הגג. קירוי PVC אינו קבוע ואפשר להתקינו ולפרקו בקלות רבה. מדובר ביריעות חזקות מאוד אך קלות משקל, ולכן הן מבוקשות מאוד בקרב אנשים שמשתמשים במבנה הפרגולה כבסיס לסוכה כשרה או בקרב אנשים שרוצים ליהנות משני מצבי הפרגולה – המכוסה והחשוף.

קירוי מוסיף לעיצוב הפרגולה

מבנה פרגולה יפה, ייחודי ומעוצב יכול להיות מעניין בהרבה הודות לאפשרויות הקירוי הרבות המוצעות כיום. בין שמדובר בקירוי קבוע ובין שמדובר בקירוי זמני, כל אפשרות קירוי תשפר את המראה של הפרגולה ותשמיש אותה לכל עת ולכל עונה.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *